بانک 118
اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز
قیمت محصول : 390,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز

با بانک اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز و شهرهای مهم این استان در خدمت شما هستیم.

 

اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز

اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز و شهر کرج: کباب بناب ستارخان مربوط به منطقه عظیمیه و بلوار شریعتی است و از سمت میدان خانی نیز به این بخش دسترسی وجود دارد. کباب بناب آیلار مربوط به فاز چهار مهرشهر بوده و در خیابان فاز مهر شهر قرار دارد دسترسی به این بخش بسیار آسان است. کباب بناب برکت نیز در رجایی شهر کرج و در خیابان آزادی و کوچه محمدی قرار دارد. از سوی دیگر در منطقه گلشهر کرج کباب سرای سنتی بناب وجود دارد که دسترسی به آن از خیابان گلزار غربی دیده می شود.  نان داغ کباب داغ آتا در منطقه اصفهانیا و در بلوار هفتم تیر و کوچه آزادی قرار گرفته است. کبابی برادران مربوط به منطقه باغستان و خیابان بهشتی است و در بلوار امام خمینی قرار دارد.

 

اطلاعات کبابی و جگرکی های استان البرز

اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز و اندیشه: مرغ بریان و کباب ترکی قائم در فاز سه اندیشه و بلوار آزادی و کنارکذر آزادی قرار دارد.

 

لیست کبابی و جگرکی های استان البرز

اطلاعات و لیست کبابی و جگرکی های استان البرز به صورت تکمیلی: نان داغ کباب داغ آتا مربوط به منطقه اصفهانیها بوده و در بلوار هفتم تیر و کوچه آزادی قرار دارد. در منطقه باغستان کرج نیز کبابی برادران در منطقه خیابان بهشتی و بلوار امام خمینی دیده می شود. همینطور کبابی رضا گلپایگانی در منطقه فاز سه گوهردشت و در خیابان بهشتی و بلوار امام خمینی قرار دارد. در منطقه حیدرآباد کرج نیز نان داغ و کباب داغ ضیافت نور وجود دارد که وابسته به خیابان نواب بوده و نزدیک به کوچه ونوس است.

جهت مشاهده دیگر عناوین به صفحه اطلاعات مشاغل استان البرز مراجعه فرمایید

نظرات

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید