بانک 118
اطلاعات-تولیدکنندگان-لبنیات-تهران
قیمت محصول : 0 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

ارائه لیست تولیدکنندگان لبنیات تهران یکی دیگر از خدمات عرضه شده توسط مرجع اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ است. این اطلاعات در خصوص پارامتر های مختلف در رابطه با کارخانجات تولید کننده لبنیات در تهران و شرکت های پخش کننده این محصولات  گردآوری شده و در اختیار کاربران و متقاضیان قرار گرفته است. آنچه در خصوص این داده ها در پکیج های آماده شده اهمیت بسیار زیادی داشته، صحت درج مطالب و اطمینان از بروزرسانی شدن آنها است‌.

 

این محصول در 2 نسخه اکسل و پی دی اف تهیه و تدوین شده است . همچنین اطلاعات موجود شامل تلفن ثابت ، شماره همراه مدیریت ، آدرس پستی و نام فروشگاه / مرکز می باشد . لازم به ذکر است آپدیت این بصورت جدید می باشد و هر 90 روز یک بار بروزرسانی می شود . با یک بار خرید این محصول از این پس در پنل کاربری خود در سایت ، دسترسی به آپدیت های بعدی بصورت رایگان خواهید داشت .

 

 بانک اصناف و مشاغل

 بانک اطلاعات اصناف و مشاغل، مجموعه ای از خدمات طراحی شده به منظور ارائه اطلاعات کاربردی در خصوص مشاغل و اصناف مختلف در سطح کشوری و یا استانی به واسطه مراجع، پایگاه ها و یا مراکز اطلاع رسان با عنوان مراجع بانک اطلاعاتی در قالب اینترنتی است. یکی از معتبرترین و نسبتاً جامع ترین مراکز  ارائه دهنده اطلاعات مربوط به اصناف و مشاغل مختلف، بانک اطلاعات ۱۱۸ است. این مرکز با استفاده از افراد متخصص، کارآزموده و معتمد، تمامی اطلاعات و داده های کاربردی و مورد نیاز جهت ایجاد یک ارتباط دو طرفه و کارآمد در زمینه اشتغال زایی را از منابع موثق و معتبر گردآوری نموده و در اختیار کاربران و متقاضیان قرار داده است.

 

لیست تولیدکنندگان لبنیات تهران چگونه است؟

لیست تولیدکنندگان لبنیات تهران چگونه است؟

 ارائه پکیج هایی با عنوان لیست تولیدکنندگان لبنیات تهران یکی دیگر از خدمات بانک اطلاعاتی ۱۱۸ بوده و دربرگیرنده پارامترهای مختلفی در این زمینه است. لیست تولید کنندگان لبنیات تهران به منظور ایجاد یک بستر ارتباطی موثر میان تولیدکنندگان و مراکز عرضه کننده عمده و جزئی آماده و ارائه گردیده و زمینه‌ساز یک بازاریابی موثر و کارآمد در این خصوص به شمار می آید

 

ارائه این لیست توسط تولیدکنندگان لبنیات در استان تهران، نوعی بازاریابی از جانب کارخانجات تولید کننده این محصولات به منظور فروش و عرضه بیشتر تولیدات در بازار تقاضا بوده و تاثیر بسیار زیادی در گسترش و رونق بازار اقتصادی تولید کنندگان انواع مختلف لبنیات در استان تهران خواهد داشت. لیست تولیدکنندگان لبنیات تهران نه تنها در اختیار کاربران این استان بلکه در اختیار متقاضیان و عرضه کنندگان لبنیات در سراسر استان های کشور قرار گرفته و نوعی از تبلیغات هدفمند در زمینه معرفی و توسعه فروش محصولات تولید شده در این کارخانجات به شمار می آید.

 

شماره موبایل تولید کنندگان لبنیات تهران

شماره موبایل تولید کنندگان لبنیات تهران

شماره موبایل تولید کنندگان لبنیات تهران  به شکل پکیج هایی با عنوان بانک موبایل تولید کنندگان لبنیات تهران توسط کادر مجرب مرجع اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ از منابع موثق و به روزرسانی گردآوری شده و جهت ارتباط کارفرما و تولیدکنندگان با افراد فعال در زمینه توزیع و فروش این محصولات در اختیار کاربران و متقاضیان قرار داده شده است. یکی از کاربردهای اصلی بانک موبایل تولیدکنندگان لبنیات تهران، ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند و برنامه‌ریزی شده از جانب افراد فعال در زمینه بازاریابی و توزیع مواد لبنی در سراسر کشور است

 

شماره تلفن تولیدکنندگان لبنیات تهران

شماره تلفن تولیدکنندگان لبنیات تهران

 یکی دیگر از پارامتر های کاربردی در خصوص لیست تولیدکنندگان لبنیات تهران، ارائه پکیج هایی با عنوان شماره تلفن های تولید کنندگان لبنیات تهران بوده و به شکل شماره تلفن های ثابت جهت ارتباط تلفنی کارفرما و افراد متقاضی در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

 مرکز بانک اطلاعات ۱۱۸ با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای  موثر در کسب رضایت و اعتماد مشتریان و مراجعه کنندگان، توانسته است به یکی از مراکز معتبر و پربازدید در این زمینه شهرت یافته و پاسخگویی بخش اعظمی از احتیاجات بازار تولید و تقاضا  به شمار آید. (تصویر3)

اگر به بانک اطلاعات فروشندگان لبنیات کشور نیاز دارید جهت مشاهده جزئیات و خرید آنلاین روی دکمه زیر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید