بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-میانه
قیمت محصول : 1,200,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر میانه

در این صفحه می توانید اطلاعات و لیست مشاغل شهر میانه را به تعداد 2017 عدد و فایل اکسل تهیه کنید و از همین امروز تبلیغات هدفمند خود را برای آنها انجام دهید

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه

این بانک اطلاعاتی در خصوص طرح مشارکت شرکت های خصوصی، شغل های نوپا، ایده های کارآفرینی و همینطور ورود به فضای درآمدزایی با سرمایه اولیه پایین را فراهم می سازد. در مقاله بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه، رده بندی شغل های مختلف در شهرستان میانه به واسطه منطقه جغرافیایی مشخص در اختیار شما قرار می گیرد تا ارزیابی عملکرد و سودآوری در میانه به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

 

لیست مشاغل مختص کارآفرینان در شهرستان میانه

در این بخش از بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه قصد داریم فرصت های سرمایه گذاری که برای کارآفرینان در شهر میانه به وجود آمده و ادامه داشته است را مورد بررسی قرار دهیم.

احداث مجتمع رفاهی و تفریحی: شهر میانه قدمت تاریخی و سابقه طولانی دارد اما نعمت اماکن تفریحی و گردشگری در این شهر بسیار کم است به این ترتیب پلتفرم های اولیه از سوی شهرداری میانه تهیه و تکمیل شده است و در این راستا مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری می تواند سودآوری خوبی داشته باشد.

 

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه

سرمایه گذاری در اجرای تبلیغات محیطی: بخش های مختلف بازرگانی و تولیدی نیاز روز افزون به معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان هدف دارند در این راستا بازار تبلیغات در شهرستان میانه بسیار داغ است و تقاضا در صنعت تبلیغات بیشتر از قبل است. فاز اول از حوزه تبلیغاتی محیطی توسط شرکت های خصوصی اجرا شده است.

اجرای طرح مدیریت پسماند شهری: این طرح که توسط یکی از جوانان نخبه میانه ای اعلام شد امروز در بهترین موقعیت خود قرار دارد. در این طرح هدف اصلی جمع آوری، حمل و تفکیک زباله است. صنعت بازیافت برگشت پذیر و تولید انواع کودهای عالی به واسطه پسماندهای فسادپذیر یکی از فعالیت های پر سود در دنیا محسوب می شود. مشارکت بخش خصوصی در این راستا می تواند به صدور مجوزها سرعت زیادی ببخشد.

 

لیست جدیدترین مشاغل مربوط به بازارچه میوه و تره بار در شهرستان میانه

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه تاکید زیادی بر روی مراکز عمده عرضه مواد غذایی و میوه در هسته مرکزی شهر دارد به طوری که در این راستا نیاز به مدیریت زیادی بوده تا اثربخشی ترافیک و ازدحام به حداقل برسد. احداث بازارچه میوه و تره بار در 4 منطقه شهرک اندیشه، شهرک ولیعصر، کنارگذر جنوبی و شهرک شهید مدنی از موارد مهم بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه محسوب می شود و مورد تایید جهت صدور مجوزها و پروانه های مختلف قرار گرفته است.

 

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه در جهت احداث مجتمع نمایشگاهی دائمی | اینطور که آمارها نشان داده است، شهرستان میانه فاقد مجتمع نمایشگاهی است و به طور کلی هیچ محل مناسبی نیز برای برگزاری نمایشگاه های فصلی وجود ندارد. تقاضا در راستای نمایشگاه های تجاری و بازرگانی به خصوص در حیطه فرهنگی و هنری زیاد است از این رو ارائه جمعی بسیار قوی می تواند موقعیت نمایشگاهی در میانه را بهبود بخشد. شهرداری میانه در این زمینه نظر مثبتی دارد.

 

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه

اجرای طرح آبرسانی و سایت رفاهی ساحل رودخانه قوری چای میانه

تفرجگاه و سایت های تفریحی و سیاحتی یکی از بهترین ایده های سودآور محسوب می شود. این طرح ها نیاز به پوشش شرکت های خصوصی دارد تا با نظم و رشد خوبی همراه باشد. اجرای طرح ساماندهی ساحل برای دو رودخانه مشهور در میانه توانسته سبب ایجاد سایت های رفاهی و گردشگری خوبی شده و شغل آفرینی گسترده ای داشته باشد.

 

اجرای طرح پمپاژ و انتقال آب تصفیه خانه

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه در راستای جبران کاهش روزافزون منابع آب شیرین یک سری ایده های سودآوری بالا برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده است. میانه در لیست شهرهایی قرار دارد که ضرورت برنامه ریزی مطلوب برای استفاده بهینه از منابع دارد و در نهایت بازیافت آب مصرفی و تصفیه برگردان به چرخه مصرف از اهداف مهم شهرداری میانه است. هدایت پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری به شبکه های آبیاری فضای سبز از دیگر موارد بهره وری در شهرداری میانه محسوب می شود. پیش زمینه های اجرایی برای این طرح ارزیابی و مورد قبول واقع شده است. تامین سرمایه مورد نیاز برای اجرای این طرح در بخش خصوصی و در طرح توسعه و عمران شهری برآورد شده است.

 

درآمدزایی در میانه با پوست چوب

ساخت وسایل دکوری و تزئینی به واسطه پوست چوب یکی از مشاغل پر درآمد در بین جوانان کارآفرین در میانه محسوب شده است. اولین گام این شغل توسط دو جوان میانه ای برداشته شد که از پوست خشکیده درخت حیاط خود برای ساخت یک کلبه چوبی استفاده کردند و با استقبال زیادی روبرو شد. کارگاه های خانگی در مراغه برای ساخت محصولات دکوری رشد زیادی داشته است به طوری که حجم زیادی از پیشنهادات بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه را به خود اختصاص داده اند. همینطور از وسایل دور ریختنی مانند قوطی های کنسرو، درب بطری و همینطور یک سری مواد زائد پلاستیکی نیز در ساخت وسایل تزیینی استفاده شده است. بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه در راستای صنایع دستی حمایت خوبی در نظر گرفته است.

 

فروش لباس های محلی

نکته مهم اعلام شده از بانک اطلاعات مشاغل و اصناف میانه، فروش لباس های محلی خطه آذربایجان است که بخش مهمی از درآمدزایی شهر میانه قرار گرفته است. گردشگران زیادی اقدام به اجاره و خرید لباس محلی می کنند و می تواند یک ایده کارآفرینی بی نظیر باشد. فروش لباس محلی در نمایشگاه های خیابانی و همینطور مغازه ها سهم اقتصادی خوبی را شامل شده است. 

 

اطلاعات تلفن شهرستان میانه

محصول اطلاعات تلفن شهرستان میانه سایت بانک 118 یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی تلفنی و پیامکی است. این محصول به صورت فایل اکسل ارائه می‌شود و شامل اطلاعات تلفن های شهرستان میانه است. این اطلاعات به تفکیک صنف و شماره موبایل و تلفن ثابت در دسترس قرار دارد.

استفاده از اطلاعات تلفن شهرستان میانه سایت بانک 118 در بازاریابی تلفنی و پیامکی می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی با مشتریان هدف خود در این منطقه ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید به تفکیک صنف، به مشتریان مورد نظر خود پیامک یا تماس بگیرید و به آن‌ها محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

با توجه به کلمات کلیدی “اطلاعات تلفن شهرستان میانه”، استفاده از این محصول می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند. با داشتن اطلاعات دقیق و کاملی از تلفن های شهرستان میانه، می‌توانید محتوای سایت خود را بهینه کنید و با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با این منطقه، در نتایج جستجو بهتر دیده شوید.

به طور خلاصه، محصول اطلاعات تلفن شهرستان میانه سایت بانک 118 یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی تلفنی و پیامکی است که به شما امکان می‌دهد با مشتریان هدف خود در این منطقه ارتباط برقرار کنید و در نتایج جستجو بهتر دیده شوید. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید به تفکیک صنف، به مشتریان مورد نظر خود پیامک یا تماس بگیرید و محتوای سایت خود را بهینه کنید.

اطلاعات و لیست مشاغل شهر میانه

با سلام! شهر میانه، شهری در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. این شهر به عنوان دروازهٔ آذربایجان شرقی شناخته می‌شود. در ادامه، لیستی از مشاغل و فعالیت‌های مختلف در شهر میانه را برای شما آورده‌ام:

  1. فروشگاه‌ها و مراکز خرده‌فروشی:

    • مسلمانی: فروشگاه‌های مواد غذایی، لباس، کفش و …
    • فرش: فروشگاه‌های فرش و تابلوفرش
    • لوازم خانگی: فروشگاه‌های لوازم خانگی و آشپزخانه
    • آرایشگری و زیبایی: آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی
  2. خدمات و مشاغل دیگر:

    • تعمیرات و خدمات کامپیوتری: مراکز تعمیر کامپیوتر و فروش قطعات
    • مشاورین املاک: مشاوران خرید، فروش و اجاره ملک
    • مراکز آموزشی: مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها
    • نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های ماشین: نمایندگی‌های خودرو و لوازم خودرو
    • فروشگاه‌های مواد غذایی و خواربار: سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی

 

برای اطلاعات دقیق‌تر و لیست کامل مشاغل، می‌توانید از فایل اکسل مشاغل شهر میانه استفاده کنید. در صورت نیاز به پشتیبانی یا مشاوره، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

  • پشتیبانی: ۰۹۱۰۱۹۷۲۰۰۷
  • مشاوره: ۰۹۱۰۱۹۷۲۰۰۸
نمونه ای از این محصول در زیر برای شما درج شده و لازم به ذکر است در نمونه شماره ها قرار داده نشده است اما در فایل اصلی اطلاعات و شماره ها بصورت کامل موجود می باشد
سوپر پروتئین یاران
نصیر نجفی
اطلاعات و لیست مشاغل میانه
آذربایجان شرقی
ميانه
فراوردهای پروتیینی
کانون تبلیغاتی نگاره
حمید میرزابیگلو
میانه خ امام نرسیده به خ بهداری جنب موسسه امام علی
آذربایجان شرقی
ميانه
کانون های تبلیغاتی
بیمه آسیاناصری
فرزاد ناصری
میانه خ امام نرسیده به مقابل مدرسه مطهری پ11و13
آذربایجان شرقی
ميانه
بیمه
الکتریکی آسیا
پیمان بهنام راد
میانه خ آتش نشانی مقابل شورای اسلامی
آذربایجان شرقی
ميانه
برق و الکتریک ساختمان
کتاب آزادگان
مسعود اسماعیلی
میانه خ آزادگان جنوبی مقابل آپازتمان شانای
آذربایجان شرقی
ميانه
کتاب و مجله
ابزارسلطانی
حسین سلطانی
میانه خ آزادگان جنوبی مقابل مسجد موسی بن جعفر ع
آذربایجان شرقی
ميانه
ابزار و یراق
سوپرمارکت فرجی نژاد
ناصر فرجی نژاد
میانه خ آژادگان جنوبی مقابل مسجدموسی بن جعفر
آذربایجان شرقی
ميانه
سوپر مواد غذایی و خواربار
بیمه آسیانمایندگی احمدپور
مهرداد احمدپورترکمانی
میانه خ بانک ملی
آذربایجان شرقی
ميانه
بیمه
خدمات کامپیوتر سعید
سعید مهرورز
میانه خ بانک ملی جنب بلیط فروشی قطار
آذربایجان شرقی
ميانه
کامپیوتر و قطعات
گالری فرش کندوانی
هوشنگ کندوانی
میانه خ بانک ملی جنب بیمه ایران
آذربایجان شرقی
ميانه
فرش و تابلو فرش
املاک سروش
ایرج محمدی
میانه خ بانک ملی جنب مسجدآقایارسلطان
آذربایجان شرقی
ميانه
مشاورین املاک
دبیرستان سروش
علی رضائی
میانه خ بانک ملی ک شهیدساقی
آذربایجان شرقی
ميانه
مدارس
مرکزترک اعتیادپناه
بیتا پیرایش
میانه خ بانک ملی نبش کوچه اروند
آذربایجان شرقی
ميانه
مراکز ترک اعتیاد
نمایشگاه اتومبیل یاران
حسن جعفری
میانه خ بهشتی
آذربایجان شرقی
ميانه
نمایشگاه ماشین
نمایندگی بیمه سینا
رقیه ابراهیمی
میانه خ بهشتی بعد از فلکه بوعلی جنب قنادی نوبهار
آذربایجان شرقی
ميانه
بیمه
موتورسیکلت قندچی
قربانعلی قندچی
میانه خ بهشتی مقابل مسجدامام حسن
آذربایجان شرقی
ميانه
فروش و لوازم یدکی موتور سیکلت
اتوگالری سیترون
مهدی محمدی اقدم
میانه خ شهیدبهشتی مابین انتقال خون وسرچشمه
آذربایجان شرقی
ميانه
نمایشگاه ماشین
نمایندگی بیمه توسعه
بهزاد شیرازی
میانه خ پیام نورجنب دانشگاه پیام نور
آذربایجان شرقی
ميانه
بیمه
سوپرمارکت قلی زاده
علی رضا قلی زاده
میانه خ شهید میانجی مقابل کارخانه یخ سازی
آذربایجان شرقی
ميانه
سوپر مواد غذایی و خواربار
لوازم خانگی کیمیا
اسماعیل امیری
میانه خ خیام جنوبی تقاطع معلم شمالی
آذربایجان شرقی
ميانه
فروشگاه لوازم خانگی
آرایشگری عصرسبزبهتری
غلامرضا بهتری
خیابان امام روبروی ساختمان بانک تعاون جنب عکاسی خاطره
آذربایجان شرقی
ميانه
آرایشگاه
تزئینات ساختمانی حمید
حمید شاه محمدی میانجی
میانه خ خیام شمالی تقاطع فرمانداری پ 343
آذربایجان شرقی
ميانه
تزیینات داخلی ساختمان
سوپرمارکت معین
مسعود معینی فر
میانه خ دره خرمن مقابل سرای پدر
آذربایجان شرقی
ميانه
سوپر مواد غذایی و خواربار
سوپرمارکت سید
سید محمد محمدی
اطلاعات و لیست مشاغل میانه
آذربایجان شرقی
ميانه
سوپر مواد غذایی و خواربار
تعویض روغنی رویال سرویس
رسول شاه بازپور
میانه خ شهدا پایین ترازایران خودرو
آذربایجان شرقی
ميانه
فروش و تعویض روغن
ادوات کشاورزی شکوری
مرسل شکوری
میانه خ راه آهن مقابل هنرستان فنی غفوررئیسی
آذربایجان شرقی
ميانه
لوازم کشاورزی و سموم
تبریز-اتکا میانه-صندوق 1
تبریز-فروشگاه اتکا میانه میانه
میانه خ سر آسیاب مقابل تعاونی مسکن مهر
آذربایجان شرقی
ميانه
مراکز تجاری
الکتریکی محمدی
محمدعلی محمدی
میانه خ سرچشمه شمالی جنب کلیدسازی روزخوش پ157
آذربایجان شرقی
ميانه
برق و الکتریک ساختمان
ابزارآلات حسین خانی
اسماعیل حسین خانی
میانه خ سرچشمه شمالی
آذربایجان شرقی
ميانه
ابزار و یراق
کلیدسازی روزخوش
یونس روزخوش
میانه خ سرچشمه شمالی
آذربایجان شرقی
ميانه
کلید سازی و قفل سازی
موادغذائی عبدالهی
محمدرضا عبداللهی
میانه خ سرچشمه شمالی
آذربایجان شرقی
ميانه
سوپر مواد غذایی و خواربار
لوازم آشپزخانه کبیری
مهدی کبیری
میانه خ سرچشمه شمالی پایین ترازتبلیغات اسلامی
آذربایجان شرقی
ميانه
لوازم آشپزخانه
الکتریکی کبیری
حسین کبیری
میانه خ سرچشمه شمالی جنب حمام
آذربایجان شرقی
ميانه
برق و الکتریک ساختمان
الکتریکی محمدی
محمدعلی محمدی
میانه خ سرچشمه شمالی جنب کلیدسازی پ159
آذربایجان شرقی
ميانه
برق و الکتریک ساختمان
سوپرمارکت کبیری
علی کبیری
میانه خ سرچشمه شمالی مقابل قصابی حاج غلامحسین
آذربایجان شرقی
ميانه
سوپر مواد غذایی و خواربار
خشکشویی قائم
وحید عالی نظر
میانه خ سمیه مقابل مدرسه سمیه
آذربایجان شرقی
ميانه
خشکشویی
تعمیرگاه خانمحمدی
مهرداد خانمحمدی شیخدرآبادی
میانه خ ش بهشتی نبش خ 22 بهمن
آذربایجان شرقی
ميانه
تعمیرگاه اتومبیل
پرده سرای نوین
نجف بختیاری
آذربایجان شرقی
ميانه
پرده فروشی
فرش نگار
بهرام رضاقلی زاده
میانه خ شمشیری پایین تراز م نماز
آذربایجان شرقی
ميانه
فرش و تابلو فرش
ابزارویراق افتخاری
حمیدرضا افتخاری
میانه خ شهدا مقابل اداره کار ابزارو یراق افتخاری
آذربایجان شرقی
ميانه
ابزار و یراق
ایرانخودرومجازایساکو
محمدتقی قاسمی
میانه خ شهداءمقابل اداره کار
آذربایجان شرقی
ميانه
نمایندگی فروش خودرو های ایرانی و خارجی
نمایشگاه تومبیل تویوتا
قربان عظیمی ماه آبادی
میانه خ شهداپایین ترازم شهدا
آذربایجان شرقی
ميانه
نمایشگاه ماشین
اگزوزسازی مجید
مجید رحیمی
میانه خ شهداتقاطع خ شهیدبهشتی
آذربایجان شرقی
ميانه
تعمیرگاه اتومبیل
سیلندرتراشی حسین زاده
علی اصغر حسین زاده
میانه خ شهداتقاطع شهیدبهشتی
آذربایجان شرقی
ميانه
تعمیرگاه اتومبیل
یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید