بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-چناران
قیمت محصول : 990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات اصناف شهرستان چناران به مجموعه ای از اطلاعات و فایل های دسته بندی شده در خصوص آدرس، شماره تلفن، آدرس کدپستی، آدرس پست الکترونیک و نام و نام خانوادگی موسس اصلی صنف گفته می شود که توسط مراجع و پایگاه های اطلاع رسانی گردآوری شده و به متقاضیان عرضه می شوند.

 

بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

مراجع و پایگاه های بانک اطلاعات اصناف و مشاغل امروزی، همان کتاب های راهنما، کتاب های رسا و بخشی از روزنامه های معتبر مانند همشهری و کیهان هستند که به دنبال پیشرفت و تغییرات ایجاد شده در دنیای ارتباطات عصر جدید، به شکل فایل های کامپیوتری و قابل دانلود در فضای شبکه‌های اینترنتی درآمده و جایگزین نسخه های کاغذی، فلاپی، دی وی دی و سی دی شده اند. امروزه تمامی فایل های دربرگیرنده این نوع اطلاعات، توسط مراکز و پایگاه های اینترنتی به شکل رایگان و غیر رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته و به شکل دائمی، به روز رسانی خواهند شد.

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر چناران

بروزترین و گسترده ترین آرشیو کامل بانک اطلاعات اصناف شهر چناران | برای اولین بار در کشور جمع آوری انحصاری اطلاعات و لیست مشاغل شهر چناران توسط سایت Bank118

 

مشخصات موجود در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر چناران شامل :

تلفن ثابت | نام کسب و کار  | نام فرد مسئول  | آدرس پستی | شماره همراه | همچنین به تفکیک کامل و فرمت این پکیج بصورت اکسل و کاملا قابلیت سورت و جستجو بر اساس شغل و… را دارا می باشد . با تهیه این محصول می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا بازاریابی تلفنی هدفمند خود را از همین امروز شروع کنید | همچنین هر 50 روز یکبار بانک اطلاعات مشاغل شهر چناران بروزرسانی می شود و با یک بار خرید در پنل کاربری خود در سایت Bank118 به آپدیت های بعدی دسترسی خواهید داشت .

گروه پشتیبانی سایت Bank118 با سالها تجربه در امر تهیه و تدوین بانک های اطلاعاتی مشاغل در راستای احترام به شما بازدیدکننده و کاربر محترم ، تمامی توان خود را به کار برده است تا بتواند اطلاعات بروز و گسترده ای از بانک اطلاعات اصناف شهر چناران را در سایت قرار دهد .

اطلاعات اصناف کشور

اطلاعات و لیست مشاغل شهر چناران تقریبا شامل 400 عنوان دسته صنفی می شود که به صورت کامل و تفکیک شده در این پکیج قرار داده شده است | مهمترین نکته جهت تهیه اطلاعات و لیست مشاغل شهر چناران بروز بودن و اطلاعات کامل می باشد ، همچنین موجود بودن شماره موبایل مدیران اطلاعات و لیست مشاغل شهر چناران بسیار دارای اهمیت می باشد .

 

اطلاعات اصناف شهرستان چناران

استفاده از اطلاعات اصناف، به ویژه شماره تلفن های همراه و آدرس پست الکترونیکی با عناوین موبایل مشاغل و بانک ایمیل مشاغل، کمک بسیار زیادی به معرفی و توسعه  کالاهای مختلف تولید شده در کارخانجات و تولیدی های داخل کشور به تمامی خریداران عمده و جزئی فروش در زمینه محصولات با کیفیت داخلی نموده و از انباشت بی مصرف کالاها، عدم تامین نیاز بازار تقاضا، نیاز به واردات محصولات مشابه از کشورهای خارجی و پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد در فرایند واردات پیشگیری خواهد نمود.  باید خاطر نشان کرد که به شکل متقابل ‏نیز، بسیاری از خریداران، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا و محصولات مختلف ایرانی، به دنبال منابع تولید کننده این محصولات در داخل کشور بوده و با هدف رونق و توسعه اقتصاد  بازار داخل کشور و کاهش هزینه های ارزی کشور،  متقاضی دریافت پکیج های بانک اطلاعات اصناف و مشاغل کشور و استان های مختلف، به ویژه کلان شهرهای بزرگ هستند.

 

هدیه پس از خریداری شماره موبایل اصناف شهر چناران

پس از خریداری این پکیج ، سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همراه امکانات کامل به ارزش 285000 تومان بصورت هدیه و کاملا رایگان با پایین ترین تعرفه در کشور با آموزش و پشتیبانی کامل را تقدیم شما می کند . پس از تهیه پکیج بانک اطلاعات اصناف شهر چناران جهت دریافت سامانه خود با شماره 09101972007 تماس حاصل فرمایید

بانک موبایل مشاغل کشور

 

منبع جمع آوری شماره موبایل شهر چناران

روش جمع آوری این محصول از شرکت ها و سایت هایی که با مشاغل گسترده در این شهر فعالیت می کنند می باشد | جهت دریافت نمونه این محصول می توانید با شماره 09101972007 ( واتساپ ) در ارتباط باشید | جهت پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته با شماره 09101972008 تماس حاصل فرمایید

 

لیست مشاغل شهرستان چناران

لیست مشاغل ارائه شده توسط پایگاه بانک اطلاعات ۱۱۸، علاوه بر افراد متقاضی و سرمایه‌گذاران آغاز و تاسیس کسب و کارهای نوپا، مورد استقبال تولیدکنندگان و واردکنندگان داخلی قرار گرفته و یکی از بهترین های مراجع مورد استفاده در خصوص تبلیغات و معرفی کالاهای تولید شده در کارخانجات داخلی مشاغل مرتبط با عرضه این محصولات به شمار می آیند.

 

لیست مشاغل شهرستان چناران

مرکز اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ با جذب افراد معتمد و گروهی از متقاضیان فعال و با تجربه در زمینه گردآوری، طبقه بندی و آماده سازی فایل های اطلاعاتی اصناف و مشاغل، کمک به گسترش، توسعه و رونق بازار اقتصادی داخلی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و ورشکستگی، انباشت محصولات و تولیدات داخلی در انبارها و کاهش درآمدزایی از کسب و کارهای داخلی را به شیرینی رونق، گسترش و جذب نیروهای فعال در زمینه تولیدات، صادرات و فروش محصولات و کالاهای مختلف مبدل نموده است.

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید افزایش فروش و ارائه خدمات شما را تضمین میکنیم 

کافیست با مشاورین ما بصورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید

09101972007 09101972008

همیشه در کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار خود بیاندیشید ؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید