بانک 118
اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز
قیمت محصول : 1,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

گسترده ترین و بروزترین آرشیو کامل بانک اطلاعات سوپرمارکت های استان البرز

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز

با بانک اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز در محدوده مختلف جغرافیایی در خدمت شما هستیم.

 

اطلاعات سوپرمارکت های البرز

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز و شهر کرج: فروشگاه های خلیج فارس، مواد غذایی مهستان، سوپرمارکت پردیسان، فروشگاه زنجیره ای جانبو مربوط به خیابان های جهانی، اسلامی، فروردین، نواب و رجایی کرج هستند. همینطور گلزار غربی و بلوار سرداران به فروشگاه جانبو و خلیج فارس بسیار نزدیک هستند. سوپر پامچال و لوسیک مربوط به بخش های پیچک اول و همینطور بستنی و آبمیوه سوپر استار مربوط به باغ رستوران نویان است.  لیست فروشگاه های نزدیک به دانشگاه آزاد اسلامی کرج، یخدان، مارکت اسکار و پارک است.  

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز مربوط به هشتگرد : سوپر مارکت باقری و نویان مربوط به محدوده های فردوسی و بلوار بهشت و همینطور آزاد راه کرج- قزوین است.  سوپرمارکت فاز چهار و سوپ میوه آسمان نزدیک به بلوار باهنر و فشند قرار دارد و به بخش های پلیس، عقیق، برهان، بلوار ارتش و خلیج فارس هشتگرد نزدیک است. سوپرمارکت شقایق مربوط به بخش های اسکان، ایمان و سامان و همینطور سوپرمارکت فلاحتکار نیز در محدوده گلدشت و گلبانگ قرار دارد.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز مربوط به شهر کمالشهر :  سوپر مارکت گلستان مربوط به دو محدوده باغ تالار روشنا و باغ پرندگان چهار باغ است. در خیابان چهارباغ، سوپر مارکت مهدی واقع شده است.  سوپرمارکت امروزگاه محدود به مناطق لاله، عرفان جنوبی، میعاد دوازدهم و همینطور میعاد 9 است. سوپر مارکت مهستان به خیابان بهشتی متصل است و نزدیک به خیابان سعیدی است.  سوپرمارکت عرشیا مربوط به محدوده ظهر 5، 6 تا 10 است.

 

لیست سوپرمارکت های البرز

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز مربوط به چهارباغ: سوپرمارکت هاشمی مشهورترین گزینه در این منطقه است که نزدیک به خیابان های بهشتی و دهخدا و ارغوان قرار دارد. سوپرمارکت مهدی نزدیک به شهرداری چهارباغ و همینطور خیابان مریم قرار دارد و به بلوار شورا نیز نزدیک است. همینطور سوپرمارکت اینانلو نیز مربوط به خیابان های مارگیر و مسجد علی بن ابی طالب است.

 

لیست سوپرمارکت های کرج در یک نگاه :

سوپرمارکت اینترنتی یخدون: کرج، رجایی شهر، خیابان آزادی ، خیابان یاقوتی

هایپر مارکت اسکار: کرج، رجایی شهر، خیابان آزادی ، خیابان حدادپور

فروشگاه زنجیره ای جانبو: کرج، کرج نو، خیابان قزوین، بلوار حدادی

فروشگاه خلیج فارس: کرج، کرج نو، بلوار فردوس

سوپر مارکت پارک: کرج صوفی آباد، خیابان قزوین، بلوار امام خمینی

فروشگاه زنجیره ای جانبو: کرج، رزکان نو، خیابان کچویی، بلوار امیر کبیر

سوپرمارکت الیاس: کرج، کوی مهر، خیابان روحانی، خیابان میعاد

سوپرمارکت من و شما: کرج، کوی مهر، خیابان خداکرم

سوپرمارکت پردیسان: کرج، بلوار چمران، بلوار گلها، میدان زنبق

سوپرمارکت الیاس: کرج کوی مهر، خیابان روحانیف خیابان میعاد

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های البرز مربوط به محدوده های کرج و کمالشهر بر روی نقشه مشخص می شود و دسترسی از این محدوده به سادگی صورت می گیرد. البته که فروشگاه زنجیره ای جانبو به مناطق محمدشهر و مشکین دشت نیز نزدیک است و به جاده ماهدشت نیز مربوط می شود و موقعیت منطقه ای خاص خود را دارد. این محدوده از نظر ترافیک نیز شرایط خوبی دارد. 

جهت خرید پکیج کامل اطلاعات سوپرمارکت های کشور روی دکمه زیر کلیک کنید

از قسمت زیر می توانید اطلاعات سوپرمارکت ها را بر اساس شهر و استان تهیه کنید | جهت مشاهده روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید