بانک 118
نمایندگی پنل پیامکی مخابراتی

نمایندگی پنل پیامکی مخابراتی

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

امروزه خریداری سامانه پیامکی از طریق نمایندگی پنل پیامک مخابرات، به دلیل وجود نمایندگی های متعدد، امری دشوار است. از این جهت باید برای خریداری پنل پیامکی، ویژگی های خاصی را در نظر بگیرید و مطابق با آن ها نسبت به انتخاب یک نمایندگی معتبر   یک پکیج و خریدای یک پنل پیامکی کاربردی و اقتصادی، اقدام نمایید.

 

معرفی سامانه پیامک و نمایندگی پنل پیامک مخابرات

امروزه برای اینکه کسب و کار های تازه کار و یا بسیاری از سازمان ها بتوانند اطلاعات به روز خود و خبر هایشان را با مشتریان خود در میان بگذارند، از پنل های پیامکی استفاده می کنند. این پنل ها در واقع سامانه ای نرم افزاری است  که باید آن را از طریق نمایندگی پنل پیامک مخابراتی خریداری نمود.

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد کلاهبردار از واژه مخابرات استفاده کرده و از این طریق سعی در سودجویی از اعتماد افراد دارند. اما باید بدانید که مخابرات هیچ پنل پیامکی را راه اندازی نکرده و تمامی پنل های پیامکی رایج توسط اپراتور های شماره های همراه و یا نمایندگی های آنها طراحی شده اند.

 

چگونگی خریداری سامانه پیامک از نمایندگی پنل پیامکی مخابرات

برای این که بتوانید یک سامانه ارسال پیامک انبوه را خریداری کنید، ابتدا باید به سایت نمایندگی ها مراجعه کنید. در ابتدا حتما مجوز های مربوط به اخذ نمایندگی پنل پیامک مخابرات را بررسی کرده و به دفتر حضوری این نمایندگی ها نیز مراجعه فرمایید تا از صحت فیزیکی نمایندگی اطمینان حاصل کنید. پس از آن می توانید وارد سایت مربوط به نمایندگی شده و پکیج های مختلف نمایندگی را با یکدیگر مقایسه نمایید.

اصولا نمایندگی ها قیمت های بسیار مقرون به صرفه و پکیج های متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند که به راحتی می توانید آن ها را از طریق سایت خریداری کنید. پس از خریداری حتما با پشتیبان های فنی نمایندگی برای نحوه استفاده از پنل، در ارتباط باشید و هرگونه مشکلی که در ارسال پیامک ها و یا گزارش گیری پنل ایجاد شد را از طریق پشتیبانی پیگیری نمایید.

 

مزیت ها و ویژگی های نمایندگی پنل پیامکی مخابراتی

از آنجایی که اکثر نمایندگی های پنل پیامک مخابرات با یکدیگر در رقابت می باشند، هرکدام از آنها سعی کرده اند تا پنل های منحصر به فردی را ارائه دهند. یکی از مزایای استفاده از پنل های پیامکی را می توان اختصاص یافتن یک الی دو خط با پیش شماره مخصوص برای هر شرکت یا سازمان دانست.

همچنین بسیاری از پنل های پیامکی توانایی ارسال پیام به صورت منطقه ای را دارند و همچنین می توانند پیام ها برای یک گروه سنی مخصوص ارسال کنند. ارسال پیام های صوتی و پیام های حاوی لینک، ارسال کد های فعالسازی و یادآوری اقساط و … از دیگر مزیت ها و ویژگی های چشمگیر پنل های پیامکی هستند.

جهت مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته می توانید با شماره های 09101972007 - 09101972008 - 02128422832 تماس حاصل فرمایید
مشاهده آموزش های کار کردن با پنل پیامکی سایت بانک 118 و کلیه مطالب مرتبط
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *