بانک 118
تبلیغات حرفه ای در فضای مجازی

تبلیغات حرفه ای در فضای مجازی

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
تبلیغات جزء مواردی به شمار می‌رود که وجود آن برای هر کسب و کاری ضرورت دارد و به واسطه شیوه های مختلفی انجام می گردد.‌ خوشبختانه امروزه با وجود اینترنت فضای فراهم شده است که کمک می‌کند تا به شیوه های راحت تری بتوان تبلیغات را انجام داد و فضای مجازی به بستر مناسبی برای این امر تبدیل شده است. با وجود استفاده همگانی از اینترنت این روزها دیگر تبلیغات به شیوه سنتی انجام نمی‌شود و جای خود را به تبلیغات در فضای مجازی و مدرن داده است.
از کدام روش تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنیم؟

از کدام روش تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید تبلیغات در فضای مجازی را انتخاب کنید باید با انواع تبلیغات در فضای مجازی آشنا باشید.

تبلیغات بنری جز یکی از ساده ترین و رایج ترین روش های تبلیغات در فضای مجازی به شمار می‌رود که در این روش شما می توانید بنر تبلیغاتی تان را در وب سایت هایی که بازدید بالایی دارند درج کنید و در نهایت به رشد کسب و کارتان کمک خواهد کرد. اگر سایت انتخاب شده با زمینه کاری شما شباهت داشته باشند درصد اینکه شما بتوانید به سود بیشتری برسید قطعاً زیادتر خواهد بود چرا که مخاطبان سایت میزبان می تواند مخاطبان شما هم باشد.

از دیگر روش های تبلیغات در فضای مجازی استفاده از اپلیکیشن های پرطرفداری چون تلگرام و اینستاگرام است که می توان گفت به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می روند. شما باید در هر مکان و در هر زمانی مشخص کنید که بهترین روش که می تواند با شرایط فعلی بازخورد مثبتی برای شما داشته باشد کدام روش تبلیغاتی است.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام داستان برند را بازگو می کند و مردم را تشویق می کند که محصول شما را بخرند ، در خدمات شما ثبت نام کنند یا برنامه شما را دانلود کنند. تیم مجرب ما به شما کمک می کند تا در هر مرحله از راه ، از خلاصه های اولیه تا تجزیه و تحلیل دقیق، موفق شوید.
در سراسر وب فارسی وب سایت های وجود دارد که شما میتوانید بصورت رایگان در این وب سایت ها آگهی ثبت کنید و کسب و کار خودتان را روزانه به هزاران نفر بصورت هدفمند نمایش دهید . تقریبا بیش از 400 سایت وجود دارد اما تنها 110 عدد این وب سایت ها بازدید بالایی دارند ...

تبلیغات از طریق واتساپ

سایت بانک 118 مفتخر است برای اولین بار روش هایی که منتشر کرده است که می توانید بهترین میزان بازدهی از تبلیغات در اپلیکیشن را داشته باشید . برای مطالعه موارد کامل کافیست کلمه واتساپ مارکتینگ را در گوگل جستجو کنید و روی وب سایت بانک 118 کلیک کنید

تبلیغات پیامکی

یکی از جذاب ترین روش های تبلیغاتی در کشور ، ارسال پیامک انبوه و هدفمند برای مخطابین مورد نظر می باشد . دریافت بالاترین بازدهی در پیامک مارکاتینگ نیازمند مشاوره قبل از ارسال پیام ها می باشد . تیم پشتیبانی و آموزش پنل پیامکی سایت بانک 118 همیشه در کنار شما هستند

تبلیغات پوش و نوتیفیکیشن

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که در حین کار با تلفن همراه و یا لپ تاب مشاهده کردید که تبلیغی برای شما بالا و یا پایین صفحه نمایش داده می شود .به این نوهع تبلیغ پوش و نوتیفیکشن گفته می شود . حتی در این روش می توان مخاطبان هدف را کامل شناسایی کرد

تبلیغات بنری

در سطح اینترنت وب سایت های پربازدیدی وجود دارد که می توانید تبلیغات خود را با صرف هزینه بصورت بنر در جایگاه های مختلف این وب سایت ها نمایش دهید . نکته ای که اهمیت دارد این است بتوانید وب سایت هایی که مرتبط با کار شما هستند را جهت تبلیغات شناسایی کنید

ایمیل مارکتینگ

تجربه ثابت کرده است که ایمیل مارکتینگ هدفمند و صحیح بیشتر نرخ باز کردن ایمیل و بالاترین بازدهی تبلیغاتی را برای شما به همراه دارد . مهمترین نکته ای که در ایمیل مارکتینگ باید رعایت کرد ایمیل های آپدیت و صحیح از مخاطبین شما می باشد

رپورتاژ آگهی

این نوع تبلیغ بیشتر برای مدیران وب سایت ها مناسب است . سایت های دیگر بصورت معمولی لینک سایت شما را در سایتشان قرار نمی دهند و با دریافت هزینه این کار را انجام می دهند . به قرار گرفتن یک صفحه اختصاصی برای شما در سایت های دیگران رپورتاژ آگهی گفته می شود

طراحی وب سایت و سئو

دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که داشتن یک وب سایت برای تمامی کسب و کار ها الزامی می باشد که چرا که مردم نیازشان را از طریق وب سایت ها برطرف می سازند . سئو هم بالا آوردن وب سایت در نتایج جستجوگر گوگل است و این کا ناز به تخصصی دارد .

آگهی انبوه تبلیغاتی

بسیاری از وب سایت ها هستند که مانند سایت دیوار ، می توانید در آنها اگهی تبلیغاتی خود را منتشر کنید و یا حتی با پرداخت مبالغی این آگهی ها را بصورت ویژه نمایش دهید . این وب سایت ها با توجه به بازدید بالایی که دارند می توانند مشتریان زیادی برای شما جذب کنند

تبلیغات گوگل ادز

اگر وب سایت فعالی دارید و زمان برای اجرای سئو روی وب سایت خود ندارید ما به شما روش گوگل ادز رو معرفی می کنیم یعنی گوگل سایت شما را در بالاترین نتایج جستجو قرار می دهد و بابت کلیک روی سایت شما مبالغی را دریافت می کند ، تحقیق کلمات کلیک و مشاوره تخصص ما است

تبلیغات همسان نمایشی

تبلیغات همسان در واقع نمایش بنر تبلیغاتی شما به مخاطبین دقیق هدفنتون می باشد . بسیاری از کاربران در 24 ساعت امکان داره دنبال خدمات و محصولات شما باشند تبلیغات همسان این کاربران را شناسایی می کند و در یک بنر تبلیغاتی در سایت مورد نظر نمایش می دهد
تبلیغات در فضای مجازی چیست ؟

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات امری ضروری و لازم به شمار می‌رود و می توان گفت با یک تبلیغ هدفمند افراد می توانند کالا و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند و به واسطه شیوه های نوین و به کارگیری خلاقیت مخاطب را مجاب نمایند تا برای استفاده از خدمات یا محصول مورد نظر تصمیم بگیرد؛ به بیانی ساده می توان گفت تبلیغات به صورت موثر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهد و همین تاثیرات پس از گذشت مدت زمانی موجب سود رسانی کسب و کار خواهند شد.

تبلیغات مزایای متعددی از جمله افزایش فروش، گسترش بازار، معرفی محصول یا خدمات جدید، مقابله با رقبا، فرصت های شغلی و کاهش نرخ بیکاری، استاندارد زندگی بالاتر، محصولات با کیفیت بهتر، آموزش مصرف کنندگان، از بین بردن به واسطه ها، افزایش حسن نیت و…. را داشته است.

اگر تبلیغ به صورت علمی و دقیق انجام شود می تواند منجر به افزایش فروش کالا شود و قطعاً تاثیرات مثبتی بر روی میزان فروش خواهد داشت. هرچقدر که شما در بخش تبلیغات برای کسب و کارتان هزینه کنید علاوه بر اینکه میزان فروش را افزایش داده اید بلکه مشتریان دائم زیادی را نیز به دست می آورید.

در کنار آن برای سبقت گرفتن از رقبا و مقابله با آن ها باید حتماً تبلیغات موثر در اولویت کاری شما قرار بگیرد و تبلیغات به صورت دنباله دار و با برنامه ریزی به عنوان یکی از راهکارهای مفید و موثر برای پیشرفت در مقابله با رقبا خواهد بود.

نکته دیگری که در خصوص تبلیغات باید به خاطر بسپارید افزایش حسن نیت است. این روش به شما کمک می کند تا تولید کننده محصول خود را در میان مشتریان معرفی نماید و اگر به صورت مکرر و با برنامه ریزی باشد و در کنار آن محصولات با کیفیت برتری به مشتریان ارائه شوند قطعا نگرانی مشتری از بین می‌رود و به افزایش حسن نیت آنها و اعتبار کمپانی افزوده خواهد شد.

از میان بردن واسطه ها از دیگر مزیت های تبلیغات است و به صورت مستقیم با مشتریان خود به عنوان یک تولید کننده در ارتباط خواهند بود و واسطه ها و دلالان ها در این میان حذف می‌شوند و در نهایت محصولی که به دست مشتری میرسد با قیمت کمتری خواهد بود.

تا این قسمت مطلب در خصوص تبلیغات و مزایای آن مطالبی را ذکر کردیم اما بد نیست که با تبلیغات موثر در فضای مجازی بیشتر آشنا شویم و برای کسب و کارمان آن را در اولویت قرار بدهیم.

تبلیغات در فضای مجازی به گونه ای است که برای ارسال پیامهای تبلیغاتی و بازاریابی از اینترنت استفاده می شود و مخاطبانی خاص و مشخص مد نظر گرفته خواهد شد؛ در واقع این روش مشتریان هدف را متقاعد می کنند تا برای خرید یک محصول یا استفاده از خدمات اقدام کنند. امروز افراد زیادی در کسب و کارهای بزرگ و کوچک روزانه تلاش می‌کنند تا به واسطه این بستر موثر و کارآمد کسب و کارشان را معرفی کنند و مشتریان را  با محصولات و خدماتشان آشنا کنند تا به افزایش میزان فروش خود کمک نمایند. انواع تبلیغات در فضای مجازی به روش های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از آنها تاثیر بسزایی در موفقیت یک کسب و کار خواهند داشت.

تاثیر تبلیغات در فضای مجازی به گونه ای است که موجب شده تا نسبت به گذشته تبلیغات آنلاین با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو شود و این روش برای شرکت های مختلف فرصت های بی نظیری را ایجاد کرده تا بتوانند به شیوه ای کارآمد و موثر فروش شان را افزایش بدهند. برای موفقیت تجاری شما انجام این تبلیغات بسیار ضروری بوده و نیاز است که با اهمیت و تاثیر تبلیغات فضای مجازی آشنا شوید.

تبلیغات موثر در فضای مجازی

تبلیغات موثر در فضای مجازی

چند دلیل محکم و مهم وجود دارد که نشان می‌دهد تبلیغات موثر در فضای مجازی می تواند برای هر کسب و کاری ضروری باشد:

  • دسترسی جهانی از اولین دلایل استفاده از تبلیغات مجازی میباشد و به بیانی ساده تر تبلیغات گسترده در فضای مجازی می تواند کسب و کار را در یک کشور و حتی در حد جهانی معرفی نماید.پس شما با به کارگیری تبلیغات مجازی نیازی نیست خودتان در هر کشور کسب و کارتان را گسترش بدهید یا آن را معرفی کنید بلکه به راحتی به واسطه ابزار موثری چون اینترنت ارتباط شما با مخاطبان برقرار بوده و کمک فراوانی در معرفی شما خواهد داشت.
  • مقرون به صرفه بودن از مزیت های مهم تبلیغات در فضای مجازی می باشد. شاید بارها و بارها این سوال توسط افرادی که میخواهند تبلیغات شان را انجام بدهند به وجود بیاید که هزینه تبلیغات در فضای مجازی نسبت به تبلیغات سنتی چگونه است؟ مقرون به صرفه بودن جزء اصلی ترین مزیت های تبلیغات فضای مجازی به شمار می رود. در این روش شما نیازی نیست هزینه های بسیار زیادی را برای تبلیغات تان بپردازید بلکه به راحتی با چندین بار تبلیغ در فضای مجازی به کسب و کار بسیار پر رونقی می رسید و هزینه‌ای که در این راه صرف کرده اید به شما بازگشت داده خواهد شد.
  • در تبلیغات فضای مجازی شما با مخاطبانتان میتوانید تعامل بیشتری برقرار کنید و اینترنت به عنوان یکی از راحت ترین و بهترین بسترهایی است که می توان به واسطه آن تعامل و ارتباط بیشتری با مخاطبان هدف داشت و البته این شما هستید که باید قبل از هر اقدامی مخاطبان هدفتان را بیشتر بشناسید و بدانید که آن ها دقیقا به دنبال چه خدمات یا محصولاتی هستند. با توجه دقیق به این موضوع کمپین های تبلیغاتی را برنامه ریزی کنید و تعامل و ارتباط را با مشتریانتان برقرار نمایید.
  • اگر به شیوه ای صحیح از آموزش تبلیغات در فضای مجازی آگاه باشید قطعا می توانید مخاطبان هدف خود را شناسایی نمایید. شما به واسطه مخاطبان هدف شانس بیشتری دارید تا محصولاتتان را بفروش برسانید.
  • اگر مقایسه‌ای بین تبلیغات آنلاین و تبلیغات سنتی داشته باشید متوجه خواهید شد که در تبلیغات مدرن و آنلاین شما سریعتر از آنچه که فکر کنید به نتیجه میرسید و نتایج تبلیغات آنلاین بسیار سریع و آسان است و از لحظه‌ای که به واسطه ی روش های مختلف شروع به تبلیغات آنلاین می نمایید می توانید مشتریان تان را جذب کنید و با افزایش سود در کسب و کارتان روبرو شوید.
  • باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا مشتریانتان را نگه دارید؛ در واقع با تبلیغات مجازی این امکان را در اختیار شما قرار می گیرد تا بارها و بارها از مشتریان استفاده کنید و آنها را در هر تبلیغ تشویق و ترغیب به خریداری محصول و کالاهایتان نمایید.

اگر تاکنون مجاب به استفاده از تبلیغات مجازی نشده اید و در شرایط امروزی بازهم از روش های سنتی استفاده می کنید بد نیست که بدانید از بین رفتن محدودیت جغرافیایی به عنوان یکی دیگر از مزیت های مهم تبلیغات در فضای مجازی به شمار می رود. در روش‌های سنتی تنها می توانید یک محدوده خاص را  پوشش قرار بدهید و تبلیغات کنید؛ اما در روش های نوین و جدید تبلیغات در فضای مجازی شما از نظر مکانی هیچ محدودیتی ندارید و به راحتی می توانید تبلیغات خودتان را به صورت گسترده در سراسر دنیا انجام بدهید.

زمانی این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که در کسب و کار مورد نظر امکان ارسال محصول یا ارائه خدمات به مسافت های دور هم امکان پذیر باشد چرا که در غیر اینصورت اگر کسب و کار در کشورها و  شهرهای دیگری هم شناخته شود چندان سودی برای کسب و کار نداشته است.‌

نحوه تبلیغ در فضای مجازی

نحوه تبلیغ در فضای مجازی

به واسطه تبلیغ در فضای مجازی می توان یک کمپین تبلیغاتی را راه اندازی نمود و سپس مشتریان هدف را به صورت دقیق مشخص کرد و در مرحله بعد این ارزیابی را انجام بدهید که برای کسب و کارتان کدام تلاش تبلیغاتی شما موثرتر بوده و سبب موفقیت شما شده است. باید بتوانید مشتریانتان را به خوبی بشناسید و طی یک تجزیه و تحلیل دقیق میزان حضور آن ها را در شبکه های اجتماعی مختلف محک بزنید تا سرمایه گذاری تان را دقیقاً بر روی همان نقطه آغاز کنید و بازدهی موثر تبلیغات تان را افزایش بدهید.

پس از آن مشخص کنید که از انجام تبلیغات دقیقا چه هدفی دارید؛ آیا می خواهید مشتریان شما بیشتر شوند یا می خواهید برند شما به صورت جهانی معرفی گردد؟ وقتی بتوانید اهداف تان را تعیین کنید قطعاً مسیر روشن تری را برای تبلیغ در نظر میگیرید و دچار سردرگمی هم نخواهید شد.

در گام بعد باید متن تبلیغات در فضای مجازی را تعیین کنید. محتوایات شما باید به گونه ای باشد که بتوانند در خصوص تبلیغ شما یک مفهوم کلی را به مخاطبان ارائه بدهد. در اینجا اگر شما در خصوص نگارش متن تبلیغات در فضای مجازی آگاهی ندارید حتما از افراد متخصص و کارشناسانی که در این حوزه خبره و باتجربه هستند استفاده کنید.

روش های تبلیغاتی بسیار متفاوتی وجود دارد که شما می توانید بر حسب کسب و کارتان از آنها استفاده کنید اما هدف از اجرای تبلیغات باید دریافت بازخورد مثبت از آن باشد. نمی توان در میان این روش های متعدد تبلیغاتی یک روش قطعی را به عنوان بهترین متناسب با شرایط و بودجه شما تعیین کرده و این مسئله کمی دشوار است اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید حتماً شناخت و آگاهی از نوع کسب و کار و مشتریان راه گشا برایتان می باشد.

در صورتی که امکان هزینه برای چندین روش به منظور تبلیغ وجود دارد می توانید در کنار هم از چند روش تبلیغاتی استفاده کنید و مسلم است که مشتریان بیشتری خواهید داشت و سود دهی شما در تبلیغات نیز افزایش پیدا میکند‌‌. در کنار تبلیغات حرفه ای در فضای مجازی استفاده از یک وب سایت با سئو مناسب و بازدید بالا می‌توانند افزایش نرخ تبدیل شما را به همراه داشته باشد و جذب مشتریان بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

یکی از موارد مهمی که معمولاً موجب می‌شود تا تبلیغات موثر در فضای مجازی انجام نشود هزینه تبلیغات در فضای مجازی است چرا که عده زیادی فکر میکنند برای انجام این تبلیغات باید هزینه های هنگفتی را صرف کنند اما شما با بودجه اندک با استفاده از راهکارهای خلاقانه میتوانید راه حل های جدیدی را در بازار آنلاین به منظور رقابت با رفقا به دست بیاورید و تمام تلاشتان را انجام بدهید تا همواره در دید مشتریان قرار بگیرید و به خوبی آن ها شما را بشناسند.

در کنار موارد فوق از مزایای ویژه ای که در خصوص تبلیغات در فضای مجازی ذکر نموده‌ایم نیز استفاده کنید و نظارت کامل بر کمپین های تبلیغاتی تان داشته باشید و بهبود آنها کمک کنید؛ مطمئن باشید با تبلیغات موثر در فضای مجازی به کسب درآمد فوق العاده خواهید رسید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شیوه های مختلفی صورت می گیرد و نیازی نیست که برای تمامی روش های تبلیغ هزینه پرداخت کنید. گاهی برخی از صاحبان کسب و کار در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، اکانت بیزینسی ایجاد می‌کنند و مرتبط با کسب و کارشان محتواهای را تولید می‌کند که به واسطه آن می توانند مخاطبان خودشان را جذب کنند و تبلیغ شان را از طریق تولید محتوا و پیج بیزینسی خود انجام میدهند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی که دارای مخاطبان بیشتری باشد قطعاً نتیجه بی نظیر را به همراه خواهد داشت و به همین جهت اگر شما تصمیم داشته باشید تا در پیج هایی تبلیغات کنید که فالوور زیادی دارند مجبور به پرداخت هزینه خواهید بود البته تبلیغات به وسیله اینفلوئنسرها دارای مخاطبان زیاد تری هستند نتیجه بهتری به شما ارائه می کند.

در صورتی که شما پیج بیزینسی راه اندازی کرده باشید و محتوایات مناسب و مفیدی را در آن داشته باشید موجب تشویق افراد زیادی خواهد شد تا به صورت دائم پیج شما را دنبال کند و در این رابطه به معرفی خدمات و محصولاتی بپردازید که آنها را به فروش می رساند.

همانطور که اشاره نموده ایم یکی از انواع تبلیغات در فضای مجازی به تبلیغات در شبکه های اجتماعی اشاره می کند. در این روش تبلیغ امکاناتی برای شما وجود دارد که جذابیت تبلیغ را برای مخاطبان بیشتر می کند؛ مثلا شما می توانید در اپلیکیشن پرطرفدار اینستاگرام یک اکانت برای کسب و کار ایجاد کنید و مطالب مفید و مناسبی را برای کاربران تان بنویسید و منتشر کنید تا آنها را تشویق کنید که مطالب شما را دنبال کنند و در نهایت میزان فالوور زیادی داشته باشید و در میان این محتواهای مفید که توسط شما تولید شده خدمات یا محصولاتتان را به مخاطبان معرفی کنید. حتی در میان پستهای خود برای تبلیغات محصول و خدمات یک پست ویژه درج کنید.

البته از اینفلوئنسرها نیز میتوان استفاده کرد و تبلیغات کسب و کار را به آن ها بسپارید؛ چرا که با توجه به دنبال کنندگان زیادی که دارند و تاثیرات آنها می‌توانند محصولات شما را به مخاطبان زیادی معرفی کرده و یک بازاریابی عالی برای شما به شمار بیاید. اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیتی که شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهند ارتباط مستقیم با مخاطبان است و حتی می توانید از آن دعوت به تعامل کنید و به همین واسطه بهتر بازار هدفتان را بشناسید و خدمات جذاب‌تری را ارائه بدهید و محصولات پرفروش تری را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

برای اینکه یک بار دیگر به این سوال ( تبلیغات در فضای مجازی چیست ؟ )پاسخ بدهیم می توان اینگونه گفت که به صورت کلی در فضای آنلاین هر محتوا یا مضمونی که منتشر شود و با هدف معرفی یا فروش محصول یا خدماتی باشند به عنوان یک تبلیغ در فضای مجازی به شمار می رود. بهتر است که شما تبلیغات در فضای مجازی را برای کسب و کارتان را انتخاب کنید چرا که هر روز بر تعداد افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند افزوده می‌شود و رشد کاربران شبکه‌های اجتماعی با روند چشمگیری رو به افزایش است.

اعتماد مردم نسبت به فروشگاه های اینترنتی افزایش پیدا کرده چرا که در فضای مجازی این فروشگاهها بسیار متنوع شده‌اند و مزیت های ویژه ای به همراه دارند.

تاثیر تبلیغات در فضای مجازی نسبت به محیط واقعی بیشتر بوده و پست های شبکه های اجتماعی تا حدودی می تواند بر روی کاربران تاثیر مستقیم بگذارد و همچنین تعامل کاربران در فضای مجازی متقابل است و امکان چندرسانه‌ای بودن آن می‌تواند تاثیر تبلیغات را چندین برابر کند یعنی شما از تصاویر، ویدیو ها و… می‌توانید در تبلیغات تان استفاده نمایید.

استراتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی

قبل از اینکه شبکه های مجازی به وجود بیایند کسب و کارها برای خودشان تبلیغات انجام می دادند اما شیوه های تبلیغ نسبت به روش های امروزی بسیار متفاوت بود. با پیدایش شبکه های اجتماعی تقریباً شکل جدیدی در تبلیغات صورت گرفت. بعدها افراد ترجیح دادند تا به جای اینکه سنتی تبلیغ کنند از تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده نمایند چرا که نسبت به روش‌های گذشته موثرتر و بسیار مقرون به صرفه تر است.

چندین استراتژی مهم و تاثیر گذار در تبلیغات شبکه های اجتماعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در این فضای مدرن کسب و کارتان را به خوبی معرفی کنید و و حتی افراد کم تجربه نیز می‌توانند به واسطه این استراتژی ها خودشان را به موفقیت برساند.

اولین استراتژی ایجاد یک برنامه جامع است: فارغ از اینکه کسب و کار بزرگ یا کوچکی دارید باید برای رسیدن به هدف هایتان در تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک برنامه ریزی کلی داشته باشید و مسیر حرکت تان را به واسطه این برنامه‌ریزی مشخص نمایید. به صورت کلی شما دو دیدگاه کلی و جزئی در زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی خواهید داشت. در دیدگاه کلی مشخص میشود که مسیر شما برای رسیدن به هدف چگونه است و قطعاً در این راه با موانع و چالش‌های متعددی ممکن است رو به رو شوید. در دیدگاه جزئی اقدامات کوچک مشخص می‌شوند که سبب می شود تا شما مسیر راحت تری را داشته باشید؛ زمانی که شما برای تبلیغات در شبکه اجتماعی مسیرتان را مشخص میکنید باید دقیق باشید و تمام مسیر را با احتیاط سپری کنید البته به معیارهای مختلفی نظیر تعیین بودجه مورد نظر برای تبلیغ، تدوین تقویم محتوایی و… هم توجه کنید.

دومین استراتژی توجه به محتوا و بهینه سازی آن است: یکی از موارد مهمی که در تبلیغات به عنوان ستون اصلی به شمار می‌رود محتوا می باشد؛ در صورتی که شما نتوانید محتوای باکیفیت را تولید کنید قطعاً موفق نمی شوید چرا یک محتوای با کیفیت می تواند کمک بسیار زیادی در پیشرفت شما داشته باشد در غیر این صورت علاوه بر اینکه مشتری جدیدی به دست نمی‌آورید بلکه ممکن است مشتریان فعلی تان را نیز از دست بدهید؛ پس اگر یک محتوای جذاب و مفید تولید کنید به یکباره می توانید در فضای مجازی به شهرت برسید و موفق شوید.

زمانی که می‌خواهید تولید محتوا برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را انجام بدهید بر حسب هر کدام از آنها محتوای مناسب تولید نمایید مثلاً محتوایی که در تلگرام موفق و موثر است نمی تواند برای اپلیکیشن اینستاگرام هم کاربردی باشد و نیاز به ایجاد تغییراتی مثل تصویر یا متن در آن وجود داشته باشد. مخاطبان این دو شبکه با هم تفاوت هایی دارند و باید در زمان تولید محتوا با آنها توجه شود. برای اینکه محتوای بهینه و محبوب را تولید نمایید می توانید به نوع فعالیت و بازخورد مشتریان نسبت به رقبا هم توجه کنید.

استفاده همزمان از چندین شبکه اجتماعی: یکی دیگر از روش هایی که بسیار تاثیرگذار است استفاده مشترک و همزمان از چندین شبکه اجتماعی می باشد؛ چرا که اگر به صورت اصولی این فعالیت توسط شما برای تبلیغ کسب و کار انجام شود هیچ مغایرتی نخواهد داشت و البته سبب میشود تا شما مشتریان زیادتری را برای خودتان به دست بیاورید. استفاده نمودن از یک بازاریابی یکپارچه به عنوان یکی از استراتژی های تاثیر گذار در رابطه با تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. شما می توانید به صورت همزمان بازاریابی چندین کانال تبلیغاتی را انجام بدهید و برای هرکدام از آنها محتواهای مناسب ایجاد کنید و به پلتفرم دقت ویژه‌ای داشته باشید. در این شیوه شما مخاطبان زیادتر را مورد هدف تبلیغات قرار می دهید و در هر کدام از این شبکه ها می توانید مشتریان هدف تان را به دست بیاورید.

تعیین مخاطبان هدف: این موضوع بسیار مهم است که شما مخاطبان هدف تان را مشخص کنید و دقیقاً بدانید که می خواهید بر روی کدام مشتریان تاثیر گذاری داشته باشید و جزء مهمترین گام های استراتژیک تبلیغات در فضای مجازی به شمار می رود. وقتی که شما مخاطبان هدف را تعیین کنید تلاش های شما موثرتر خواهد شد و برای حرکت به سمت هدف های تان با سرعت بیشتری پیش می روید. باید افرادی را که میخواهید آنها را به دست بیاورید مشخص کنید و در این راستا به عوامل مختلفی مثل میزان درآمد، میزان تحصیلات، جنسیت و… توجه نمایید.

در مقابل وقتی که شما مخاطبان هدف را مشخص کنید میزان فعالیت تان در هر کدام از شبکه های اجتماعی نیز تعیین خواهد شد و نوع محتوای که قرار است بنویسید هم روشن تر میشود. مثلاً وقتی سن مخاطبان هدف تان را بدانید و آنها را مشخص کنید بهتر می توانید نتیجه بگیرید که کدام شبکه اجتماعی برای تبلیغات فضای مجازی شما مناسب است و نتیجه بهتری به این واسطه کسب خواهد شد‌.

کیفیت محتوای تولیدی هم بسیار مهم است؛  شما باید برای تبلیغات فضای مجازی خود یک برنامه جامع و کامل را تعیین نمایید و تا زمانیکه به اندازه کافی محتوایات شما با کیفیت و مفید نباشد به نتیجه‌ای که میخواهید نمی رسید. برای تعیین کنترل کیفیت محتوای تولید شده عوامل متعددی نظیر محتوای تصویری، لحن برند، متنی و… دخیل هستند.

اگر که می خواهید بدانید که محتوای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر؛ باید یک چک لیست تهیه کنید و در آن مشخص کنید که یک محتوای خوب چه حداقل هایی داشته است. بر این اساس یک محتوای مناسب را تهیه و تدوین کنیم و بعد از آن با توجه به این چک لیست از استاندارد بودن متن اطمینان حاصل نمایید و می توانید مقایسه کنید که متن شما از این حداقل ها تا چه میزان برخوردار است. فراموش نکنید که متن تبلیغات در فضای مجازی جز اصلی ترین و مهم ترین موضوعاتی است که نادیده گرفتن آن به ضرر شما تمام خواهد شد.

شما با استفاده از این استراتژی ها میتوانید تبلیغات موثر در فضای مجازی را داشته باشید و خودتان را در بین مخاطبان معرفی کرده و به فروش بیشتر محصولاتتان بپردازید.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات

 تاثیر تبلیغات در فضای مجازی بسیار زیاد است؛ امروزه روش های سنتی در تجارت از بین رفته اند و بسیاری از شرکت ها تلاش میکنند تا در مقابل رقبا مزایای خود را حفظ کند. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به عنوان یک ستون اصلی محسوب می شود و به واسطه آن تبلیغات هدفمندی انجام خواهد شد و شرکت های زیادی به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند با دیگر رقبا و شرکت ها همکاری و اشتراک گذاری داشته باشند.

از اصلی ترین مزیت هایی که در تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد سرعت بالای تکثیر اطلاعات و استفاده از انواع قالب های محتوا خواهد بود. یکی از موارد مهمی که در تبلیغات وجود دارد ایجاد حس اعتماد است؛ اگر شما در شبکه های اجتماعی موفق شوید تا اعتماد مخاطبان را جلب کنید در شبکه های اجتماعی خیلی سریع تبلیغات شما منتشر می‌شود و حتی کاربران زیادی آن را به اشتراک می گذارند و در زمان کوتاه می توانید برند خود را معرفی کنید.

در سامانه پیامکی محدودیت هایی برای ارسال پیام وجود دارد اما در شبکه های اجتماعی خبری از این محدودیت ها نیست و شما می توانید به جای اینکه تنها یک متن کوتاه و مختصر را برای تبلیغات آن استفاده کنید بلکه از فایل صوتی، تصویر، ویدیو و… نیز استفاده نمایید. زمانی که متن و تصویر در کنار یکدیگر قرار بگیرند می توانند تاثیر بهتری را بر روی ذهن مخاطب داشته باشند و این امکان به راحتی در شبکه های اجتماعی برای مخاطبان برقرار است.

در تبلیغات فضای مجازی شما بدون اینکه نیازی به فکر کردن زیاد و صرف وقت داشته باشید می توانید خیلی سریع مخاطبان بسیاری هم کسب کنید. هزینه تبلیغات در فضای مجازی بسیار معقولانه است اما حتماً باید از شیوه  آموزش تبلیغات از فضای مجازی به صورت صحیح آگاه باشید.

اگر میخواهید بهترین تبلیغات را انجام بدهید بهتر است که از ترکیب بازاریابی پیامکی در کنار شبکه های اجتماعی استفاده کنید. زمانی که شما بتوانید تبلیغات خودتان را گسترش بدهید و در انواع رسانه های مختلف از قابلیت های متفاوت استفاده کنید در واقع به نیازهای کاربران در سطح های متفاوتی پاسخ داده اید. بازاریابی پیامکی جزء روشهایی است که هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد و ترکیب آن با شبکه های اجتماعی می توانند تبلیغات گسترده در فضای مجازی را به دنبال داشته باشد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی

یکی دیگر از شیوه های تبلیغ در فضای مجازی به تبلیغات کلیکی اختصاص دارد؛ شما باید مبلغی را برای هر کلیک پرداخت کنید و انواع متفاوتی در تبلیغات کلیکی وجود دارد؛ تاثیر تبلیغات در فضای مجازی بسیار مناسب و مورد قبول خواهد بود اما این مورد در شرایطی فراهم می‌شود که به خوبی از از روش تبلیغ مورد نظر استفاده گردد؛ از رایج ترین آن ها می توان به تبلیغات همسان، تبلیغات ریتارگتینگ محصول، تبلیغات در گوگل، تبلبغات بنری اشاره کرد.

تبلیغات در گوگل به گونه‌ای است که شما برای اینکه وب سایت تان را بیشتر نمایش بدهید باید هزینه ها را پرداخت کنید تا در صفحات نتایج گوگل قرار بگیرید.

تبلیغات بنری از جمله رایج ترین تبلیغاتی است که در فضای مجازی دیده می شود و تبلیغ شما به واسطه بنرهایی در سایزهای مختلف در قسمت های متفاوت سایت هایی که بازدید بالایی دارند درج می گردد. البته در تبلیغات بنری به دلیل اینکه مردم آشنایی کافی با آن پیدا کرده‌اند و می دانند که تنها جنبه تبلیغاتی دارد ممکن است بر روی آن کلیک نکنند و تبلیغ را به صورت کامل مشاهده نکنند؛ با این وجود اگر که شما از یک تیم حرفه ای و کاربلد استفاده کنید که در این رابطه تجربه های کافی داشته باشند قطعاً می‌توانند تبلیغات بنری را با روش های خلاقانه به مخاطب معرفی کنند و بازدیدکننده را ترغیب و تشویق به دیدن تبلیغات می نمایند.

تبلیغات همسان به تبلیغات بنری شبیه است اما همانند تبلیغات بنری نیست که در هر قسمت از سایت درج گردد بلکه در انتهای مطلب یک وب سایت و در قالب مطالب پیشنهادی یا مرتبط قرار گرفته میشود و کاربرد در صورت تمایل می تواند آن را مشاهده نماید.  البته به دلیل اینکه شباهت زیادی به مطالب سایت میزبان دارد شانس بیشتری خواهد داشت که کاربران بر روی آن کلیک کنند و آن را ببینند.

جز یکی از جدیدترین روش های تبلیغات فضای مجازی به شمار می رود که به عنوان ریتارگتینگ شناخته می شود و رضایت تبلیغات در این روش به منظور فراهم کردن هدفمندی بالاتر ایجاد شده و می توان گفت از روش های محبوب به شمار می رود. این روش تبلیغات به گونه ایست که برای کاربرانی که قبلا از سایت شما دیدن کرده‌اند یا تعامل برقرار نموده اند نمایش داده می شود. تاثیر گذاری این روش نسبت به روش های دیگر بهتر است چرا که شما راحت تر می توانید محصولات تان را به افرادی بفروشید که از قبل با شما آشنایی دارند.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

اگر که قصد تبلیغات گسترده در فضای مجازی را داشته اید میتوانید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید. به بیانی ساده می‌توان گفت که ریپورتاژ آگهی معرفی محصولات و خدمات شما در قالب یک متن کلی می باشد و در وب سایت های خبری یا وب سایت های پربازدید درج می گردد.

این روش تبلیغاتی بسیار هوشمندانه بوده و بازخورد خوبی برای شما به همراه می آورد؛ به این واسطه می توانید ترافیک سایت تان را افزایش بدهید و مخاطبان زیادی را از سایت میزبان به سمت سایت خودتان هدایت نمایید.

هر کمپین تبلیغاتی که راه اندازی شود به نوعی تاثیرگذار خواهد بود و اهمیت زیادی خواهد داشت. ریپورتاژ آگهی مزیت های بیشماری برای ما دارد و از اصلی‌ترین آنها فراگیر بودن این روش می باشد و به این واسطه متن در رسانه های آفلاین و آنلاین بیشماری منتشر خواهد شد البته شما برای انتشار رپورتاژ آگهی خود می توانید از شبکه‌های اجتماعی مختلف و سایت‌های پربازدید و..‌. استفاده نمایید ولی قبل از آن لازم است با شیوه آموزش تبلیغات در فضای مجازی آشنا باشید.

از دیگر مزیت‌های رپورتاژ آگهی مناسب بودن آن برای همه می باشد؛ فرقی نمی‌کند که شما کسب و کاری کوچکی دارید یا بزرگ در هر شرایطی استفاده از ریپورتاژ آگهی موجب می شود تا بتوانید خودتان را به مخاطبان زیادی معرفی کنید. علاوه بر این که در کانال های پرطرفدار و به سایت‌های پربازدید ریپورتاژ آگهی تان را درج می نماید بلکه به افزایش اعتبار برند خود نیز کمک کرده‌اید.

برای اینکه سئو سایت تان را افزایش بدهید می‌توانید که ریپورتاژ آگهی تان را در یک سایت پر مخاطب انتشار بدهید و لینک را بر روی کلمات کلیدی مورد نظرتان در نظر بگیرید و همچنین از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید. از دیگر روش هایی که از نظر هزینه مناسب تر میباشد ریپورتاژ خبری است اگر شما در خصوص متن تبلیغات در فضای مجازی آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشید یک متن قدرتمند و جذاب را آماده خواهید کرد و منتشر می کنید تا مخاطبان زیادتر را جذب کنید.

پس در ریپورتاژ آگهی به واسطه هزینه معقول به راحتی می‌توانید پیامتان را به مخاطبان زیادی انتقال بدهید و به افزایش سئو سایت خود نیز کمک کنید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن و تبلیغات درون اپلیکیشنی

تبلیغات نصب اپلیکیشن و تبلیغات درون اپلیکیشنی

از این روش ها برای تبلیغ نیز می توان استفاده کرد و به بیان ساده در تبلیغات نصب اپلیکیشن زمانی که اپلیکیشن شما در پلتفرم های چون گوگل پلی، مایکت و غیره حضور داشته باشد با هر نصب کاربر به نوعی تبلیغ برای شما صورت می گیرد؛ هرچقدر که کاربران بیشتری اپلیکیشن شما را بر روی گوشی های خود نصب کند قطعاً شما بیشتر شناخته خواهد شد. اما تبلیغات درون اپلیکیشنی به گونه ای خواهد بود که تبلیغ شما در یک اپلیکیشن صورت می گیرد و باید به ازای تبلیغی که در اپلیکیشن قرار است منتشر شود هزینه ای را به صاحب اپلیکیشن ها پرداخت کنید. با وجود اینترنت روزانه تعداد استفاده از اپلیکیشن های مختلف رو به افزایش است و طبیعی بوده که تاثیر بسزایی در این روش ایجاد گردد.

ایمیل مارکتینگ حرفه ای

ایمیل مارکتینگ

یکی از روش های جذاب به بازاریابی ایمیلی اختصاص دارد و می توان به واسطه آن ارتباط را با مشتریان فعلی هم برقرار کرد. در این روش باید از کاربرانی گه مشتاق هستند تا خدمات و محصولات شما را دریافت کنند و آنها را بشناسند فهرست ایمیلی تهیه کنید. مثلا وقتی که کاربران وارد سایت شما می شوند از آنها درخواست کنید تا در صورت تمایل ایمیل شان را وارد کنند تا اگر محصول یا خدمات جدیدی توسط شما ارائه گردید مشتریان سریع از این موضوع مطلع گردند؛ حتی می توانید پس از خرید آنلاین از فروشگاه درخواست ایمیل را از مشتریان داشته باشید و به واسطه ایمیل می توانید تبلیغات موثری را شروع کنید البته از این روش تنها در شرایط خاص و با برنامه ریزی استفاده کنید چرا که زیاده روی در آن قطعاً می‌تواند موجب خستگی کاربر از شما شود و نسبت به دریافت ایمیل اقدامی نکند.

 

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی

همانطور که اشاره نموده ایم تبلیغات گسترده در فضای مجازی بسیار متنوع است و می‌توان به واسطه راهکارهای مختلف این تبلیغات را انجام داد. تبلیغات ویدیویی جزء شناخته شده ترین تبلیغاتی هستند که این روزها مورد استفاده قرار می گیرد و بازدهی بالایی دارند. شما می توانید تبلیغ خودتان را در قالب یک ویدیو آماده کنید و آنها را به اشتراک بگذارید که در این رابطه از پلتفرم های مثل آپارات و یوتیوب میتوان استفاده نمود. توجه داشته باشید که تبلیغات ویدیویی تاثیر بسزایی در ذهن مشتری داشته است و به صورت مستقیم خواهد بود.

معمولاً در گذشته تبلیغات ویدیویی به جای استفاده از پلتفرم های معروف در تلویزیون تولید و منتشر می شد اما امروزه تبلیغات آنلاین جای این روش را گرفته اند؛ به همین جهت صاحبان کسب و کار برای استفاده از تبلیغات ویدیویی تمایل نشان داده و بودجه های را صرف این روش می کنند. استراتژی این نوع تبلیغات به این شکل است که یک شرکت باید بتواند به واسطه تولید محتوای ویدیویی به هدف های بازاریابی و برندینگ خود دست یابد.

اگر بخواهیم شیوه تبلیغات بنری را با تبلیغات ویدیویی مقایسه کنیم در یک عبارت کلی باید گفت که تبلیغات ویدیویی بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات بنری داشته است؛ تبلیغات بنری در فضای دیجیتال مثل وب سایت ها نمایش داده می‌شود و از ابتدایی ترین روش های تبلیغات بنری تبلیغ در قالب یک مستطیل یا مربع در کنار یا وسط وبسایت بود؛ مخاطبان به دلیل این که شناخت کافی از این روش تبلیغاتی دارند نرخ کلیک پایین تری برای آن اختصاص دارد و معمولا اکثر مخاطبان از این شیوه تبلیغات خسته شده اند تا جایی که شاید در اکثر موارد را نادیده بگیرند.

 در تبلیغات ویدیویی تغییراتی ایجاد شده است که کمک می کند تا افزایش آگاهی برند، افزایش تعامل مخاطب و بهبود نرخ تبدیل برای کسب و کار حاصل شود. جالب است که بدانید آمارها نشان می‌دهد مردم در زمان جستجوی اطلاعات در خصوص محصولات مورد نظر شان به جای اینکه از متن استفاده کنند ترجیح می دهند تا ویدیو را مشاهده نمایند. در هر صورت هر کدام از روش های تبلیغات در فضای مجازی خود دارای مزیت ها و معایبی بوده که باید پیش از انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی اگاهی کامل از آن ها را بدست آورد.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در این شیوه تبلیغ شما می توانید تبلیغات تان را برای کاربران وب سایت های دیگر به شکل پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید و یک پیام شبیه پیامک یا اس ام اس بوده که در سیستم عامل یا اپلیکیشن و در مرورگر ارسال خواهد شد و کاربران را ترغیب به عملی میکند یا منجر به آگاهی آنها از یک فرایند خواهد شد. پوش نوتیفیکیشن به عنوان یکی از روش های تبلیغ اینترنتی به شمار می‌رود که برای کاربران موبایلی یک واژه آشنا است و امروزه تقریباً همه با این اعلان ها آشنایی دارند و از مزایای آنها استفاده می کند و میتوان گفت هم اکنون به عنوان یکی از اثربخش ترین شیوه های تبلیغات مجازی به شمار می رود.

تا این قسمت مطلب شما با انواع تبلیغات در فضای مجازی آشنا شده اید و می توانید برحسب نیازهایتان و با توجه به کسب و کاری که در مشغول هستید از تبلیغات گسترده در فضای مجازی استفاده کنید.

بهترین متن های تبلیغات در فضای مجازی کدامند؟

بهترین متن های تبلیغات در فضای مجازی کدامند؟

علاوه بر اینکه شما باید به صورت دقیق به روش تبلیغات در فضای مجازی دقت کنید بلکه چگونگی نوشتار متن تبلیغات در فضای مجازی هم بسیار مهم و ضروری است. اگر شما از بهترین روش تبلیغات استفاده کنید اما نتوانید به‌خوبی متن آن را بنویسید و اجرا کنید قطعاً تاثیر گذاری چندان قابل توجهی برای شما نخواهد داشت. در تبلیغات گسترده در فضای مجازی باید به المان های مختلفی توجه کرد تا بازخورد مثبت آن را دریافت نمود.

  • در نوشتن متن خلاق باشید: اولین موردی که در نوشتن یک متن بی نظیر به شما کمک می‌کند خلاق بودن و نوشتن متن با خلاقیت است. در یک نگاه کاربران می توانند متنی را که به صورت ساده نوشته شده با یک متن خلاقانه مقایسه کنند و معمولاً آنها بنرهایی را انتخاب می‌کنند که دارای متن خلاقانه هستند و طرح هایی را می پسندند که از متن جذاب تر و خلاقانه‌ترین استفاده کرده باشند.
  • در زمان نوشتن متن خودتان را به جای مشتری بگذارید: از اصلی ترین و مهمترین جنبه هایی که در یک پیام تبلیغاتی وجود دارد این موضوع است که معمولاً نادیده گرفته می شد؛ باید در زمان نوشتن متن تبلیغات در فضای مجازی خودتان را به جای مخاطب بگذارید و دقیقاً چیزی را بنویسید که مخاطب میخواهد بدانند نه چیزی که شما قصد بیان آن را دارید. شما یک فضای کوچک در اختیار دارید که می توانید جذب مشتری کنید اگر تنها بر روی تجارت تان تاکید کنید قطعاً فرصت خود را از دست خواهید داد اما در نظر بگیرید که نگرانی اصلی مشتری دریافت پاسخ به خواسته ها و نیازهای او می باشد.
  • به عنوان مناسب و کلماتی که در متن به کار میبرید دقت کنید: متاسفانه عده ای وقتی می خواهند در سایت های ایرانی تبلیغ کنند فقط یک چند تا محصول در عکس قرار میدهد و هیچ مزیت یا توضیحی درباره محصول به خریدار ارائه نمی کند و این موضوع می‌تواند دلسردی مخاطب را به دنبال داشته باشد. شما باید از یک عنوان مناسب در کنار محتوای موثری استفاده کنید تا بتوانید مخاطبان را متقاعد می کنید تا برای خرید آن محصول یا دریافت خدمات شما اقدام کنند و متاسفانه اگر غیر از این صورت بگیرد ممکن است با یک تبلیغی روبرو شوید که چندین سال هم نتواند مشتری جذب کند.

متن جذاب تبلیغات در فضای مجازی چه ویژگی های دارد؟

عنوان مطلب: زمانی که متن تبلیغات در فضای مجازی را می نویسید به عنوان آن توجه کنید. عنوان متن باید به گونه‌ای باشد که کاربر را ترغیب نماید تا ادامه مطلب را مطالعه کند؛ در حالت کلی باید عنوان مطلب در ۳ ثانیه اول مخاطب را جذب نماید و از طرفی آن را وادار و ترغیب نماید تا محصول شما را بخرد یا برای استفاده از خدمات تان اقدام کنند.

بدنه متن: شما باید به خوبی بتوانید نیازهای مشتریان تان را بشناسید و به این واسطه شناخت خوبی از بازار هدفتان حاصل میکنید. یکی از اقدامات ضروری این است که در متن حتماً به مزیت‌های محصول و خدمات تان اشاره کنید و یادآوری نمایید که می‌توانید به واسطه آن نیازها و آرزوهای مشتریان را برآورده کنید.

مزیت های خدمات و محصولات تان را بنویسید: معمولاً در بیشتر متن های تبلیغاتی به جای اینکه مزیت های محصول نوشته شود از خصوصیات آن صحبت خواهد شد؛ البته وقتی شما از مزیت حرف بزنید مشتری بیشتری برای خرید و استفاده از خدمات تان پیدا می کنید. پس در کنار توضیح مختصری از خصوصیات باید مزیت ها را نیز بنویسید.

اعتماد سازی کنید: یکی از دلایلی که می تواند حس اعتماد را در مشتریان ایجاد کند داشتن یک صفحه دقیق با موضوع تماس با ما و درباره ما می باشد. باید این صفحات را راه اندازی کنید و در مورد خودتان و کارهایی که انجام میدهید توضیح دقیق و واضحی را داشته باشید و همچنین راهکارهایی که مخاطب می‌تواند به این واسطه که با شما در تماس باشد را نیز درج نمایید. اگر محصولات شما ضمانت بازگشت وجه و گارانتی دارند حتما آن را بنویسید تا مشتری از بابت خرید خیالش راحت باشد.

ایجاد ارزش: ایجاد ارزش افزوده را برای مشتریان خود در نظر بگیرید و بیشتر از آنچه که مخاطب انتظار دارد ظاهر شوید؛ می توانید علاوه بر محصولاتی که میفروشید و خدماتی را که در ارائه میدهید برای مشتریان خدمات رایگان یا بن های تخفیف هم در نظر بگیرید.

بر روی نقاط قوت تکیه کنید و تمرکزتان را بر روی آنها قرار بدهید: به نقاط قوت محصولات تان توجه کنید و تمرکزتان را بر روی آنها قرار بدهید؛ سعی کنید اصلاً منفی بودن را در کلمات استفاده نکنید وهر آنچه که موجب می شود تا شما نسبت به رقبا متمایز گردید نیز در متن اشاره شود و به نوعی مشتریان را متقاعد نمایید که با خرید محصولات و استفاده از خدمات می‌توانند برخی از مشکلاتشان را حل کنند.

پشتیبانی را در نظر بگیرید: زمانی که محصول توسط مشتری خریداری شد و به عنوان یک مشتری دائم برای شما تبدیل گردید حتماً خدمات و پشتیبانی را به آنها ارائه دهید؛ چراکه جزء راهکارهایی می باشد که منجر به اعتمادسازی در مشتریان خواهد شد و قطعاً در دیدگاه مشتری جلوه بسیار خوبی خواهد داشت.

دعوت به اقدام نمایید: این مورد را به مشتری بازگو کنید که اگر این فرصت را برای خرید محصول یا خدمت از دست بدهد شرایط مشابهی برای او به وجود نمی آید و می توانند با خرید محصول و  خدمات به حل مشکل خود بپردازد.

به صورت کلی زمانی که می خواهید تبلیغات فضای مجازی را بنویسید حتماً از یک مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری استفاده کنید و مطلب شما باید به گونه ای باشد که به آسانی خوانده شود و پیچیدگی هایی در آن وجود نداشته باشد. سعی کنید از کلمات اختصاصی استفاده نکنید چرا که مخاطب شما ممکن است آشنایی با این اصطلاحات نداشته باشد و دچار سردرگمی می شود. پیامهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد که بدون خوانده شدن دور انداخته می‌شوند چرا که بیش از اندازه پیچیده هستند.

در گام بعدی توجه خواننده را جذب کنید. تیتر یا عنوان تنها به تبلیغات مرتبط نیست بلکه شما می توانید برای پیام ها هم از عنوان های جذاب استفاده کنید. برای آنچه که می خواهید به مخاطبانتان اعلام کنید از فونت‌های برجسته استفاده کنید تا توجه خواننده را جذب نمایید.

اگر در نوشتن متن تبلیغاتی مهارتی ندارید و خودتان نمی توانید متن های جذاب بنویسید حتما از کارشناسان خبره و نویسندگانی استفاده کنید که با داشتن تخصص کافی و تجربه‌های زیاد می توانند بهترین متن تبلیغاتی را برای شما بنویسند و نتیجه ای عالی از تبلیغ تان بدست بیاورید.

نحوه ای آموزش تبلیغات در فضای مجازی

نحوه ای آموزش تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی بسیار گسترده است و به گونه ای نیست که در زمان سریع بتوان آن را یاد گرفت و تقریباً نمیتوان گفت شخصی در تمام شاخه های آن یک متخصص کامل است چرا که هر فردی می‌تواند اطلاعات بسیار کامل و جامعی در خصوص هر کدام از روش های تبلیغ در فضای مجازی کسب کند و با مهارت و تجربه به عنوان یک فرد متخصص معرفی شود؛ با این وجود اصلی ترین ابزاری که به شما کمک می کند تا تبلیغات در فضای مجازی را شروع کنید داشتن یک وبسایت است.

 به واسطه آن می‌توانید برند خودتان را به مخاطبان معرفی نمایید و تاثیر مستقیمی بر روی مخاطبان داشته باشید و تا حد زیادی می تواند داشتن یک وب سایت در مخاطبان حس اعتماد را ایجاد نماید و نشان بدهد که شما دارای یک کسب و کار معتبر هستید؛ هر چقدر که شما تلاش بیشتری برای افزایش میزان سئو وب سایت تان داشته باشید قطعاً به هدف خود با وبسایت نزدیک می شوید پس نباید در وبسایت سئو فراموش شود.

 البته شبکه‌های اجتماعی هم در کنار داشتن وب سایت برای تبلیغات استفاده میشوند و بسیار تاثیرگذار است و تمرکز بر روی هر کدام از آنها موجب می شود که شما در زمان کوتاهی بازدهی موثری دریافت کنید اما اگر تمامی این موارد را در کنار هم داشته باشید و تبلیغ خودتان را به صورت موثر و هدفمند آغاز کنید قطعاً موفق خواهید شد.

همانطور که اشاره کرده‌ایم انواع تبلیغات در فضای مجازی متنوع هستند و ممکن است شما در همان نگاه اول به دلیل زیاد بودن این روش ها دچار سردرگمی شوید و نتوانید انتخاب درستی داشته باشید. اما به صورت کلی تبلیغات شامل چند دسته مختلف می شوند که می توان به تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات به ازای هر کلیک و تبلیغات ایمیلی اشاره کرد.

هزینه تبلیغات در فضای مجازی چقدر است ؟

هزینه تبلیغات در فضای مجازی چقدر است ؟

این امکان وجود ندارد که هزینه تبلیغات در فضای مجازی را به عنوان یک رقم مشخص معرفی کنیم چرا که این هزینه به نوع تبلیغی که شما در نظر میگیرید بستگی داشته است و در کنار آن اگر تاثیرگذاری روش افزایش داشته باشد منجر به بالا بردن هزینه تبلیغات در فضای مجازی نیز خواهد شد؛ مثلاً به نسبت تاثیری که هر اینفلوئنسر بر کاربران داشته است و در مقابل محصول یا خدماتی که تبلیغ می کند دارای یک تعرفه خاص می باشد.

اگر شما برای تبلیغات از اکانت اختصاصی کسب و کار خود استفاده می‌کنید باید در آن اکانت حتماً به صورت برنامه ریزی شده تولید محتوا را انجام بدهید و اگر می خواهید این کار به صورت گسترده صورت بگیرد باید حتماً از یک تولید کننده محتوا یا متخصص در این زمینه استفاده کنید که البته نیاز است هزینه‌های بابت استخدام پرداخت کنید. برای ارسال ایمیل یا برگزاری کمپین ها هم تبلیغات شامل تعرفه های ویژه ای هستند و هزینه هایی را در بر خواهد داشت. در خصوص هزینه تبلیغات در فضای مجازی به ازای هر کلیک نیز باید تعرفه موتور جستجو را به همراه هزینه‌های تبلیغاتی پرداخت کنید.

در نهایت چندین دلیل مطرح می‌شود که منجر به تمایل ما برای استفاده از تبلیغات در فضای مجازی خواهد شد. این روش تبلیغ توجیه اقتصادی داشته و تاثیرگذاری زیادی را به همراه خواهد داشت و البته با توجه به محیط واقعی و روش‌های سنتی سبب خواهد شد که افراد بیشتری کسب و کار را بشناسند و تبلیغ را مشاهده کنند.

در تبلیغات موثر در فضای مجازی هیچ محدودیت جغرافیایی مطرح نبوده؛ یعنی مهم نیست که شما در کجای کشور برای خودتان کسب و کار کوچک یا بزرگ را راه اندازی کرده اید و می توانید برند خود را فارغ از محدودیت جغرافیایی و افراد متفاوتی معرفی کنید و کسانی که در فضای مجازی مشغول به کار هستند و فعالیت می‌کنند محتوای شما را خواهند دید و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند؛ حتی اگر تعامل خاص یا فعالیتی هم صورت نگیرد قطعا آنها تا حدودی درگیر تبلیغات شما می‌شوند و در ذهن آنها برند شما و خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید شکل می‌گیرد. اگر به تبلیغات در محیط واقعی مثل بیلبوردها و بنرهایی که در سراسر شهر چسبانده می شوند انجام گردد تاثیر آنچنانی بر تمام رهگذران نخواهد داشت.

چرا باید از تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنیم؟

چرا باید از تبلیغات در فضای مجازی استفاده کنیم؟

تبلیغات اینترنتی به قدری گسترده شده اند که در هر سایت پربازدیدی میتوان آنها را مشاهده کرد؛ زمانی که شما وارد یک سایت ورزشی میشویم آنقدر بنرهای تبلیغاتی می بینیم که تقریباً چشممان به این بنرها عادت کرده است. از تبلیغات در فضاهای مختلفی استفاده می‌شود و در دنیای واقعی هم می‌توان این تبلیغات را مشاهده کرد.

برای اینکه بتوانید در دنیای واقعی فروش بیشتری نسبت به قبل داشته باشید باید تبلیغات در فضای مجازی را انجام بدهید و این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلیل برای تبلیغ در فضای مجازی به شمار می رود به همین جهت است که کسب و کارهای مختلف تلاش می‌کنند تا در سایت های متفاوت تبلیغ کنند و از انواع تبلیغات در فضای مجازی استفاده می نمایند. پس برای اینکه درآمد بالایی را تجربه کنیم باید تبلیغات گسترده در فضای مجازی را برای کسب و کارمان در نظر بگیریم تا طی مدت زمان کوتاهی به درآمد فوق‌العاده برسیم.

همانطور که اشاره کرده‌ایم دنیای مجازی و اینترنت با رشد بی نظیری رو به رو شده است و شرایط به گونه‌ای شده که اکثر افراد سعی می کنند تا به این طریق خودشان را سرگرم کنند و در صورتی که شما یک بازاریاب با تجربه و فروشنده عالی باشید می توانید از همین اینترنت و پست هایی که در شبکه های مختلف اجتماعی درج می‌شود مشتریانتان را زیادتر کنید و آنها را جذب خدمات و محصولات تان نمایید؛ البته این نکته را به خاطر داشته باشید که این تیزر تبلیغاتی شما باید از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار باشد تا بتوانند نظر مخاطبان را جلب کند؛ معمولاً بیشتر افراد بر حسب نیاز خود یک پیج را دنبال میکند و زمانی که شما تبلیغ خودتان را در صفحه کاربری انجام بدهید مخاطبان می‌توانند محصول شما را خریداری کنند و در صورت نیاز با شما تعامل برقرار نمایند.

با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی در حال گسترش و به روزرسانی های متعددی است ما نمی توانیم همچنان تبلیغات را به روش سنتی ادامه بدهیم، به همین جهت برای اینکه فروش مان را افزایش بدهیم باید حتماً یک تیم حرفه ای داشته باشیم تا به وب سایت و شبکه های اجتماعی رسیدگی کند و به این وسیله درآمد بالایی را تجربه نماییم.

مردم جامعه معمولاً از اینترنت برای گذراندن زمان های فراغت خود استفاده می کنند و این موضوع در جوانان نسبت به سایرین افراد وجود دارد و شما برای اینکه مشتریان تان را جذب کنید باید یک تغییر اساسی در پروژه خرید و فروش خود ایجاد کنید مثلاً اگر بوتیک لباس مردانه دارید باید تبلیغات تان را در پیج های انجام بدهید که آقایان در آن حضور فعال دارند و حتماً فالوورهای آن پیج واقعی باشند و با تبلیغات درست نظر آنها را جذب نمایید قطعاً به این شیوه می توانید بالاترین بازخورد مثبت را دریافت کنید. پس شما علاوه بر اینکه خودتان مشتری حضوری برای کسب و کارتان دارید بلکه می توانید در هر کجای دنیا هم مشتریان را به سمت  خود هدایت کنید تا از شما خرید کنند. متاسفانه امروزه برخی از پیج ها فالوور های فیک و تقلبی دارند که در اینستاگرام این موضوع بسیار باب شده اما برای تبلیغ هیچ کمکی به ما نمی کند بلکه باید پیج های معتبر و با فالوور های واقعی را برای تبلیغ انتخاب کنید.

اهمیت تبلیغات در فضای مجازی

فضای مجازی بستر مناسبی است که میتوان برای تبلیغات دیجیتال از آن استفاده کرد و با توجه به اینکه روزانه تعداد افرادی که از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده میکنند روزبه‌روز  زیادتر می شوند شما باید از این فرصت طلایی استفاده کنید و تبلیغات را منتشر کنید.

  • گوشی های هوشمند که امروز در دست بیشتر مردم قرار دارد به عنوان یکی از بهترین وسیله های هستند که برای تبلیغات هدف می توان آنها را نشانه گرفت. اکثر ما زمان های زیادی را صرف گذراندن با گوشی موبایل می کنیم پس تبلیغاتی که در گوشی های همراه باشد بیشتر دیده می شود.
  • پیش از این که تبلیغات فضای مجازی را شروع کنید باید تحقیقات تان را انجام بدهید. شاید در ذهن شما ایده های مختلفی برای تبلیغ کسب و کارتان وجود داشته باشد اما اگر تصمیم دارید تا موفق شوید حتماً باید تحقیقات لازم را انجام بدهید. بدین منظور در تجارت خود حتماً عوامل متفاوتی را بشناسید و و نیازهای مشتریان را به خوبی مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهید و در نهایت برای رفع این نیازها تبلیغات تان را شروع کنید.
  • مخاطبان به سمت تبلیغاتی می روند که ظاهر جذاب تری داشته باشند و صرفاً شما برای اینکه مشتریانتان را مجذوب خود کنید حتماً ظاهر مناسب را در کنار کیفیت بالای خدمات و محصولات تان در نظر بگیرید. البته منظور این نیست که فقط بسته بندی هایتان را جذاب کنید و کیفیت را نادیده بگیرید بلکه در صورتی شما موفق می شوید که محصولات و خدمات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد و ظاهر جذابی هم برای آنها در نظر گرفته شود. در تبلیغات خود باید به صورت جدی و قطعی شروع به فعالیت کنید و به نوعی تبلیغات تان را انجام بدهید تا مشتریان جدیدی که از کیفیت کار شما آگاه نیستند برای یک بار هم که شده محصولات و خدمات شما را امتحان نمایند.
  • از عناصر خلاقانه استفاده کنید. اگر جنبه ظاهری متفاوتی را برای تبلیغ تان در نظر بگیرید قطعاً بین رقبا موفق تر خواهید بود. نیازی نیست که حتماً در تبلیغ شما رنگ خاصی استفاده شود یا نوع قلم شما چیست اما باید در طراحی و پیاده سازی آن خلاقیت دیده شود تا به این واسطه جلب توجه کاربران را به دنبال داشته باشید.
  • به هزینه تبلیغات در فضای مجازی توجه کنید و هوشمندانه هزینه کنید. برای هر نوع تبلیغ شما نیاز به پرداخت یک هزینه مشخص دارید؛ اما باید تحلیلی را انجام بدهید که کدام موضوع اهمیت بیشتری دارد و کدام موضوع از اهمیت کمتری برخوردار است و هر کدام از آنها نیاز به چه میزان هزینه هایی دارند. هر روشی برای هر تجارتی منحصر به فرد و تاثیرگذار است و اینگونه نیست که یک روش کلی را برای انواع کسب و کار ها به عنوان بهترین روش معرفی کنیم ولی قبل از اینکه هزینه هایی را برای تبلیغات صرف کنید حتماً به خوبی تحقیق کنید تا متوجه شوید که برای تجارت شما کدام زمینه موفق تر و بهتر خواهد بود.
  • مخاطبان خودتان را بشناسید. حتی اگر شما از بهترین روش های تبلیغاتی هم استفاده کنید ولی نتوانید مخاطبان هدف تان را شناسایی کنید قطعاً موفق نخواهید بود؛ در واقع باید بدانید که مخاطب شما چه افرادی می باشند و این تبلیغ برای چه کسانی تهیه میشود؛ پس در تمامی تجارت ها شناسایی بازار هدف بسیار مهم ضروری است و باید بررسی کنید که مخاطبان در کدام کانال ها و در چه شبکه های اجتماعی بیشتر حضور دارند و تبلیغات را از همان نقطه آغاز کنید در این شرایط تبلیغات موثر در فضای مجازی خواهید داشت. (شما باید از انواع تبلیغات در فضای مجازی آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید).
  • به متن تبلیغات در فضای مجازی هم توجه کنید و سعی کنید حتما از افراد خبره و کاربلد در این زمینه استفاده نمایید؛ هدفی را برای تبلیغ تان انتخاب کنید و از خودتان بپرسید که هدفتان از تبلیغ چیست؛ آیا می خواهید برند خود را در تمام دنیا معرفی کنید یا قصد دارید که مشتریان بیشتری را برای کسب و کارتان جذب نمایید. اصلی ترین هدف تبلیغات افزایش میزان فروش کسب و کار خواهد بود اما در محتوای متن تبلیغی خود حتماً باید نکاتی را رعایت کنید تا به سمت هدف حرکت نمایید و اگر تبلیغات شما بی برنامه باشد هیچ شانسی برای رسیدن به موفقیت نخواهید داشت.
اهمیت تبلیغات در فضای مجازی

استفاده از تبلیغات مستمر و برنامه ریزی شده

وقتی که شما تبلیغات تان در پیج های بزرگ انجام می دهید باید به این موضوع توجه کنید که برای کسب و کارتان نیاز به انجام تبلیغات مستمر است یعنی اگر تبلیغ شما توسط پیج های معروف و بزرگ انجام شد در نظر بگیرید که این پیج ها نیز دست از تبلیغ بر نداشته اند و برای اینکه بیش تر دیده شوند بازهم تبلیغ می کنند. این شما هستید که باید تبلیغ به صورت مستمر و برنامه ریزی شده را انجام بدهید.

منظور از تبلیغات به موقع و به جا این است که شما میتوانید تخفیف های دوره ای را برای یک مناسبت خاص داشته باشید و برای کسب و کارتان این موضوع بسیار اهمیت دارد چرا که هر روز می توانید مخاطبان و مشتریان زیادی را برای خود جذب کنید.

مزایا و معایب تبلیغات در فضای مجازی

در دنیای امروزه با وجود استفاده از شبکه های اجتماعی و رسانه ها و تبلیغ در فضای مجازی باید به خوبی با مزیت ها و معایب این گونه تبلیغات آشنا شوید. نسبت به تبلیغات سنتی از تبلیغات فضای مجازی استفاده های بیشتری می شود پس با مقایسه کوتاه لازم است که در مورد مزیت و معایب آن صحبت کنیم تا بتوانیم به نتیجه بهتری برسیم.

مزیت های تبلیغات اینترنتی به چندین مورد مختلف از جمله سرعت، ویژگی چندرسانه‌ای، فراگیری، دسترسی از دور، اختصاصی کردن اطلاعات، ارتباط و تعامل بین مخاطبان، قابلیت چند زبانی و آمار گیری از مخاطبان می باشد.

اگر شما به ویژگی سرعت توجه کنید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و در حد چند ثانیه یک خبر را در وبسایت های مختلفی منتشر کنید و حتی این خبر به واسطه کاربران دست به دست بچرخد و به شکل یک خبر فراگیر تبدیل گردد.

ویژگی چند رسانه‌ای بودن پیام میتواند نظر بسیاری از کاربران را نسبت به اینگونه تبلیغات جلب نماید. انتقال پیام با محتوایات پیچیده و سنگین از طریق رسانه های مختلفی  همچون رادیو و تلویزیون قطعاً سخت است اما اگر این تبلیغات و پیام به واسطه فضای بی‌نظیر چون اینترنت و فضای مجازی منتشر شود می‌توان به راحتی فایل های با حجم بالا را انتشار داد.

معمولاً در تمام دنیا مردم به اینترنت دسترسی دارند و وقتی که شما یک پیام را ارسال کنید به صورت فراگیر به پیام تبلیغاتی شما دسترسی خواهند داشت و همزمان می توانند در بیشتر از سایت ها فعالیت نمایند.‌ در برخی از سایت ها برای اینکه مخاطبان بیشتری را جذب کنند قابلیت چند زبانی درج می شود یعنی اگر شما بخواهید مطالب سایت را به صورت انگلیسی مشاهده کنید این امکان برای شما وجود دارد.

در کنار آن تمام بازدید هایی که در یک سایت انجام می شود به واسطه آمار بازدید سایت در دسترس خواهد بود و شما می توانید متوجه شوید که از سایت شما چه تعداد نفری بازدید کرده‌اند.

اما در کنار آن چندین معایب برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد که می‌توان از اصلی ترین آنها به گرانی اشاره کرد؛ برای اینکه به اینترنت وصل بشوید باید وسایل خاصی داشته باشید که معمولاً هزینه کمی هم ندارند مثل گوشی‌های تلفن همراه.

موضوع بعدی به امنیت در سایت های اینترنتی اشاره می‌کند که معمولاً دارای امنیت کافی نیستند و برخی از هکرها به این سایت ها نفوذ می کنند و حتی در شرایطی اطلاعات شخصی مخاطبان را هم به سرقت می‌برند و در دستگاههای سرویس دهنده اختلالاتی ایجاد می نمایند.

عدم دسترسی متوازن نیز برای تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد که از میان همه افرادی که دسترسی به اینترنت دارند بخش زیادی به کشورهای توسعه یافته اختصاص پیدا کرده است.

در رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیون به محض اینکه دستگاه روشن میشود اطلاعات به مخاطب انتقال داده می شود اما برای اینکه از طریق اینترنت بتواند اطلاعات لازم را گرفت باید درخواست خود را مبنی بر دریافت اطلاعات از اینترنت انجام داد.

گزینه بعدی موضوع حمل و نقل می باشد که به گذشته ها مربوط می شد و امروزه با وجود تلفن های همراه عملی شده و مثل دیگر رسانه ها قابل حمل و نقل و جابجایی است.

به صورت کلی می‌توان گفت که فضای مجازی دنیای گسترده و بزرگی است که با اینترنت می توانیم به این فضای بی نظیر دسترسی پیدا کنیم و در واقع وب سایت ها، اینترنت شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و هر پلتفرمی که به واسطه اینترنت و کامپیوتر قابل دسترسی باشد به عنوان فضای مجازی شناخته می‌شود و این فضا موجب میشود تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین با همدیگر در ارتباط باشند و تبلیغات خودشان را در آن انجام بدهند که به صورت کلی این تعریف در مقابل سوال تبلیغات در فضای مجازی چیست؟ ذکر می گردد.

تبلیغات موثر در فضای مجازی موجب می‌شود تا کسب و کار شما بیشتر دیده شود و مخاطبان زیاد تری داشته باشید؛ کاربرانی در فضای مجازی هستند که در این فضا فعالیت‌های زیادی می کنند و گذراندن بیشتر وقت شان در فضای مجازی انجام می شود. صاحبان کسب و کار ها باید به گونه ای بر روی این موضوع مانور بدهند که در گذر زمان و سرمایه گذاری بر روی آن به نتیجه خوبی برسد و به بهترین شکل ممکن محصولات خود را به بازار عرضه کنند؛ تبلیغات مناسب می‌تواند کمک فراوانی در فروش محصولات شما داشته باشد.

مقایسه تبلیغات پیامکی و تبلیغات در فضای مجازی

امروزه از تبلیغات در فضای مجازی بسیار استفاده می شود و می توان گفت استفاده از پیامک و همچنین اینترنت و پس از آن شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین فعالیت های روزانه ما به شمار می رود. ارتباطاتی که امروزه از طریق شبکه های اجتماعی به وجود آمده دیگر یک ارتباط دو نفر نیست و با ارتباط های جمعی و گروهی روبه‌رو هستیم. اگر این سوال برای شما به وجود آمده که تبلیغات تان را در یک شبکه اجتماعی انجام بدهید یا از سامانه پیامکی استفاده نمایید بد نیست که بین این دو روش تبلیغ پرطرفدار مقایسه کوتاهی را داشته باشید و در نهایت با نتیجه گیری کلی بتوانید بهترین روش تبلیغات استفاده کنید.

اول از هر چیزی باید گفت که استفاده از پیامک چیز تازه و جدیدی نیست و بیشتر مخاطبان با این روش آگاهی کامل دارند و به راحتی می توانند پیامک ارسال کنند؛ البته به دلیل راحت بودن ارسال پیام با پیامک افراد زیاد ترجیح می‌دهند تا آن را انتخاب کنند و جزء محبوب ترین ها به شمار می رود. اما روش‌های دیگر ارسال مثل استفاده از شبکه های اجتماعی واتساپ ممکن است کمی برای عده ای پیچیده باشد.

در بحث بازاریابی به واسطه پیامک شما می توانید مشتریان خود را دعوت به کمپین تبلیغاتی پیامکی خود نمایید و از آنها برای ارسال پیامک اجازه بگیرید و این اجازه موجب می‌شود تا در صفحه آنها پیامک شما ارزشمند دیده شود. در کنار آن باید در خبر نامه شما هم این امکان وجود داشته باشد و هر زمانی که مخاطب قصد دریافت پیام‌های شما را نداشته باشد بتواند سرویس ارسال پیامک را از سوی خود قطع کند.

اصلی ترین مزیت هایی که در تبلیغات پیامکی وجود دارد به صورت خلاصه به نرخ سریع دریافت پیامک و خواندن آن، راحت ترین راه کار به منظور دریافت بازخورد مشتری، برخورداری از قابلیت گزارش دریافت، آسان بودن استفاده از پیامک و… اشاره کرد البته محدودیتهای مثل اشتراک گذاری محتوا به واسطه مخاطب و محدودیت در نوع ارائه محصولات وجود دارد.

بانک 118

بانک ۱۱۸ به عنوان مرجع اطلاعات مشاغل کشور می باشد که شما به واسطه آن می‌توانید به بانک اطلاعات مشاغل، بانک موبایل مشاغل و بانک مشاغل استان ها دسترسی داشته باشید و در کنار آن بانک ایمیل مشاغل نیز برای شما آماده شده است تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را تبلیغ کنید؛ در این مرجع کامل و جامع دسترسی شما به انواع بانک های اطلاعاتی به صورت تفکیک شده مهیا میباشد که قطعاً به واسطه آنها تبلیغات هدفمندی را می توانید شروع کنید و به افزایش میزان فروش خود کمک نمایید.

تمامی سعی این مجموعه بوده تا شما بدون وجود محدودیت کسب و کارتان را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید و اگر خدماتی را ارائه میدهید در سطح گسترده ای آن را مورد استفاده عموم قرار بدهید. برای خرید این بانکهای اطلاعاتی کافیست که در بانک ۱۱۸ پرداخت آنلاین را انجام بدهید تا به صورت آنی آنها را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *