بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-رامهرمز
قیمت محصول : 2,250,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز اطلاعات کاملی از شرکت ها و کارخانه جات این شهر وجود دارد که افراد جویای کار و همچنین کارفرمایان می توانند با مراجعه به این بانک اطلاعاتی یک تعامل سازنده با یکدیگر داشته باشند. از طریق این سایت می توان به اطلاعات ارزشمندی در مورد اصناف و اتحادیه های شهر رامهرمز دست پیدا کرد.

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز

بروزترین و گسترده ترین آرشیو کامل بانک اطلاعات اصناف شهر رامهرمز | برای اولین بار در کشور جمع آوری انحصاری اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز توسط سایت Bank118

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز

کلیه اطلاعات مربوط به اصناف و اتحادیه های شهر رامهرمز در بانک اطلاعاتی بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز وجود دارد که افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند. به طوریکه این بانک اطلاعاتی دارای شماره موبایل هایی به روز شده از اصناف و اتحادیه این شهر است و متقاضیان کار می‌توانند از طریق مراجعه به این سایت در مورد هر شغلی که در نظر دارند اطلاعاتی کسب کنند. این سایت امکانی فراهم کرده که متقاضیان کار می‌توانند خیلی راحت به دایرکتوری مشاغل دست پیدا کرده و برای حذف تبلیغات سنتی وقت و هزینه خود را تلف نکنند.

اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی شامل شماره تماس هایی است که مشتریان به نیاز پیدا می کنند. این اطلاعات بسیار جامع و آپدیت بوده و از این رو ارزش آن ها بسیار بالا خواهد بود. در صورتی که بانک اطلاعاتی به روز رسانی نشود یا اطلاعات آن کامل نباشد مشتریان برای تهیه اطلاعات مورد نظر خود به وقت و هزینه های اضافی نیازمند خواهند بود.

 

مشخصات موجود در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز شامل :

تلفن ثابت | نام کسب و کار  | نام فرد مسئول  | آدرس پستی | شماره همراه | همچنین به تفکیک کامل و فرمت این پکیج بصورت اکسل و کاملا قابلیت سورت و جستجو بر اساس شغل و… را دارا می باشد . با تهیه این محصول می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا بازاریابی تلفنی هدفمند خود را از همین امروز شروع کنید | همچنین هر 50 روز یکبار بانک اطلاعات مشاغل شهر رامهرمز بروزرسانی می شود و با یک بار خرید در پنل کاربری خود در سایت Bank118 به آپدیت های بعدی دسترسی خواهید داشت .

گروه پشتیبانی سایت Bank118 با سالها تجربه در امر تهیه و تدوین بانک های اطلاعاتی مشاغل در راستای احترام به شما بازدیدکننده و کاربر محترم ، تمامی توان خود را به کار برده است تا بتواند اطلاعات بروز و گسترده ای از بانک اطلاعات اصناف شهر رامهرمز را در سایت قرار دهد .

اطلاعات اصناف کشور

اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز تقریبا شامل 400 عنوان دسته صنفی می شود که به صورت کامل و تفکیک شده در این پکیج قرار داده شده است | مهمترین نکته جهت تهیه اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز بروز بودن و اطلاعات کامل می باشد ، همچنین موجود بودن شماره موبایل مدیران اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز بسیار دارای اهمیت می باشد .

 

اطلاعات مشاغل رامهرمز

در بانک اطلاعات اصناف و مشاغل شهر رامهرمز می توان به اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی مدیر صنف و شغل، آدرس، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، کد پستی و غیره دسترسی پیدا کرد. افرادی که در این شهر در هر زمینه ای فعالیت دارند از طریق این بانک اطلاعاتی می توانند بازاریابی موفق و هدفمندی در رابطه با تبلیغات خود ایجاد کنند. در تیم بازاریابی میدانی این سایت جمع آوری اطلاعات به شکل انحصاری صورت گرفته و جهت فروش در این سایت قرار گرفته است. از این رو کلیه اطلاعاتی که در بانک اطلاعات مربوط به اصناف و مشاغل شهر رامهرمز در این سایت جمع آوری شده اند به طور پیوسته پس از گذشت چند ماه به روز رسانی می‌شوند.

 

لیست مشاغل در بانک اطلاعات شهر رامهرمز

اطلاعات موجود در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر رامهرمز دارای بروزرسانی‌های منظم و پیوسته هستند به گونه‌ای که در این بانک اطلاعاتی در صورتی که اطلاعات قدیمی شده باشند، اطلاعات قدیمی به طور اتوماتیک حذف شده و آپدیت آنها جایگزین آن خواهد شد. بنابراین مشتریانی که قصد سفارش بانک اطلاعاتی اصناف و مشاغل شهر بیرجند را دارند از طریق این سایت می توانند اطلاعاتی کامل و بروز رسانی شده را دریافت نمایند. به علاوه با استفاده از این سایت می‌توان با نحوه خرید و فروش محصولات آشنا شده و خرید و فروش را به صورت اتوماتیک انجام داد و پس از پرداخت آنلاین ‌می توان خیلی سریع اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرد.

 

هدیه پس از خریداری شماره موبایل اصناف شهر رامهرمز

پس از خریداری این پکیج ، سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همراه امکانات کامل به ارزش 285000 تومان بصورت هدیه و کاملا رایگان با پایین ترین تعرفه در کشور با آموزش و پشتیبانی کامل را تقدیم شما می کند . پس از تهیه پکیج بانک اطلاعات اصناف شهر رامهرمز جهت دریافت سامانه خود با شماره 09101972007 تماس حاصل فرمایید

بانک موبایل مشاغل کشور

منبع جمع آوری شماره موبایل شهر رامهرمز

روش جمع آوری این محصول از شرکت ها و سایت هایی که با مشاغل گسترده در این شهر فعالیت می کنند می باشد | جهت دریافت نمونه این محصول می توانید با شماره 09101972007 ( واتساپ ) در ارتباط باشید | جهت پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته با شماره 09101972008 تماس حاصل فرمایید

اطلاعات تلفن رامهرمز

در این مقاله، قصد داریم به بررسی و ارائه اطلاعات مربوط به تلفن های رامهرمز بپردازیم. تلفن های رامهرمز به عنوان یکی از برندهای محبوب در بازار تلفن همراه، در سطح جهان شناخته شده است. این تلفن ها با کیفیت ساخت بالا، عملکرد قوی و امکانات متنوع، توانسته اند با استقبال کاربران مواجه شوند.

اطلاعات تکنیکی مربوط به تلفن های رامهرمز نیز شامل امکانات و قابلیت های ظاهری، سیستم عامل، حافظه داخلی، صفحه نمایش و دوربین است. تلفن های رامهرمز با نمایشگر ها واقعی و واضح، صفحه نمایش بزرگ و رنگارنگ و دوربین های با کیفیت بالا، قابلیت هایی را به کاربران ارائه می دهند که تجربه کار با تلفن را به یک سطح بالاتر می برند.

علاوه بر این، تلفن های رامهرمز با سیستم عامل پیشرفته اندروید کار می کنند که امکاناتی مانند دسترسی به اپلیکیشن ها، ارتباط با شبکه های اجتماعی، پخش موسیقی و ویدئو، مرورگر اینترنت و سرویس های خدماتی را برای کاربران فراهم می کند. همچنین، حافظه داخلی بزرگی که در این تلفن ها قرار دارد، امکان ذخیره سازی تعداد زیادی از تصاویر، فیلم ها، ویدئو ها و اطلاعات دیگر را به کاربر می دهد.

مشخصات شهر رامهرمز

شهر رامهرمز یکی از مهمترین شهرهای استان خوزستان است و در جنوب غربی ایران قرار دارد. شهر رامهرمز دارای جمعیتی بالغ بر 2 میلیون نفر است و به طور میانگین دمای سالانه در این شهر حدود 27 درجه سانتیگراد می‌باشد. آب و هوای رامهرمز معتدل و در تمام فصول سال گرم می‌باشد و به عنوان یکی از مناطق معروف توریستی در استان خوزستان محسوب می‌شود.

شهر رامهرمز دارای زبان رسمی فارسی است و بیشتر مردم این شهر نیز به زبان فارسی صحبت می‌کنند. با این حال، به علت وجود اقلیتی از عرب‌زبانان در این شهر، زبان عربی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شهر رامهرمز، بازار محلی و مراکز خرید بسیار پررونق و فعال هستند و انواع کالاها و خدمات متنوعی به مردم ارائه می‌شود.

از لحاظ فرهنگی، شهر رامهرمز دارای آثار تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی است. این شهر دارای مجموعه‌ای از بناها و معابد قدیمی است که نشانگر تاریخ غنی و مهم این منطقه است. همچنین، میراث فرهنگی رامهرمز شامل موسیقی و رقص های محلی، غذاهای متنوع و خصوصیات بومی در سبک لباس و جوشاک نیز می‌باشد. به همین دلیل، رامهرمز به عنوان یک مقصد گردشگری معتبر در استان خوزستان شناخته می‌شود.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید