بانک 118
تبلیغات اینستاگرام در ایران

تبلیغات اینستاگرام در ایران

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های جدید به منظور شناساندن محصول و یا کسب و کار شما می باشد که قوانین خاص خود را دارد. البته تبلیغات اینستاگرام در ایران شاید با تبلیغات در سایر کشورها کمی متفاوت باشد و آن به دلیل وجود محدودیت ها و تحریم ها خواهد بود. به منظور انجام تبلیغات اینستاگرام در ایران تعرفه های قیمتی نیز وجود دارد که باید بر اساس آنها رفتار کرد هرچند که می بینیم در این بازار برخی از اینفلوئنسرها قیمت های باور نکردنی بابت تبلیغات دریافت می کنند.

 

 

تبلیغات اینستاگرام در ایران

یکی از راه های جذب مخاطب و یا مشتری برای کسب و کار و یا کالا و خدماتی که ارائه می دهید، تبلیغات در اینستاگرام می باشد. به منظور تبلیغات اینستاگرام در ایران معمولا یا باید به پیج های پرمخاطب سر زده و با آنها به توافق رسید که یا در ازای پرداخت هزینه تبلیغات شما را بگذارند و یا با آنها بنر خود را تبادل نمایید و یا به افراد مشهور در این شبکه مجازی و اینفلوئنسرها مراجعه نمایید که به طور معمول هزینه های را بابت تبلیغ از شما خواهند گرفت و در زمانی مشخص تبلیغ شما را به صورت پست و یا استوری خواهند گذاشت.

 

 

تبلیغات در اینستاگرام

در صورتی که شما صاحب یک برند و یا مدیر یک مجموعه هستید، باید بتوانید به عنوان یک مدیر دیجیتال مارکتینگ در این دنیای بی انتها که تعداد زیادی از پیج ها در آن قرار دارد، پرمخاطب ها و البته پربازده ترین ها را تشخیص داده و با آنها وارد مذاکره شوید. البته در این میان بهتر است پیجی را انتخاب نمایید که کمترین قیمت را نیز از شما درخواست نماید و از این طریق پیج خود را وایرال نمایید. در این راستا باید انواع پیج های تبلیغاتی که تبلیغات اینستاگرام در ایران را انجام می دهند به خوبی شناخته و با ادمین ها و صاحب پیج ها ارتباطی مستقیم و مثبت برقرار نمایید. البته باید به زمان مناسب برای این کار نیز توجه داشته باشید.

 جهت مشاهده تعرفه ها روی خدمات اینستاگرام  کلیک کنید

 

دلایل مورد توجه قرار گرفتن تبلیغات اینستاگرام در ایران

بسیاری از برندها تمایل دارند که تبلیغات اینستاگرام در ایران را برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته باشند و دیلی اصلی آن نیز هزینه تبلیغ در ایران پایین است اما متاسفانه به دلیل نداشتن نیتیو به نسبت تبلیغ در سایر موارد تاثیر گذاری کمتری دارند. به عبارتی ایرادی که به آن گرفته می شود این است که تبلیغ بیشتر شبیه به آگهی بازرگانی می شود تا یک تبلیغ فوق العاده و تاثیرگذار اینستاگرامی. به منظور انجام تبلیغات در اینستاگرام بهتر است از شرکت هایی که در این راستا مشغول به فعالیت هستند، کمک بگیرید.

 

 

راه های تبلیغات مختلف اینستاگرامی در ایران

در ایران با توجه به زمینه فعالیت پیج ها و افراد و محدودیت هایی که وجود دارد، روش های تبلیغ در چند روش خلاصه می شود. یکی از راه ها پرداخت مبلغی به عنوان هزینه تبلیغ به ایفلوئنسرها است تا برای شما و پیج شما تبلیغ کنند. در واقع زمانی که بنر و یا تبلیغ شما توسط پیج یک فردی که دنبال کنندگان زیادی دارد، باعث می شود تا دیده شده و برخی از افراد تمایل به دنبال کردن شما نیز شده و به فالورهای شما اضافه شوند.

برخی از افراد به دنبال راهی دیگر بوده و در این راستا تبادل های ساعتی را با سایر پیج ها انتخاب می کنند. در این سیستم شما بنر پیج مقابل و آن پیج نیز بنر و یا فیلم تبلیغاتی شما را در ساعتی مشخص و به طور همزمان خواهید گذاشت. گاهی این تبلیغ به صورت پست و گاهی به صورت استوری خواهد بود که هر کدام قدرت جذب خود را دارد.

 

 

نرخ گذاری های مختلف برای تبلیغات مختلف

درست است که برخی تبلیغات تبادلی بدون پرداخت هزینه انجام می شوند اما در نهایت تعرفه ای برای هزینه های تبلیغات مختلف در اینستاگرام وجود دارد. به طور مثال باید بدانید که اگر تبلیغ به صورت پست باشد شما باید 2 تا 3 برابر هزینه بیشتری نسبت به تبلیغ استوری پرداخت نمایید. البته هزینه انجام تبلیغ از طریق اینفلوئنسرها با یکدیگر متفاوت می باشد زیرا هر کدام بر اساس تعداد فالور و همچنین تاثیرگذاری که بر روی تعقیب کنندگان خود دارند، قیمتی را تعیین می نمایند.

 

 

بهترین و موثرترین روش تبلیغ اینستاگرامی در ایران

به منظور داشتن تبلیغاتی موثر در اینستاگرام در ایران باید متن کپشن ها را با دقت بسیار زیاد انتخاب کرد و نگاه کارشناسانه به آن داشت. استفاده از هشتگ های مناسب و همچنین تگ کردن پیج های هدف از دیگر راه های مناسب و موثر برای تبلیغات اینستاگرامی در ایران می باشد.

البته در شروع تبلیغ در اینستاگرام باید عکس پروفایل مناسب و نام مناسبی را برای پیج خود انتخاب نموده و بیوگرافی مختصر و زیبایی داشته باشید که مخاطب را جذب کرده و توجه او را جلب نماید. یادتان باشد که باید لینک وب سایت و راه های ارتباطی را به طور دقیق بنویسید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *