بانک 118
تبلیغات در ایتا+تبلیغات ایتا

تبلیغات در ایتا

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
تعرفه تبلیغات در پیام رسان ایتا
نحوه سفارش پلن های تبلیغاتی ایتا : مبلغ مورد نظر پلن درخواستی را به شماره کارت مندرج شده در قسمت زیر واریز کنید . سپس شماره پیگیری فیش واریزی را به شماره 09101972007 در شبکه های اجتماعی ارسال کنید . پس از تایید مبلع واریزی همکاران ما روند سفارش گیری از شما را شروع میکنند .
5022-2913-1212-0643 بانک پاسارگاد به نام شاهین رحیمی
تبلیغات پاپ آپ ایتا 50 هزار ارسال

تبلیغات پاپ آپ ایتا 3 ساعته

قیمت 950,000 تومان

تبلیغات پاپ آپ ایتا 100 هزار ارسال

تبلیغات پاپ آپ ایتا 12 ساعته

قیمت 1,450,000 تومان

تبلیغات پاپ آپ ایتا 200 هزار ارسال

تبلیغات پاپ آپ ایتا 24 ساعته

قیمت 2,750,000 تومان

100 هزار بازدید کانال ایتا

100 هزار بازدید کانال

قیمت 1,100,000 تومان

200 هزار بازدید کانال ایتا+200 هزار بازدید پست ایتا

200 هزار بازدید کانال

قیمت 2,100,000 تومان

300 هزار بازدید کانال ایتا+300 هزار بازدید پست ایتا

300 هزار بازدید کانال

قیمت 2,950,000 تومان

طراحی تصویر پروفایل کانال ایتا

طراحی تصویر پروفایل

قیمت 490,000 تومان

طراحی بیو پروفایل کانال ایتا

طراحی بیو کانال

قیمت 190,000 تومان

مشاوره اختصاصی تبلیغات در ایتا

مشاوره اختصاصی تبلیغات در ایتا

قیمت 790,000 تومان

تبلیغات پاپ آپ ایتا

در حال حاضر ایتا به یک رسانه اجتماعی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار تبدیل شده است، بنابراین این پیام رسان می تواند به عنوان بستر مناسبی برای تبلیغات مختلف مورد استفاده باشد. برای تبلیغات در ایتا می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. تبلیغات پاپ آپ ایتا از جمله رایج ترین روش های تبلیغاتی است که در کوتاه مدت، تاثیر خود را به  کاربران نشان می دهد.

 

چرا تبلیغات در ایتا مهم است؟

تبلیغات در ایتا می تواند بسیار موفق عمل کند، چون در حال حاضر نرم افزار ایتا به یک نرم ‌افزار جمعی و محبوب داخلی تبدیل شده است و به جای نرم افزارهای نظیر تلگرام، واتساپ و غیره استفاده می شود، ضمن اینکه این نوع پیام رسان ها با اینترنت محدود نیز کارایی دارند و نیاز به سایر نرم افزارهای جانبی یا فیلتر شکن و غیره نیز ندارند. از طرفی این پیام رسان ها با توجه به اینکه داخلی هستند، از سرعت نسبتا خوبی برخوردار می باشند و می توانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند. تمام این ویژگی ها باعث شده که بهره مندی از تبلیغات پاپ آپ ایتا به گزینه ای مفید و موثر تبدیل شود.

پیام رسان ایتا نیز مانند هر پیام رسان دیگری می تواند قابلیت های بسیاری را برای تبلیغات و بازاریابی ارائه کند. با این وجود، این پیام رسان نیز دارای قوانین خاصی است. در واقع در صورتی فرد می تواند از تبلیغات ایتا بهره مند شود که به خوبی با این قوانین و ویژگی های آن آشنایی داشته باشد.

تبلیغات در کانال های ایتا نشان می ‌دهد که این فضا برای تبلیغات شرایط ایده ‌آل دارد، ضمن اینکه با توجه به داخلی بودن، کاربران زیادی را نیز به خود جذب کرده است، بنابراین تبلیغاتی که در محیط ایتا انجام می شود، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. استفاده های شخصی، کمترین میزان بهره مندی از محیط ایتا هستند. 

شما می‌ توانید با انجام تبلیغات در ایتا از این فضا برای رشد برند و پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید، ضمن اینکه این نرم افزار، امکان تبلیغ و بازاریابی رایگان را نیز برای شما فراهم می کند.

 

شرایط تبلیغات در ایتا

 برای اینکه بتوانید تبلیغات گسترده در ایتا انجام دهید، باید با شرایط تبلیغات آن آشنا شوید. پیام رسان های داخلی می توانند نیازهای کاربران ایرانی را به خوبی پاسخگو باشند. از طرفی محیط این نرم افزارها، امکان چت با سایر افراد و کاربران را فراهم می کند.

نکته مهم در مورد پیام رسان ایتا این است که این پیام رسان می تواند مانند تلگرام، امکان به وجود آوردن کانال و گروه را داشته باشد، ضمن اینکه شما می توانید علاوه بر ارتباط و چت، از قابلیت های دیگر نرم افزار مثل به اشتراک گذاری فایل های مختلف نیز بهره مند شوید. زمانی که صحبت از کانال و گروه می شود، یعنی شما فضای تبلیغاتی مناسبی را برای افزایش ممبر، معرفی برند و غیره دارید.

اگر شما جزء افرادی هستید که در فضای مجازی کسب و کار آنلاین دارید و با رقبای بسیاری دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است ترفندهای مهم بازاریابی و فروش را یاد بگیرید. در این صورت، می توانید به جایگاه مناسبی در کسب و کار دست پیدا کنید. تبلیغات می توانند نقش مهمی در معرفی برند، رشد و پیشرفت کسب و کار، بازاریابی موثر و غیره داشته باشند. البته هر نوع تبلیغاتی نمی تواند برای کسب و کار شما تاثیر مثبت به همراه داشته باشد. روش هایی که برای تبلیغات در ایتا انتخاب می کنید، بخشی از بازاریابی ایده ‌آل هستند، بنابراین این روش ها و سایر روش های تبلیغاتی در صورتی نتیجه می دهند که به درستی انتخاب شده باشند، ضمن اینکه قوانین کلی در مورد آن ها به اجرا درآمده باشند.

قوانین تبلیغات در ایتا اهمیت بیشتری دارد. در واقع این فضا با توجه به ابعاد وسیعی که دارد، باید پیرو قوانین خاصی باشد، به همین خاطر تبلیغات در این فضا نیز فارغ از قوانین انجام نمی شود. شما با پیروی از این قوانین نشان می دهید که فردی قانون مند هستید و علاقه زیادی به کسب و کار خود دارید، همچنین این قانون مندی باعث می شود مشتریان به شما اعتماد بیشتری کنند. این تبلیغات موثر می ‌تواند شما را به اهداف مورد نظرتان در کسب و کار نزدیک کند.

 

تبلیغات گسترده در ایتا

کانال ها و گروه های بزرگ، امکان تبلیغات گسترده در ایتا را فراهم می کنند، همچنین به عنوان ابزار قدرتمندی در عرصه بازاریابی شناسایی می شوند. برای اینکه بتوانید مادام به فعالیت های تبلیغاتی در ایتا ادامه دهید، باید قوانین آن را به خوبی بشناسید و به اجرا در آورید. تبلیغات گسترده در ایتا زمانی میسر می شود که شما یک کانال یا گروه با اعضای زیاد داشته باشید. در این صورت هر نوع برند یا تبلیغی از سمت شما با ویو، لایک، کامنت و توجه بسیاری از سمت کاربران و مخاطبان مواجه خواهد شد. این موضوع شانس شما را برای فروش، به دست آوردن سود و… افزایش خواهد داد.

تبلیغات گسترده تبلیغاتی هستند که هیچ گونه محدودیتی در تعداد کاربران، اعضا و مخاطبان به وجود نمی آورند و به شکل مداوم گسترش پیدا می کنند.

 

تبلیغات پاپ آپ ایتا چیست؟

تبلیغات پاپ آپ ایتا از جمله تبلیغاتی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این تبلیغات باعث شده بسیاری از کانال ها و گروه ها در فضای ایتا، رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته باشند. به عنوان مثال اگر شما در فضای ایتا کانال دارید، بهتر است از تبلیغات پاپ آپ ایتا استفاده کنید. این تبلیغات، فرصت رشد و پیشرفت کسب و کار و معرفی برند را در اختیار شما قرار می دهد. تبلیغات پاپ آپ همزمان با راه اندازی گروه و کانال، باید در صدر کار قرار بگیرند و نسبت به دیگر تبلیغات اولویت داشته باشند.

بسیاری از افرادی که به دنبال تبلیغات پاپ آپ ایتا هستند، در کانال و گروه برای جذب ممبر فعالیت می کنند. افزایش عضو کانال در ایتا با انجام بهترین تبلیغ میسر می شود. حال باید دید بهترین تبلیغات برای کانال و گروه های ایتا چه ویژگی هایی دارند.

 

نحوه انجام تبلیغات پاپ آپ ایتا

 تبلیغات پاپ آپ ایتا با افزایش عضو کانال در ایتا انجام می شود. بارها پیش آمده که بسیاری از افراد و کارفرمایان برای رشد و پیشرفت کسب و کار یا افزایش اعضای کانال، تبلیغات مختلفی انجام داده اند و هزینه زیادی بابت این تبلیغات پرداخت کرده اند، اما متاسفانه این تبلیغات چندان نتیجه ای نداشته اند.

 ممکن است شما برای تبلیغات در ایتا، یک کانال با اعضای بالا را انتخاب کرده باشید، اما نتیجه ای که از آن به دست می آورید، چندان مورد رضایت نیست. به عنوان مثال افزایش ممبر کانال با تعداد کم انجام می شود. این موضوع دلایل مختلفی دارد. در این حالت، احتمالاً مدیر کانال یک ماه هم برای درخواست تبلیغات کانال منتظر نمانده و زمانی که تعداد اعضا را مشاهده کرده، بلافاصله درخواست تبلیغ داده است، همچنین احتمال دارد که در این کانال، بازدید پست ها مورد بررسی و ارزیابی قرار نگرفته باشد. به عنوان مثال بسیاری از اعضای کانال، بدون فعالیت، بدون بازدید یا حتی فیک هستند.

 دلیل سوم نیز مربوط به زمانی است که کارفرما تبلیغات در ایتا را در حوزه و زمینه‌ی کاملاً بی ربط با کسب و کار انجام داده باشد. این موضوع نیز می تواند نتیجه سودمندی برای تبلیغات به همراه نداشته باشد.

 واقعیت این است که برای انجام تبلیغات پاپ آپ، باید صبور باشید و گام به گام پیش بروید، ضمن اینکه این روش تبلیغاتی در صورتی که توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود، شما را به نتیجه مطلوب می رساند.

 

عملکرد پاپ آپ چگونه است و چگونه نتیجه می دهد؟

پاپ آپ را با نام پنجره های بازشو می شناسند. افرادی که مخاطبان آن ها در حال فعالیت با گوشی هستند یا خود کارفرمایان فعالیت با گوشی دارند، از روش تبلیغات پاپ آپ ایتا استقبال می کنند. به عنوان مثال زمانی که شما در فضای اینترنت یا محیط نرم افزار ایتا مشغول جستجو، چت و غیره هستید، یک پنجره اعلان برای شما باز خواهد شد.

این پنجره اطلاعاتی از  کانال درخواست دهنده را به همراه دارد. شما با مشاهده این اطلاعات، تصمیم می گیرید که عضو کانال شوید یا خیر. فردی که با این تبلیغات برخورد می کند، دو گزینه پیش رو دارد. اگر گزینه بله را انتخاب کند، عضو کانال خواهد شد. در این حالت، محتویات کانال می تواند فردی که به عنوان بازدید کننده وارد کانال شده را حفظ کند و نگه دارد.

 اگر پست و موضوعاتی که در کانال یا گروه ایتا ارائه شده برای فرد عضو کانال شده جذابیت داشته باشند، در این صورت فرد در کانال باقی می ماند. در نتیجه عضوگیری شما برای کانال و گروه با موفقیت انجام خواهد شد. در صورتی که مطالب کانال و گروه برای فرد عضو شده مفید و جذاب نباشند، احتمالاً فرد گروه یا کانال را ترک خواهد کرد.

 

نکات مهم برای تبلیغات پاپ آپ ایتا

 برای انجام پاپ آپ در کانال و گروه های ایتا باید چندین نکته مهم را مد نظر قرار دهید. این نکات به شما کمک می کنند که همیشه بر روی پست های درج شده در کانال و گروه متمرکز باشید. این پست ها را از نظر گرافیکی و محتوایی به شکل دست چین و گزینش شده، انتخاب کنید. حداقل ۱۰ پست آخر فضای کانال و گروه، همیشه باید جذاب، با کیفیت و ایده آل باشند.

مسابقات و جشنواره ها می توانند یکی از ترفندهای مهم افزایش ممبر کانال در تبلیغات ایتا باشند. برای اینکه بتوانید در تبلیغات نتایج مناسبی دریافت کنید، می توانید از مسابقات و جشنواره ها کمک بگیرید.

 پاپ آپ ها جز روش های تبلیغاتی کاملاً امن هستند. در واقع این تبلیغ صرفاً با نام کانال شما انجام می شود و هیچ نیازی به اطلاعات مربوط به کانال و گروه شما نیست. این موضوع باعث می شود که پاپ آپ روش بسیار مناسبی برای انجام تبلیغات باشد. پاپ آپ ها در فضای مجازی، ایتا و سایر شبکه های اجتماعی گزینه مناسبی برای عضوگیری هستند، ضمن اینکه نتایج مطلوب تبلیغات با این این ترفندها، در همان دقایق ابتدایی خود را نشان می دهند و باعث افزایش بازدید کانال می شوند.

تبلیغات در ایتا می تواند با کمترین هزینه نتایج مطلوب را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه نتایج این تبلیغات در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما به وجود می آیند. از طرفی این فرآیند جذب بالا و ایمنی نیز دارد و اعضای عضو شده در گروه یا کانال نیز به شکل هدفمند وارد کانال می شوند.

تبلیغات پاپ آپ ایتا می تواند یک سرویس کارآمد برای افزایش بازدید، بالا بردن تعداد اعضای کانال، افزایش کامنت، بالا بردن تعداد لایک و بازنشر محتواهای درج شده در کانال باشد.

 

خرید ممبر کانال ایتا

خرید ممبر کانال ایتا به سادگی امکان پذیر است. برای این خرید، کاربر ابتدا به قسمت توضیحات کانال خود رفته و در آنجا آیدی کانال را کپی می کند. در ادامه، گزینه مربوط به سفارش را انتخاب کرده و لینک کانال را کپی می کند. آن گاه تعداد اعضای مورد نظر را برای خرید تعیین می ‌کند و در نهایت نیز پرداخت مربوط به خرید را انجام می دهد.

 دقت داشته باشید بعد از اینکه خرید ممبر کانال ایتا انجام شد، دیگر نباید لینک کانال یا آیدی کانال دچار تغییر شود، چون در این صورت، امکان دسترسی به سروری که خدمات مربوط به ممبر ایتا را ارائه می دهد، با مشکل مواجه خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که شما باید در ارسال لینک دقت لازم را داشته باشید. هرگونه اشتباه در این زمینه می تواند اعضای خریداری شده را به آیدی و کانال دیگری هدایت کند.

 

انواع تبلیغات پاپ آپ ایتا

تبلیغات پاپ آپ ایتا مبتنی بر زمان: یک پاپ آپ که پس از مدتی خاص راه اندازی می شود – اگر شخصی بیش از 2 تا 3 دقیقه در وب سایت یا پیام رسان شما بماند، معمولاً به این معنی است که او با محصول، پیشنهاد یا مقاله شما “مداخله” کرده است. این یک فرصت عالی برای مشترک شدن در خبرنامه، کانال، گروه یا فروش چیزی است.

پاپ‌ آپ ‌های راه‌اندازی اسکرول: این نوع پاپ آپ ها زمانی که شخصی درصد خاصی از پیام رسان ایتا را پیمایش می ‌کند، فعال می‌شوند – مثلاً 80 درصد. موارد استفاده از آن ها تقریباً شبیه پاپ آپ های مبتنی بر زمان است.

پنجره ‌های بازشو با کلیک: پاپ‌ آپ‌ هایی که با کلیک شخص روی پیوند، صفحه یا دکمه خاصی، فعال می‌شوند. آن ها کمتر مخرب هستند.

انواع مختلف تبلیغات پاپ آپ ایتا اهداف متفاوتی دارند. از این رو، انتخاب نوع مناسب پنجره بازشو برای پیشنهاد/زمینه مناسب و موفقیت آن ضروری است.

اکنون بیایید عناصر کلیدی پاپ آپ های موفق را ببینیم.

 

4 عنصر کلیدی در تبلیغات پاپ آپ موفق

همانطور که قبلاً دیدیم – پاپ آپ ها می توانند بسیار مؤثر باشند، اما اگر به درستی اجرا نشوند، بی فایده خواهند بود، بنابراین در اینجا 4 موردی است که باید هنگام ایجاد پنجره های بازشو به آن ها توجه کنید:

طراحی – طراحی در تبلیغات پاپ آپ ایتا از اهمیت زیادی برخوردار است. هیچ کس پاپ آپ های بد ظاهر را دوست ندارد. از این رو، پاپ آپ هایی با بهترین عملکرد، معمولاً طراحی چشم نوازی دارند.

زمینه – هنگام ایجاد پنجره های بازشو – مهم است که زمینه کاربران را در نظر داشته باشید. آیا نمایش پاپ آپ «خبرنامه» به شخصی که برای اولین بار از کانال شما بازدید کرده است تأثیری دارد؟ البته که نه!

پیشنهاد – آیا پیشنهاد شما به اندازه کافی قانع کننده است؟ آیا کسی را وادار می کند که در کانال یا گروه شما عضو شود یا از شما خرید کند؟

کپی رایتینگ – چقدر سودمندی پیشنهاد خود را به مشتری بالقوه خود منتقل می کنید؟ آیا او فواید آن را می بیند؟

همه این 4 عنصر کلیدی برای موفقیت تبلیغات پاپ آپ ایتا بسیار مهم هستند. تبلیغاتی که بدین شیوه انجام شوند، عضوگیری بیشتری به همراه دارند، چون استانداردهای لازم برای عضوگیری را به خوبی انجام داده اند، همچنین قوانین پیام رسان را نیز به خوبی رعایت کرده اند. به طور کلی تبلیغات در پیام رسان ایتا بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز هست.

 

تبلیغات بصری ایتا

تبلیغات بصری بخش قابل توجهی از تکنیک های بازاریابی را به همراه دارند و در تبلیغات پاپ آپ ایتا مهم هستند. به عنوان مثال تکنیک های بازاریابی به شما می گویند که بر روی ظاهر بنری که برای تبلیغات کانال قرار می دهید، بسیار کار کنید. این موضوع کمک می کند تا جذابیت بیشتری در نظر مخاطب داشته باشد. این جذابیت در درجه اول مخاطب را جذب کرده و احتمالاً او وارد کانال می شود.

در درجه دوم نیز پست های با کیفیت، خاص و ارزشمند می توانند نظر مخاطب شما را جذب کنند. این پست ها باعث می شوند مخاطب و کاربر جذب شده در کانال باقی بماند. نکته مهم دیگر می تواند مربوط به مطالب کانال باشد. فراموش نکنید مطالب خواندنی در درجه دوم حائز اهمیت هستند، زیرا هیچ عضو تازه واردی ابتدا درگیر یا سرگرم مطالب خواندنی نمی شود، بنابراین ایده های تصویری می توانند تاثیر گذار تر باشند. در نهایت نیز محتواها و مطالب خواندنی می توانند کیفیت فعالیت گروه یا کانال را افزایش دهند. برای طراحی نوتیفیکیشن دعوت به کانال یا گروه باید وقت بگذارید، در ایجاد جاذبه های بصری و گرافیکی آن خلاقانه عمل کنید و دید هنرمندانه به کار بگیرید

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

2 پاسخ
    1. سلام جهت تبلیغات در گروه های ایتا با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
      09101972007 – 09102087178

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *