بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های بیرجند
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

شرکت های فعال در بیرجند، از جمله شرکت های سرشناس و معتبر در زمینه انواع فعالیت های صنعتی، بازرگانی، تولیدی و …. می باشند که امروزه برای دسترسی به اسامی شرکت های بیرجند، می توانید به راحتی از آدرس و شماره تلفن آن ها  مطلع شوید و از این طریق، پنل پیامکی کسب و کار خود را به منظور انجام تبلیغات، راه اندازی نمایید.     

 

دسترسی به لیست شرکت های بیرجند

از مهم ترین راهکار هایی که می تواند در گسترش و پیشرفت یک کسب و کار موثر باشد، شیوه های تبلیغاتی می باشد. تبلیغات نقش مهمی در دیده شدن و معرفی مشاغل نوظهور به بازار های صنعتی و تولیدی دارد و از این جهت امروزه بسیاری از کسب و کار ها هزینه های بالایی را برای تبلیغات پرداخت می کنند. اما یکی از شیوه های تبلیغاتی که نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد و می تواند سوددهی و بازده بالایی را برای مشاغل به ارمغان آورد، استفاده از پنل پیامکی می باشد. اما برای بهره مندی از مزایای این شیوه تبلیغاتی، لازم است تا  به شماره تلفن شرکت های بیرجند دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید با توجه به اسامی شرکت های بیرجند و اطلاعات شرکت های بیرجند، آگهی های تبلیغاتی خود را مطابق با عملکرد این شرکت ها، برایشان ارسال کنید. این امر علاوه بر این که مشاغل کوچک را به کسب و کار های توسعه یافته معرفی می کند، می تواند سوددهی آن ها را نیز تنها در عرض چند ماه به طور چشمگیری افزایش دهد. سایت ما، از سایت های معتبر در زمینه ارائه اطلاعات شرکت های معتبر می باشد که با خریداری فایل تهیه شده توسط کارشناسان این مجموعه، می توانید به راحتی از اطلاعات و شماره تلفن های شرکت های مختلف بهره مند شوید.

 

شرکت های بیرجند فعال در صنعت بازرگانی

شرکت های بیرجند را می توان از جمله شرکت های مهم و پیشرو در عرصه های گوناگون دانست. یکی از صنعت هایی که اکثر شرکت های این استان در آن فعالیت می کنند، صنعت بازرگانی می باشد. شرکت بازرگانی زرین تجارت مشاهیر، از شرکت های معتبر در زمینه بازرگانی و پخش کالا های مختلف می باشد که به عنوان بزرگ ترین مرکز پخش شرق کشور شناخته  می شود. این شرکت بازرگانی در زمینه پخش انواع مواد بهداشتی از برند های مولفیکس، پاپیا، تنو، نلکس، مولپد و …. و همچنین پخش مواد غذایی از برند های ماکارون، تک، سانی نس و … فعالیت می کند.

مرکز پخش این شرکت بازرگانی در آدرس بیرجند، خیابان باهنر غربی، پلاک 43 واقع شده است. همچنین می توانید با شماره تلفن های این شرکت بازرگانی تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان آن ها در ارتباط باشید.

 

شرکت های تولید پخش لبنیات بیرجند

یکی از شرکت های بیرجند پیشرو در زمینه پخش انواع فراورده های لبنی،  شرکت سنتی سالار می باشد. این شرکت به طور تخصصی در زمینه فروش لبنیات سنتی در این استان فعالیت می کند که به صورت حضوری می توانید به آدرس بیرجند، بیست متری دوم غربی، خیابان نواب صفوی، نبش 5 برای خرید فراورده لبنی های این شرکت مراجعه کنید. شماره تلفن های این شرکت، تنها راه های ارتباطی با مدیریت این مرکز پخش هستند که به طور کامل در سایت ما در دسترس می باشد.

شرکت لبنیات شیرآوران نیز از شرکت های فروش مواد غذایی و انواع لبنیات های محلی می باشد که در آدرس بیرجند، توحید، نبش 16 واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه فروش عمده محصولات این شرکت، می توانید با شماره های پشتیبانی آن ها تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت های صنعت الکتریکی بیرجند

شرکت کالای برق دهکده نور، یکی از شرکت های بیرجند فعال در عرصه پخش انواع کالا های الکتریکی و برقی در استان بیرجند می باشد. این شرکت در زمینه واردات و صادرات انواع لوازم الکتریکی نیز فعالیت چشمگیری دارد. خرید محصولات برقی و انواع چراغ های این شرکت با مراجعه به آدرس بیرجند، پانزده خرداد، بین توحید و مدرس، پلاک 106 اموان پذیر می باشد.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های این شرکت صنعتی تماس  بگیرید و به طور مستقیم با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

شرکت های صنعت نجاری بیرجند

صنایع چوب برادران خرم نژاد، از شرکت های فعال در زمینه نجاری و برش انواع ورق های چوبی نظیر ام دی اف، نئوپان و … می باشد. آدرس این شرکت نجاری در آدرس بیرجند، کارگران، بین 15 و 17، پلاک 117 واقع شده است و می توان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید.

از دیگر شرکت های نجاری در استان بیرجند را می توان شرکت صنعت سرای چوب راش معرفی کرد. شما می توانید به صورت حضوری به آدرس این کارگاه نجاری واقع در بیرجند، تقاطع توحید و 15 خرداد، پلاک 3 مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره تلفن های پشتیبانی، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

شرکت های صنایع پتروشیمی بیرجند

شرکت کیان خاک ایرانیان، از جمله شرکت های بیرجند فعال در صنایع پتروشیمی و تولید فراورده های نفت و گاز می باشد. این شرکت به طور انحصاری در زمینه تامین مواد کلوخه بنتونیت فعالیت می کند و از معادن شناخته شده سه قلعه و اشکفتوک برای تامین محصولات عنوان شده استفاده می کند. این کارخانه در آدرس بیرجند، شهرک صنعتی خوسف واقع شده است.برای دریافت اطلاعات  تکمیلی در مورد نحوه پخش فرآورده های صنعتی و پودر های معدنی این شرکت می توانید با شماره تلفن آن ها تماس حاصل فرمایید. 

 

شرکت های مواد غذایی بیرجند

از شرکت های بیرجند سرشناس در زمینه تولید انواع مواد غذایی می توان به شرکت گلین اشاره کرد. این شرکت در زمینه تولید و پخش عمده زعفران و زرشک فعالیت دارند. علاوه بر این ها، شرکت گلین یکی از پخش کننده های عناب مرغوب و باکیفیت خراسان می باشد که در بیرجند فعالیت های خود را آغاز کرد. در حال حاضر آدرس دقیقی از محل فعالیت این شرکت در دسترس نیست اما شما می توانید با شماره تلفن  این مجموعه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیقی را از نحوه پخش این محصولات و خریداری عمده تولیدات این شرکت،  به دست آورید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما از تمامی اطلاعات لازم در خصوص شرکت های مختلف در بیرجند و شماره تلفن های آن ها بهره مند شوید.

 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید