بانک 118
بانک اطلاعات و موبایل مرغداری های کشور
قیمت محصول : 2,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008
کاربران محترم دقت بفرمایید این محصول تنها شامل شماره همراه بوده و فاقد نام و نام خانوادگی فرد مسئول میباشدو در جدیدترین آپدیت و بدون خطا تهیه و تدوین شده است

بانک اطلاعات مرغداری های کشور

در ایران، بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان متخصص در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند. با این حال، اغلب آنها دسترسی کامل به فهرستی جامعی از مرغداری های کشور را ندارند، که این می‌تواند مانع از بهره‌مندی کامل از فرصت‌های بازاریابی و فروش شود. از طرفی، مدیران کسب و کار ها می‌توانند با استفاده از فهرست مرغداری های کشور، محصولات خود را برای فروشندگان و مدیران مشاغل این حوزه معرفی کرده و از بازخوردهای مثبتی بهره‌مند شوند. این اقدام می‌تواند به آنها کمک کند تا بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی خود را اجرا کرده و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنند.

بانک اطلاعاتی مرغداری های کشور شامل شماره تماس و اطلاعات مربوط به آنها می‌باشد که از منابع معتبر جمع‌آوری شده است. این اطلاعات توسط وب سایت بانک ۱۱۸ بصورت مداوم به‌روز رسانی می‌شوند تا بهترین و جدیدترین اطلاعات را به کاربران ارائه دهد.
با دسترسی به فایل اطلاعات فروشندگان لوازم پزشکی، می‌توانید این اطلاعات را بر اساس فیلترهای مختلفی دسته‌بندی کنید و به تفکیک موردنیاز خود دست پیدا کنید.

 

در تازه ترین ورژن این پکیج کلیه مشاغلی که در زمینه طیور فعالیت می کنند تهیه و تدوین شده است که شامل :

  • مرغداری های گوشتی – تخم گذار – اجداد – پولت  
  • دامپزشکان طیور
  • کارشناسان علوم دامی
  • تولیدکنندگان طیور
  • پرورش دهندگان طیور
  • درمانگاه های دامپزشکی
  • داروخانه های دامپزشکی
  • آزمایشگاه های دامپزشکی
  • کارخانه های جوجه کشی
  • پرورش شترمرغ
  • پرورش بوقلمون
  • پرورش بلدرچین – کبک – قرقاول
  • و زمینه های دیگر طیور

 

بانک شماره موبایل مرغداری های کشور

از بانک شماره موبایل موجود در این محصول می توانید برای بازاریابی پیامکی و یا تلفنی استفاده کنید همچنین شماره موبایل های موجود در این محصول در ستون جداگانه قرار دارد که قابلیت کپی و پرینت هم دارد همچنین می توانید کلیه اطلاعات محصول بانک شماره موبایل مرغداری های کشور را در نرم افزارهای مختلف برای اهداف بازاریابی و دیگر موارد وارد کنید و مورد استفاده قرار دهید .

از دیگر کاربردهای شماره موبایل و اطلاعات موجود در این محصول این است که اگر نرم افزار crm داشته باشید می توانید در مدیریت ، طبقه بندی و ارسال تبلیغات هدفمند برای این صنف شغلی به بهترین شکل استفاده کنید

 

شماره موبایل مرغداری های ایران

در دنیای امروز، ارتباط با مشتریان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت برای هر کسب و کار است. برای مرغداری‌ها، داشتن دسترسی به شماره‌های موبایل مشتریان و پتانسیل‌های جدید بسیار ارزشمند است. در این مقاله به بررسی اهمیت داشتن شماره موبایل مرغداری‌های ایران و نحوه دسترسی به آن‌ها از طریق بانک اطلاعاتی Bank118 می‌پردازیم.

بررسی بانک اطلاعاتی Bank118 برای شماره موبایل مرغداری‌های ایران Bank118 یک بانک اطلاعاتی جامع است که اطلاعات مربوط به مرغداری‌ها، شامل شماره‌های موبایل، آدرس‌ها، و سایر اطلاعات مرتبط را ارائه می‌دهد. این بانک اطلاعاتی به مرغداران امکان می‌دهد تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و بازاریابی هدفمند تری را انجام دهند.

 

مزایای استفاده از بانک اطلاعاتی Bank118 برای دسترسی به شماره موبایل مرغداری‌های ایران

  • دسترسی سریع و آسان به شماره‌های موبایل مرغداری‌ها
  • اطلاعات دقیق و به‌روز از مرغداری‌های فعال در ایران
  • امکان تبلیغات هدفمند و افزایش فروش برای مرغداران

 

نحوه استفاده از بانک اطلاعاتی Bank118 برای دسترسی به شماره موبایل مرغداری‌های ایران

برای دسترسی به شماره‌های موبایل مرغداری‌های ایران از بانک اطلاعاتی Bank118، می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید و از ابزار جستجوی پیشرفته آن برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با تماس با مراکز پشتیبانی Bank118 اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

داشتن دسترسی به شماره موبایل مرغداری‌های ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است و با استفاده از بانک اطلاعاتی Bank118، این دسترسی را به شکلی سریع و آسان خواهید داشت. این امکان به مرغداران کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنند و فروش خود را افزایش دهند.

 

استفاده از اطلاعات مرغداری های کشور برای چه اهدافی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

اطلاعات مربوط به آموزشگاه های تدرس خصوصی که در دسترس شما قرار می‌گیرد، می‌تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد که شامل موارد زیر می‌شود:
کارمندان از شماره تلفن‌های ثابت آموزشگاه های تدرس خصوصی برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند.
برای اطلاع‌رسانی درباره آخرین محصولات و به‌روزرسانی قیمت‌ها، می‌توان از شماره موبایل آموزشگاه های تدرس خصوصی استفاده نمود و همچنین مشتریان می‌توانند از طریق این شماره همراه با کسب‌وکار شما در تماس باشند تا به آخرین محصولات شما دست پیدا کنند.
به‌علاوه از مورد قبلی، می‌توان از شماره موبایل آموزشگاه های تدرس خصوصی برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی به مشتریان و علاقه‌مندان استفاده نمود.

 

جزئیات فایل اطلاعات مرغداری های کشور

سایت‌هایی که محصول مرغداری های کشور در آن‌ها ثبت شده‌اند، فایلی حاوی اطلاعات مربوط به مدیران صنف مرغداری های کشور را فراهم می‌کنند و برای ارسال تبلیغات و بازاریابی هدفمند در اختبار شما قرار میدهند. این فایل شامل اطلاعات جامعی از جمله آدرس و شماره تماس می‌باشد. با داشتن این اطلاعات، می‌توانید به‌طور مستقیم با آنها تماس بگیرید و یا حضوری محصولات خود را به آنها ارائه دهید. همچنین، این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشیده و به شیوه‌های بهتری ارتباط برقرار کنید.

 

فرمت فایل اطلاعات مرغداری های کشور

این فایل به صورت اکسل ارائه شده است که به راحتی می‌توانید آن را به فرمت PDF تبدیل کرده و استفاده کنید. اطلاعات موجود در این فایل به‌صورت دقیق و روشن قرار دارند که امکان مرور و استفاده آسانی را فراهم می‌کند.

 

مزایای استفاده از بانک اطلاعات مرغداری های کشور

استفاده از مرغداری های کشور می‌تواند برای کسب‌وکارهای مرتبط با این صنعت بسیار مفید باشد. این بانک امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با بازدهی بالا را فراهم می‌کند و به افزایش فروش کمک می‌کند. همچنین، با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید به‌صورت مستقیم با مدیران و فعالان این حوزه ارتباط برقرار کرده و استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود بخشید.

 

بازاریابی هدفمند با بانک اطلاعات مرغداری های کشور

بانک اطلاعات مرغداری های کشور ابزاری کارآمد برای بازاریابی هدفمند می‌باشد. از طریق استفاده از این اطلاعات، می‌توانید به بهینه‌ترین شیوه بازاریابی برای کسب‌وکار خود دست پیدا کنید و بازدهی بیشتری را به‌دست آورید.

از شماره تلفن و موبایل مرغداری های ایران چه استفاده تبلیغاتی میشه انجام داد ؟

با دارا بودن شماره همراه مدیران مرغداری ها و مشاغل دیگر طیور می توانید به راحتی برای مدیریت واحد های صنفی ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید و یا حتی تماس تلفنی جهت بازرایابی برقرار کنید

منابع جمع آوری اطلاعات مرغداری های کشور از کجا بوده است ؟

محصول اطلاعات و موبایل مرغداری های کشور از شرکت های معتبری که در زمینه طیور فعالیت می کنند جمع آوری شده است . صحت اطلاعات موجود در این محصول بالای 85 درصد می باشد و سایت Bank118 همواره می کوشد تا بتواند جدیدترین اطلاعات را در این زمینه جمع آوری کند و در دسترس مخاطبین عزیز و داخل سایت قرار دهد

آپدیت های بعدی این محصول چگونه به دست ما میرسه ؟

با یک بار خرید شماره تلفن مرغداری های کشور از این پس در پنل کاربری خود و در قسمت دانلود ها ، آپدیت های بعدی را بصورت رایگان دریافت خواهید کرد

چه استان هایی در اسامی بانک اطلاعات مرغداری های کشور موجوده ؟

در محصول اسامی مرغداری های ایران کلیه شهر و استان ها موجود می باشد که شما می توانید با سرت و فیلتر کردن در فایل اکسل به راحتی شهر و استان خود را پیدا کنید و در موارد تبلیغاتی خود استفاده کنید . همچنین اطلاعات مرغداری های تهران هم داخل این محصول بصورت کامل موجود می باشد 

محصول شماره تلفن مرغداری های ایران چه زمانی آپدیت شده ؟

کلیه محصولات موجود در سایت Bank118 هر 90 روز یک بار بروز رسانی می شود و آخرین آپدیت در سایت قرار داده می شود

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید