بانک 118
قیمت محصول : 6,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

دسترسی به شماره تلفن های سازندگان ساختمان تهران می تواند برای افرادی که در حوزه خدمات ساختمان سازی فعالیت می کنند، اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. ارسال پیامک های تبلیغاتی و انبوه، محدودیت خاصی برای کسب و کارهای مختلف ندارد. بنابراین، حتی افرادی که در حوزه فروش مصالح ساختمانی فعالیت می کنند، می توانند با کمک شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران، تبلیغات خودشان را در این حوزه انجام دهند.

 

شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران

تبلیغات هیچ محدودیتی در کسب و کارهای مختلف ندارد. می توان با بهره گیری از صنعت اس ام اس مارکتینگ، از صنعت تبلیغات بهترین استفاده را کرد تا در نهایت شاهد افزایش درآمد باشیم. ارسال پیامک های تبلیغاتی برای شغل هایی که در حوزه ساختمان سازی فعالیت می کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. فروش مصالح ساختمانی، ارائه خدمات، اعزام نیروهای کار برای ساخت و ساز همگی جزء شغل ها و خدماتی هستند که در پیرامون ساختمان سازی قرار می گیرند.

اما دسترسی به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران یکی از چالش هایی است که حتما باید برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به آن توجه داشت. در حال حاضر، بانک های اطلاعاتی شماره موبایل کشور، به شما این امکان را می دهند تا به این شماره تلفن ها دسترسی داشته باشید. ولی آپدیت بودن لیست شماره موبایل های سازندگان ساختمان های تهران و همچنین معتبر بودن این لیست، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بنابراین، برای دریافت لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران، حتما به یکی از مراکز فروش معتبر داده های اطلاعاتی شماره تلفن مراجعه کنید. بانک 118 به عنوان یکی از بهترین مراجع جهت ارائه شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران، به شما کمک می کند تا با دریافت این شماره تلفن ها، دسترسی راحت تری به این افراد داشته باشید.

 

اطلاعات سازندگان ساختمان تهران

بسیاری از افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعال اند، نیاز به دریافت اطلاعات سازندگان ساختمان تهران دارند. چرا که به هر حال دسترسی به این اطلاعات به آن ها کمک می کند، تا با این افراد ارتباط بگیرند و در صورت نیاز به آن ها خدمات ارائه کنند یا از آن ها خدمات دریافت کنند. اطلاعات سازندگان ساختمان های تهران باید به صورت آپدیت شده در اختیار افرادی که به این اطلاعات نیاز دارند، قرار گیرند.

اطلاعات سازندگان ساختمان تهران شامل شماره موبایل و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران نیز می شود. بنابراین، به غیر از اینکه می توان به اسامی این افراد دسترسی داشت، می توان از شماره تلفن های آن ها نیز کمک گرفت.

در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات از سازندگان ساختمان تهران را دارید، بانک 118 در کنار شماست. با تلاش تیم بانک 118، تمامی اطلاعات سازندگان ساختمان های تهران جمع آوری شده اند. بنابراین، می توان در صورت نیاز از هر یک از این اطلاعات کمک گرفت تا راحت تر به به سازندگان ساختمان های تهران دسترسی داشت.

 

لیست سازندگان ساختمان تهران

اگر نیاز داشته باشید که با سازندگان ساختمان های تهران در ارتباط باشید، باید یک لیست جامع از این افراد دریافت کنید. چرا که لیست سازندگان ساختمان تهران به شما کمک می کند تا راحت تر با آن ها در ارتباط باشید. یک لیست منظم و جامع، زمانی برای شما کارآمد خواهد بود که آپدیت شده باشد. همچنین، بهتر است که این لیست ها بر اساس هر منطقه از تهران تفکیک شده باشند.

در صورت نیاز به دریافت لیست سازندگان ساختمان تهران، کافیست که از طریق بانک 118 اقدام کنید. کلیه اسامی سازندگان ساختمان تهران به همراه شماره موبایل و شماره تلفن های آن ها، از طریق بانک 118 به شما عزیزان ارائه می شوند.

 

 اسامی سازندگان ساختمان تهران

گاهی برای دسترسی به سازندگان ساختمان تهران، دریافت شماره تلفن کافی نیست. دریافت اسامی سازندگان ساختمان تهران به شما کمک می کند تا راحت تر به سازندگان ساختمان تهران دسترسی داشته باشید. بدیهی است که این لیست بر اساس هر منطقه از تهران متفاوت خواهد بود. از طرفی مانند شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران، باید اسامی سازندگان ساختمان نیز به صورت آپدیت شده به شما ارائه شوند. چون ممکن است در اثر گذشت زمان تعداد افرادی که در حوزه ساختمان سازی در تهران فعالیت می کنند، افزایش یا کاهش پیدا کرده باشند.

اگر نیاز به دریافت اسامی سازندگان ساختمان تهران را دارید، از مجموعه های نامعتبر کمک نگیرید. چون قطعا یک لیست بدون اعتبار، نمی توان برای شما کارایی داشته باشد. اسامی سازندگان ساختمان تهران در بانک 118 به شما ارائه می شود که می توانید از این اسامی کمک بگیرید.

 

شماره موبایل سازندگان ساختمان تهران

اگرچه دسترسی به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران، نمی تواند برای اس ام اس مارکتینگ تاثیر چندانی داشته باشد؛ اما باز هم برخی از افراد با اهدافی که در نظر دارند، ترجیح می دهند که از شماره تلفن به جای شماره موبایل استفاده کنند. ولی در صورتی که شما نیاز به ارسال پیامک برای اسامی سازندگان ساختمان تهران را دارید، می توانید اقدام به خرید شماره موبایل سازندگان ساختمان تهران کنید.

با دسترسی به شماره موبایل سازندگان ساختمان تهران، می توانید بدون هیچ دغدغه ای از مزایای اس ام اس مارکتینگ استفاده را ببرید. ارسال پیامک های تبلیغاتی در حوزه صنعت ساخت و ساز، با کمک این شماره موبایل ها، بسیار موثر خواهد بود. البته نوع متن انتخابی شما نیز اهمیت بسیار زیادی روی این موضوع دارد. بنابراین، توصیه می کنیم که حتما برای انتخاب متن پیامک، دقت بیشتری داشته باشید.

شماره موبایل سازندگان ساختمان تهران باید به صورت آپدیت شده به شما ارائه شود. چرا که به هر حال ممکن است برخی از شماره ها در لیست های قدیمی حذف یا واگذار شده باشند. از این رو لازم است که حتما برای خرید این شماره موبایل ها، به مجموعه هایی مراجعه کنید که لیست خود را بروز کرده اند. بانک 118 امکان خرید شماره موبایل و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران را برای شما فراهم کرده است. فقط کافیست که این لیست را خریداری کنید و مراحل ارسال پیامک را انجام دهید.

 

جمع بندی

با توجه به اهمیت ارائه اطلاعات درست و جامع در بانک های اطلاعاتی شماره موبایل کشور، بانک 118 خدمات خود را به صورت اصولی در این حوزه به مردم عزیز ارائه می کند. کلیه افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، می توانند از شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران که در این بانک به آن ها ارائه می شود، کمک بگیرند.

بروزترین لیست و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران به تعداد 45000 عدد توسط تیم میدانی و مدیریت محتوای سایت بانک ۱۱۸ تهیه و تدوین شده است . همواره می کوشیم تا بتوانیم جدیدترین اطلاعات سازندگان ساختمان شهر تهران را جمع آوری و در اختیار شما قرار دهیم .

 

اطلاعات شماره موبایل سازندگان ساختمان تهران

با یک بار خرید محصول اطلاعات سازندگان ساختمان شهر تهران از این پس می توانید آپدیت های بعدی که موجود می شود را بصورت رایگان از داخل پنل کاربری خود دانلود نمایید . جهت دریافت نمونه پیش از خرید می توانید به شماره ۰۹۱۰۱۹۷۲۰۰۷ در واتساپ یا ایتا درخواست ارسال نمایید

اگر فعالیت شغلی شما در زمینه اصناف وابسته به املاک و ساختمان است این پکیج برای شما مناسب است . از محصول لیست و شماره تلفن اطلاعات سازندگان ساختمان تهران می توانید برای بازاریابی تلفنی و پیامکی استفاده کنید .

پس از خریداری و دانلود محصول می توانید به سرعت تبلیغات خود را برای این صنف انجام دهید

 

فایل سازندگان ساختمان تهران قابلیت ویرایش و کپی دارد و در انواع نرم افزار ها و پنل های ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید استفاده کنید . همچنین پس از خریداری محصول می توانید در واتساپ درخواست نمایید تا فایل مخاطبین تلفن همراه vcf بصورت رایگان برای شما ارسال شود .

در قسمت زیر می توانید اطلاعات ساختمان سازان تهران را بصورت منطقه بندی شده تهیه نمایید | جهت بررسی هر محصول روی تصویر مورد نظر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید