بانک 118
اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز
قیمت محصول : 390,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز

با بانک اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز و شهرهای مهم این استان در خدمت شما هستیم.

 

اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز

اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز و شهر کرج: خانه تاکسی پایانه پل فردیس در منطقه آزاد راه تهران کرج قرار دارد و رانندگان این بخش به صورت آزاد نیز فعالیت می کنند. ایستگاه تاکسی پل آزادگان در منطقه رجایی شهر و بلوار امام خمینی و بلوار موذن کرج قرار داشته و به طور کلی موقعیت منطقه ای خوبی دارد به طوری که سرویس های شبانه روزی از سوی رانندگان این بخش ارائه می شود.

ایستگاه تاکسی حسن آباد و اوج مربوط به منطقه برغان و خیابان بهشتی و خیابان حنیفه کرج است و دسترسی به آنها از سمت حسن آباد و خیابان بوعلی نیز فراهم است. رانندگان این بخش هم در مسیر خطی و هم در اسنپ فعالیت دارند و بیشترین تردد آنها مربوط به بلوار تربیت مربی است. . در خیابان آتش نشانی و میدان مترو کرج نیز ایستگاه رانندگان خطی و شخصی وجود دارد که تردد به محله های اطراف کرج را فراهم می سازد.

 

اطلاعات رانندگان استان البرز

اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز و شهر اندیشه: در فاز سه اندیشه و بلوار ولایت تردد رانندگان شخصی بسیار زیاد است به خصوص در کنار گذر ولایت که سطح دسترسی خوبی به سایر بخش ها ایجاد کرده است و همینطور کوچه مریم و کوچه گل نرگس شرقی نیز شامل مسیر های تردد رانندگان شخصی است.

 

لیست رانندگان استان البرز

اطلاعات و لیست رانندگان استان البرز و شهر ساوجبلاغ: در بلوار امام خمینی و جاده چندار مربوط به منطقه ساوجبلاغ تردد خودروهای شخصی بسیار زیاد است و سطح دسترسی نیز گسترده تر از قبل است. مشخص است که کمال شهر البرز از نظر دسترسی به رانندگان خطی شرایط خوبی دارد و بلوار رضوانیه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

جهت مشاهده دیگر عناوین به صفحه اطلاعات مشاغل استان البرز مراجعه فرمایید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید