بانک 118
بانک شماره موبایل کد پستی کشور
قیمت محصول : 19,000,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

اطلاعات داخل این پکیج بدون هیچگونه نام و نام خانوادگی و یا اطلاعات شخصی دیگری می باشد و فقط شامل شماره همراه ، شهر و استان و کد پستی است

لیست موارد موجود در این محصول :
  • شماره موبایل کامل همراه اول استان تهران بر اساس کد پستی
  • شماره موبایل کامل همراه اول کل کشور بر اساس تفکیک شهر و استان بدون کد پستی
  • شماره موبایل کامل ایرانسل کل کشور بر اساس تفکیک شهر و استان بدون کد پستی
  • شماره موبایل همراه اول استان تهران از کدپستی 11 الی 19 به تفکیک محله
  • شماره موبایل همراه اول استان تهران از کدپستی 111 الی 199 به تفکیک محله
  • شماره موبایل همراه اول کل کشور به همراه کد پستی به تعداد 8 میلیون ( فایل اکسس )

بانک شماره موبایل کد پستی

امروزه تبلیغات به صورت پیامکی با رونق بسیار زیادی روبرو شده است و فراگیر شدن این تبلیغات موجب شده تا بسیاری از افراد برای اینکه یک تبلیغات عالی و هدفمند داشته باشند از روش پیامکی استفاده کنند و به همین جهت شرکت ها و افراد برای اینکه خدمات خود را معرفی کنند یا محصولاتشان را بفروشند نیاز دارند تا شماره موبایل استان یا منطقه‌ای از شهرشان را در اختیار داشته باشد که این امکان با داشتن بانک شماره موبایل کد پستی برای شما محیا شده  است.

بانک شماره موبایل کدپستی بر اساس کد پستی به شما ارائه می شود. بانک شماره موبایل که توسط بانک ۱۱۸ به شما عزیزان ارائه می شود به صورت تفکیک شده در خصوص مشاغل مختلف می باشد و شما می توانید با استفاده از آن تبلیغات تان را به صورت هدفمند به مشتریان انجام بدهید؛ البته توسط بانک ۱۱۸ به عنوان مرجع اطلاعات مشاغل کشور ، بانک شماره موبایل کد پستی ایران هم در اختیارتان قرار می گیرد به این صورت که می توانید بر اساس کد پستی به شماره موبایل مشاغل مورد نظر دسترسی داشته باشید.

شما میتوانید تمامی اطلاعاتی که در این مرجع معتبر در اختیارتان قرار می گیرد را به صورت بروز و آپدیت دریافت کنید.

در بانک شماره موبایل کد پستی که در پکیج های متفاوت مربوط به مشاغل گوناگون به صورت تفکیک شده برای شما آماده شده است شما به شماره موبایل های دسترسی دارید که بر اساس کد پستی کشور، شهر یا محدوده خاصی آماده گردیده اند.

 

بانک شماره موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

بانک شماره موبایل را با بانک اطلاعاتی هم می شناسند که به اصطلاح ساده شامل پکیج های می باشد که در آن شماره موبایل های کاربران جمع آوری شده است و به مشاغل و اصناف خاصی مرتبط است و به عنوان دیتای شماره همراه نیز از آنها یاد می‌شود و روش‌های مختلفی برای جمع‌آوری آنها وجود دارد مثلاً برخی از بانک شماره موبایل به صورت شماره موبایل کد پستی ایران گردآوری شده‌اند و برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند.

بانک های اطلاعاتی به صورت متعدد هستند و توسط برخی از مراجع معتبر همچون بانک 118 گردآوری می شوند و اطلاعات جامع و دقیقی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر شما می خواهید که برای خرید بانک شماره موبایل کد پستی کشور اقدام کند یا هر بانک اطلاعاتی دیگری را خریداری نمایید قبل از هر چیزی مطمئن باشید که شرکت ارائه دهنده به شما اطلاعاتی معتبر را ارائه می کند چرا که باید این بانک های اطلاعاتی به صورت دقیق طبقه بندی شده باشند و در اختیار شما قرار داده شوند تا علاوه بر استفاده از آنها در تبلیغات پیامکی بلکه به روش های دیگر نیز از آنها بتوان استفاده کرد.

با یک مثال ساده می توان لزوم استفاده از بانک شماره موبایل کد پستی ایران را ذکر نمود. اگر شما یک سایت فروش لوازم پزشکی داشته باشید و بخواهید تجهیزات پزشکی تان را تنها به پزشکانی که در ایران فعالیت می کنند ارائه بدهید قطعاً باید از اطلاعات این پزشکان نظیر آدرس، شماره همراه و.. مطلع باشید.

 یکی از بهترین روش هایی که کمک فراوانی در تبلیغ لوازم پزشکی به شما خواهد داشت استفاده از بازاریابی پیامکی است و می‌توانید به واسطه آن محیط کسب و کارتان را به افراد خاص یا منطقه ویژه معرفی کنید.

اگر شما قصد تبلیغ در یک منطقه خاص را داشته باشید کافیست که به بانک شماره موبایل کدپستی دسترسی داشته باشید تا تبلیغات تان را فقط به یک محدوده خاص اعمال کنید اما اگر بخواهید برای مشاغل خاصی مثل پزشکان ارسال نمایید باید از بانک مشاغل پزشکان استفاده کنید. به این واسطه پیام تبلیغاتی شما فقط برای پزشکان یا محدوده ی که بر اساس کد پستی انتخاب شده ، ارسال میشود.

 

تبلیغ موثر و هدفمند با بانک شماره موبایل

دسترسی به شماره موبایل مخاطبان تفکیک شده و ارسال پیامک به آنها بسیار کاربردی است و در هر کسب و کاری می توانند بازخورد عالی داشته باشد. وقتی شما به صورت طبقه بندی شده به شماره موبایل مشتریان دسترسی داشته باشید قطعاً به راحتی می توانید پیامک اطلاع رسانی و تبلیغات تان را انجام بدهید.

مثلا اگر قصد افتتاح یک شعبه را داشته باشید و بخواهید در زمان افتتاح در محدوده اطراف خود اطلاع رسانی کنید کافیست که از بانک شماره موبایل کد پستی استفاده کنید تا به راحتی تمام افرادی که در اطراف شعبه مورد نظر شما حضور دارند از خدمات شما و محصولاتی که می فروشید آگاهی پیدا کنند.

بانک شماره موبایل کد پستی کشور یا بانک شماره موبایل کد پستی ایران اطلاعات گسترده تری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

بانک مویایل استان های کشور و شهرها

در برخی از کسب و کارهایی که راه اندازی می شود نیاز است که تنها پیام برای مردمی که در یک استان خاص سکونت دارند ارسال گردد و به همین جهت شما با دسترسی به بانک استان های کشور می توانید استان موردنظرتان را برای ارسال پیام انتخاب کنید.

بانک های دیگر نیز تحت عنوان بانک شهرهای کشور در اختیار شما قرار دارد به این صورت که تنها شماره موبایل شهر مورد نظر به شما ارائه می گردد؛ با وجود بانک شماره موبایل کد پستی کشور کار برایتان بسیار ساده و راحت خواهد بود.

 

بانک شماره موبایل برا اساس کدپستی

نسبت به بانک های دیگر آشنایی بیشتری با بانک اصناف و مشاغل وجود دارد و در این بانک می توان به شماره موبایل اصناف و مشاغل به صورت طبقه بندی و تفکیک شده دسترسی داشت؛  در واقع نسبت به استفاده از بانک شماره موبایل کد پستی کشور در بانک اصناف و مشاغل هدف کوچکتر میشود و پیامک هدفمند تر خواهد شد. اما گاهی به دلیل ضرورت در ارسال پیامک برای یک منطقه ویژه باید از بانک شماره موبایل کد پستی استفاده نمود.

به خاطر داشته باشید که شما با یک انتخاب ساده و با پایین ترین هزینه ها می توانید به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشته باشید و تبلیغات خودتان را شروع کنید. بسیاری از مدیران موسسه ها و شرکت ها برای اینکه تبلیغاتشان موثر واقع شود از انتخاب هوشمندانه استفاده می کنند و هزینه تبلیغات را برای مواردی که پیش پا افتاده هستند و قدیمی محسوب می شوند صرف نخواهند کرد. اگر میخواهید همیشه از رقبای خود در تبلیغ جلوتر باشید باید از بانک شماره تلفن همراه استفاده کنید. هیچ کسب و کار بدون تبلیغ موفق نخواهد شد و انجام تبلیغات موثر به عنوان قلب هر شغلی برای فروش بیشتر یا معرفی خدمات به صورت گسترده محسوب می شود.

اطلاعات و داده های که از این روش در اختیار شما قرار داده می شود بسیار ارزشمند هستند و می توانند صرفه جویی های بسیار زیادی در هزینه ها و زمان برای شما داشته باشد. در میان بانک های اطلاعاتی از مواردی که بسیار مورد توجه قرار داده می شود بانک شماره موبایل کد پستی می باشد که در این مطلب به فواید استفاده از آن اشاره شده است.

خرید بانک اطلاعات مشاغل و شماره موبایل در حوزه فروش محصولات و معرفی خدمات شما به صورت گسترده می تواند بسیار موثر باشد و کسب و کار شما را دگرگون کند؛ شما تبلیغات تان را با بانک اطلاعات اصناف به صورت هدفمند آغاز می‌کنید و تمامی بانک های اطلاعاتی که توسط مرجع جامع ۱۱۸ آماده شده است با تلاش گروه تخصصی این بانک می باشد و به صورت واقعی اطلاعات در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ما به شما کمک می کنیم تا کسب و کارتان را به بهترین شکل معرفی و تبلیغ کنید.

 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید