بانک 118
ربات استخراج اطلاعات از گوگل مپ

ربات استخراج اطلاعات از گوگل مپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
استخراج اطلاعات مشاغل از گوگل مپ

معرفی گوگل مپ و استفاده از ربات آن

گوگل مپ یا Google Maps یک نقشه رایگان است که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد و در وبسایت گوگل مپ یا اپلیکیشن آن امکانات بسیار متنوعی وجود دارد که موجب می‌شود تا این برنامه کاربردی را همانند یک نقشه ساده ندانیم و بسیار فراتر از این موضوع است و همچنین می توانند در امور تبلیغاتی به کمک ما بیاید. حال اینکه چطور و چگونه اینکار را انجام میدهد باید تا اتنهای این مطلب ما را همراهی کنید….

اصلی ترین و پرکاربردترین امکاناتی که گوگل مپ می توانند در اختیار ما قرار بدهد شامل مواردی نظیر پیدا کردن محل دقیق مکان های مورد نظر شما، تغییر نوع نقشه، ذخیره آدرس محل کار و خانه تان، پیدا کردن بهترین مسیر تا مقصد، استفاده از پیشنهادات گوگل مپ، ذخیره مکانهای مورد علاقه، مشاهده تصویری ۳۶۰ درجه از محل مورد نظر، ذخیره محل پارک خودروتان، ارسال مکان دقیق موقعیت خود برای مخاطبان دیگر، اشتراک گذاری لحظه‌به‌لحظه مکان خود با مخاطبان دیگر، دانلود نقشه ها و استفاده از زمان هایی که اینترنت در دسترس نیست، اشتراک گذاری نظرات و تصاویرتان تا به تکمیل نقشه کمک کنید، پرسیدن سوال مخصوصاً در خصوص سیستم عامل اندروید، مشخص کردن توقف های کوتاه بین مسیر و… می باشد.

به بهترین نکته ای که می توان برای ربات استخراج اطلاعات از گوگل مپ اشاره کرد این است که این ربات نیاز شما را برای جمع آوری و در دست داشتن اطلاعات مخاطبینتان برطرف می سازد و می توانید بینهایت اطلاعات و شماره موبایل آپدیت از نقشه گوگل خروجی بگیرید

مهمترین امکانات ربات Google Crawler Bank118

سایت بانک 118 با تهیه بسیاری از ربات های خارجی به این نتیجه رسید که به غیر از این ربات ، هیچ ربات استخراج دیگری در گوگل داخل ایران کار نمی کند . حتی بارها با پرداخت مبالغ زیاد و تست  ربات ها در ایران فعالیت نمی کردند . با استفاده از این ربات می توانید هر شغل یا دسته بندی که روی گوگل مپ موجود است را بر اساس شهر و استان مورد نظر خود در فایل اکسل خروجی بگیرید 

نکات متمایز این ربات نسبت به ربات های دیگر

  • تهیه فایل خروجی در فایل اکسل
  • امکان جمع آوری بینهایت اطلاعات بر اساس شهر و استان
  • قابل استفاده برای کلیه کشور های جهان
  • تنظیمات حرفه ای برای جمع آوری دقیق اطلاعات
  • جمع آوری انواع شکبه های اجتماعی که در گوگل مپ کسب و کار ها ثبت شده است
  • جمع آوری آدرس ، ایمیل، شماره همراه و تلفن ثابت و …
  • جمع آوری هر دیتایی که روی گوگل مپ موجود است 🙂
  • بدون نیاز به دسترسی API گوگل مپ

آپدیت ورژن 21 ربات گوگل مپ

  • قابلیت استخراج تصویر
  • بهبود بخشیدن سرعت استخراج اطلاعات

جهت دانلود فایل ربات روی لینک زیر کلیک کنید

خرید کد فعال سازی ربات 490,000 تومان

بروزرسانی ، دائمی و بدون تاریخ انقضاء می باشد . پس از ثبت سفارش و پرداخت کد لایسنس ، برای شما در واتساپ و پیامک ارسال می شود .
لازم به ذکر است هر کد قابلیت فعال سازی ربات روی یک سیستم را دارد .

تصویر اصلی ربات + آموزش

در تصویر زیر ، نمای کلی  ربات را مشاهده می فرمایید

1 : با کلیک روی دکمه START صفحه جستجو عبارات ، شغل ها و انتخاب شهر ها باز می شود

2 : اگر نیاز دارید ایمیل ها در زمان جستجو جمع آوری شود تیک گزینه Grab Email Id را فعال کنید . پس از تنظیم کردن گزینه 1 جهت جمع آوری اطلاعات روی دکمه START GRABBING کلیک کنید و برای توقف جمع آوری اطلاعات روی دکمه STOP کلیک کنید

در نهایت برای خروجی گرفتن اطلاعات در پایین سمت راست ربات روی دکمه EXPORT کلیک کنید

انتخاب بینهایت دسته بندی و شهر

در این قسمت می توانید بینهایت شغل و شهر را در کادر جستجو قرار دهید تا ربات بصورت اتوماتیک جستجو را در دسته بندی بعدی انجام دهد . به عنوان مثال با توجه به تصویر زیر ربات ابتدا رستوران های تهران را جستجو می کند پس از آنکه عملیات جستجو تمام شد سپس رستوران ها را در استان قم جستجو میکند و به ترتیب سوپرمارکت های اصفهان و البرز

در کادر جستجو می توانید عبارات خود را به فارسی یا انگلیسی تایپ و درج کنید

1 : ابتدا در کادر جستجو شغل و شهر مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ADD کلیک کنید

2 : سپس جهت باز شدن گوگل مپ در گوگل کروم روی گزینه SEARCH کلیک کنید

نکات مهم قبل از کار کردن با ربات

1 : حتما مرورگر گوگل کروم خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید

2 : در هر لحظه از کار کردن با ربات اگر خطایی مشاهده کردید بصورت کامل ربات را ببندید و دوباره باز کنید

3 : این ربات بر روی ویندوز 8 به بالا به درستی فعالیت میکنه

استخراج اطلاعات از گوگل مپ چگونه است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در گوگل مپس قابلیت های متعددی وجود دارد و همچنین شرکت گوگل اختیاراتی مثل مسیریابی را برای کاربران خود در نظر گرفته و در این فضا اطلاعات بی نظیری را برای کاربران مهیا نموده است. بیش از هر چیزی باید در خصوص ربات استخراج اطلاعات گوگل مپس تعریفی را در ذهن به خاطر بسپاریم تا بتوانیم به نحوه عملکرد آن بپردازیم. این ربات جزء یکی از کاربردی ترین و عملکردی ترین ربات هایی می باشد که می توان از آن استفاده کرد و معمولاً فعلاً شناخت زیادی از آن وجود ندارد اما نیاز است که بررسی و عملکرد دقیق این ربات را بدانیم تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنیم.

در ساده‌ترین حالت می توان گفت که ربات استخراج اطلاعات گوگل مپس می تواند در گوگل مپس کلید واژه مورد نظرتان را جستجو نماید و به شکل اتوماتیک از مکان هایی که در آن در خصوص اطلاعاتی مثل آدرس، شماره تلفن، آدرس سایت و… ثبت شده در اختیار شما قرار بدهد که این اطلاعات در قالب یک فایل اکسل استخراج می گردد. ربات ها قادرند تا بسیاری از امور پیچیده را برای ما انجام بدهند و در انواع متفاوت و اشکال مختلفی اماده می شوند. ربات ها دارای کاربردهای مختلفی هستند و وظایف متفاوتی نیز دارند. معمولاً اصلی ترین هدفی که در خصوص راه اندازی ربات وجود دارد این است تا برای راحت تر کردن کارهای بشر یا انجام یک کار خاصی طراحی می شوند.

فرض کنید که شما در یک شرکت فروش مواد غذایی به صورت عمده مشغول به فعالیت هستید و مدیر فروش این شرکت می باشد و می خواهید برای اینکه فروش تان را بیشتر کنید ویزیتور های خودتان را به تمام فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و هایپر مارکت ها در یک شهر بفرستید اما اگر شما آدرس تمامی این فروشگاه ها را نداشته باشید ویزیتور شما مجبور است که در آن شهر به دنبال همه فروشگاه ها بگردد که البته علاوه بر اینکه وقت بسیاری می طلبد بلکه کم بازده نیز می باشد؛ چرا که ممکن است فروشگاه های بسیار زیادی از دید ویزیتور مخفی بماند و برای تبلیغ به آنها مراجعه نکنند؛ در نهایت تمام اینها در میزان سود دهی به شما موثر است. اما آیا واقعا راهی وجود دارد که به واسطه آن بتوان قبل از شروع تبلیغات توسط ویزیتور آدرس این فروشگاه ها را در اختیار داشت راهکار اصلی برای پیدا کردن این آدرس ها چیست؟

قطعا به واسطه استفاده از ربات استخراج اطلاعات گوگل مپ و همچنین استفاده از بانک اطلاعاتی معتبر و مورد اطمینان می توان بصورت هدفمند تبلیغات خود را شروع کرد و ویزیتور را با لیست آدرس ها به شهر مقصد فرستاد. اگر می‌خواهید از گوگل مپس (Google Maps)  استفاده کنید باید وارد گوگل مپ شوید. در مرحله بعدی به دنبال مکان یا شهر مورد نظر خود باشید که ما در اینجا مثلاً اهواز را انتخاب می کنیم. در مرحله بعدی فعال کردن گزینهNearby را انجام بدهید و سپس کلمه هایپر مارکت را تایپ کنید.

زمانی که ما کلمه هایپرمارکت را جستجو کردیم مشاهده نمودیم که در گوگل مپس لیستی از هایپر مارکت هایی که در اهواز وجود دارد در اختیار ما قرار گرفته می شود؛ البته جالب است که بدانید ما با تایپ کلمه هایپرمارکت توانستیم اطلاعاتی را علاوه بر نام آنها بلکه شامل آدرس و شماره تلفن هم در اختیار داشته باشیم و در هایپر مارکت هایی که آدرس وب سایت نیز وجود داشت برای ما نشان داده شد که قطعاً اینگونه راحت‌تر می‌توانستیم تبلیغ خودمان را انجام بدهیم.

هایپر مارکت های نشان داده شده با علامت قرمز در گوگل مپس نشان داده می‌شوند که با بردن علامت نشانگر موس بر روی هر کدام از آنها عکس هایپر مارکت به همراه مشخصات برای شما نشان داده می شود که می توانید آدرس هر کدام از این هایپر مارکت ها را سیو کنید یا به اشتراک بگذارید یا همانند یک تصویر ارسال کنید.  پس با ذخیره موقعیت مکانی هر کدام از آن ها به راحتی میتوانید به هاپیرمارکت مورد نظر سر بزنید.

پس فرقی نمی کند که شما به دنبال چه مکان های هستید تنها کافیست که در گوگل مپس آن ها جستجو کنید.

شاید از خودتان بپرسید که آیا می توان به راحتی تمام اطلاعاتی را که در گوگل مپس در اختیار ما قرار داده می شود استخراج و ذخیره کرد؛ این امکان برای شما مهیا می باشد اما نیاز است که با صبر و حوصله فراوان این کار را انجام بدهید و و وقت زیادی را می طلبد؛ اما راه کارهای دیگری در کنار آن می تواند سرعت عمل را بیشتر کند و سریعتر این آدرس ها را برای شما آماده نماید که استفاده از ربات استخراج اطلاعات گوگل مپ بهترین راهکار برای استخراج اطلاعات  به شمار می رود.

ربات گوگل مپ در واقع به جای شما عملیات جستجو را انجام می دهد و کافی است که شما تنها کلید واژه موردنظرتان را در اختیار ربات گوگل مپ قرار بدهید تا به صورت خودکار این جستجو را انجام بدهد و اطلاعات نهایی را در قالب یک فایل کلی همانند اکسل در اختیار شما قرار بدهند. پس نتایج نهایی به واسطه ربات استخراج اطلاعات گوگل مپ در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شو د؛با این وجود کار شما بسیار راحت تر خواهد شد و نیازی هم نیست که به صورت دستی بخواهید هر کدام از این آدرس ها را ذخیره کنید یا برای دیگران ارسال کنید. افرادی که به ربات استخراج اطلاعات گوگل مپ دسترسی دارند و آن را خریداری کرده‌اند می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

نحوه کار با ربات استخراج اطلاعات گوگل مپ

برای اینکه ربات بتواند کار خود را به صورت صحیح اجرا کند انجام چند مرحله ساده نیاز است. اول اینکه شما باید در Google Maps ادرس دقیق محدوده ای را که تصمیم دارید ربات در آن جستجو کند را در سایت Google Maps پیدا کرده و به ربات بدهید. بعد از آن کلیدواژه های را مورد نظر را نیز تعیین کرده و اجازه می دهید تا ربات کار خود را شروع کند.

پس از آن دیگر نیازی نیست شما کاری انجام بدهید و ربات گوگل مپ اقدامات لازم را انجام میدهد. ربات به صورت اتوماتیک در گوگل مپ بر اساس منطقه و کلید واژه های مشخص شده توسط شما عملیات جستجو را شروع کرده و در قالب فایل کلی به شما ارائه می دهد. تمامی نتایجی که در ستون گوگل مپ قرار دارد توسط ربات همراه با جزئیات در فایل اکسل قرار می گیرد.

پس متوجه می شوید که وجود ربات ها امروزه توانسته است بسیاری از امور را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدهد و قطعا موجب سهولت انجام آن گردیده است.

معرفی اپلیکیشن گوگل مپ

برای اینکه اطلاعات جامع تری از ربات گوگل مپ در ذهن مان داشته باشیم به معرفی اپلیکیشن گوگل مپ پرداخته ایم

گوگل مپ جز یکی از اپلیکیشن هایی است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار محبوب و پرطرفدار است و به واسطه آن نقشه هر کجای دنیا را که بخواهید در اختیار شما قرار دارد و در تمام گوشی های اندرویدی این اپلیکیشن جذاب بصورت خودکار نصب شده است و البته برای کاربران آیفون و آیپد های شرکت اپل هم اپلیکیشن گوگل مپ عرضه گردیده و می توانند از آن استفاده کنند

شما با استفاده از اینترنت می توانید به ساده ترین شکل ممکن تمام مکان های مختلف موجود در جهان را با گوگل مپ شناسایی کنید و به آدرس های مقصد خود به صورت دقیق دسترسی داشته باشید. اگر تا این قسمت مطلب را به دقت مطالعه کرده باشید قطعا متوجه شده اید که برای دسترسی راحت تر به ادرس های مقصد می توان از ربات استخراج اطلاعات گوگل مپ استفاده کرد. زمانی که شما اپلیکیشن گوگل مپ را در گوشی خود اجرا میکنید یک صفحه مانند نقشه به شما نشان داده خواهد شد که محدوده ای که در آن قرار دارید به صورت یک علامت آبی به شما نشان داده می شود تا بتوانید به موقعیت مکانی فعلیتان دسترسی داشته باشید.

امکان زوم کردن بر روی نقشه نیز وجود دارد و حتی می توانید در مکان های مختلف جستجو کنید. اگر این اپلیکیشن را بر گوشی همراه خود نصب داشته باشید در هر کجای دنیا که باشید به راحتی به تمام مسیرهای موجود دسترسی دارید و هیچ وقت گم نمی شوید و همانند کسی هستید که تمام مسیرهای دنیا را میداند.

اما نمایش مسیر برای رسیدن به مقصد خاص جز یکی از قابلیت های اصلی اپلیکیشن گوگل مپ محسوب می شود. حتماً برنامه های مسیریابی دیگر را هم می شناسید اما گوگل مپ پیشرفته و دقیق تر است. مثلاً میخواهید کافه ای را در اطراف آن پیدا کنید کافی است که در فیلد جستجوی که در برنامه گوگل مپ قرار دارد عبارت کافه را تایپ کنید تا تمام کافه هایی که در اطراف شما هستند از طریق پیشنهاد های گوگل مپ به شما ارائه شود و بر حسب علاقه هر کدام را میخواهید انتخاب کنید تا علاوه بر آدرس بلکه عکسی از آن هم مشاهده کنید. نحوه ای عملکرد اپلیکیشن گوگل مپ با سایت آن مشابه است.

جمع بندی معرفی ربات گوگل مپ

در دنیا کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی وجود دارد که تمامی آنها در گوگل مپ ثبت هستند و در سرویس گوگل کسب و کار آنها ثبت شده است. مشتریان به واسطه این اطلاعات می توانند به کسب و کارها دسترسی داشته باشند و راحت تر بر روی نقشه آنها را پیدا کنید البته اگر شما هم کسب و کاری دارید میتوانند برای اینکه مشتریان خود را افزایش بدهید و همچنین نسبت به بهبود سئو سایت خود اقدام مهمی را انجام داده باشید اینکار برایتان بسیار موثر و مفید است چرا که شرکت های بسیاری زیادی با استفاده ربات گوگل مپ به اطلاعات درج شده در آن دسترسی پیدا می کنند.

شاید این آمارها برای شما  نیز جالب باشد که در دنیا روزانه بیش از یک میلیارد نفر در گوگل مپ جستجو می کنند تا بتوانند به آدرس کسب و کارها دسترسی داشته باشند. ربات استخراج گوگل مپ میتواند تمامی موقعیت های مورد نظر شما را بر اساس کلید واژه هایی که مشخص کرده اید در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما بگذارد.

در آخر به این مثال ساده نیز توجه کنید که فرضا شما میخواهید به سمت شمال بروید و در جنگل های بکر و دیدنی شمال چند روزی را استراحت کنید و از آدرس آن هم اطلاعی ندارید ولی می دانید که در مسیر رسیدن به این مکان بی نظیر جاده های پر پیچ و خم و فرعی هم وجود دارد و تنها موردی که به شما کمک می‌کند تا مسیر تان را به درستی پیدا کنید و در این جنگل ها گم نشوید نقشه است که با عنوان گوگل مپ در اختیار شما قرار می گیرد.

سایت مپ به عنوان فایلی است که در آن مهمترین محتوایات موجود در سایت وجود دارد تا ربات های گوگل به این محتوا یا دسترسی داشته باشند و ایندکس کنند.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

یک پاسخ
  1. سلام چند سوال داشتم برای خرید ربات
    1 _ آیا واکشی اطلاعات از طریق این ربات بصورت دقیق انجام میگردد؟
    چون بنده یک شهر هدف را به کلی مورد کاوش و جستجو قرار دادم بصورت دستی و تونستم به اطلاعات نزدیک به 200 کسب و کار در یک حوزه فعالیت دسترسی پیدا کنم میخواستم ببینم آیا این ربات به همین دقت نسبت به استخراج اطلاعات اقدام میکند .
    2 _ آیا این ربات نسخه ی دمو برای تست هم دارد ؟
    3 _ چقدر زمان میبرد تا این ربات اطلاعات مورد نیاز یک شهر بزرگ را استخراج نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *