بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-دامغان
قیمت محصول : 1,250,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات اصناف شهردامغان به مجموعه ای از داده ها و اطلاعات کاربردی و کارآمد در خصوص پارامترهای مربوط به مشاغل و اصناف مشغول به فعالیت در این شهر گفته می شود که به شکل کلی در زمینه تمامی اصناف یا به شکل خصوصی، متمرکز بر یک صنف خاص، مطابق با سفارش مشتری توسط افراد معتمد گردآوری شده و در دسترس کاربران قرار داده می شوند.

 

بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

بانک اطلاعات اصناف به مجموعه ای از داده ها و فایل های طبقه بندی شده در چهارعنوان کلی، لیست و یا دایرکتوری مشاغل کشوری و استانی، بانک موبایل مشاغل کشوری و استانی، بانک ایمیل مشاغل  کشوری و استانی و یا بانک اصناف کشوری و استانی گفته می شود که توسط پایگاه ها و یا مراجع اطلاع رسان به شکل اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و تاثیر بسزایی در گسترش و توسعه بازار اقتصادی و رشد مشاغل آزاد و تازه بنیان بر عهده خواهند داشت.

 

مرجع بانک اطلاعات 118

امروز مراجع و پایگاه های اطلاع رسان بسیار زیادی در بستر شبکه های اینترنتی و پیام رسان های فضای مجازی مشغول به فعالیت در زمینه گسترش اطلاعات اصناف در زمینه های مختلف هستند.  توجه و رعایت بسیاری از فاکتورهای موثر در کسب اعتماد کاربران وب سایت های بانک اطلاعاتی، از جمله صحت و سقم اطلاعات درج شده و به روز رسانی پکیج های موجود در وب سایت، اهمیت بسیار زیادی در توجه کاربران ارائه شده توسط این نوع از پایگاههای اینترنتی خواهد داشت.

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر دامغان

بروزترین و گسترده ترین آرشیو کامل بانک اطلاعات اصناف شهر دامغان | برای اولین بار در کشور جمع آوری انحصاری اطلاعات و لیست مشاغل شهر دامغان توسط سایت Bank118

در دامغان، یکی از شهرهای استان سمنان در کشور ایران، وجود دارد. این شهر با همه فرایندهای توسعه و همچنین پتانسیل های اقتصادی و تجاری منحصر به فرد خود، محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری و برقراری تماس های تجاری است. طبیعت زیبای دامغان از طریق تلفن همراه و تلفن ثابت در دسترس است و بسیاری از افراد از این ابزار برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان استفاده می کنند.

اطلاعات تلفن دامغان شامل کد شهر (023) است که مربوط به استان سمنان است. افرادی که می خواهند با دامغان تماس بگیرند، ابتدا باید کد شهر را شماره خود اضافه کنند و سپس شماره تلفن مورد نظر را شماره گیری کنند. همچنین، شرکت ها و سازمان های دامغانی نیز از این کد شهر برای تماس های تجاری خود استفاده می کنند.

باید توجه داشت که اگر از خارج ایران به دامغان تماس می گیرید، باید کد کشور ایران را به شماره تلفن دامغان اضافه کنید. کد کشور ایران +98 است. پس از کد کشور، باید کد شهر دامغان را (023) اضافه کنید و سپس شماره تلفن مورد نظر را شماره گیری کنید. این اطلاعات تلفنی امکان برقراری ارتباط با دامغان را برای همه افراد و شرکت ها در سطح محلی و بین المللی فراهم می کند.

 

اطلاعات اصناف شهردامغان

بانک اطلاعات اصناف شهرستان دامغان در خصوص نام و نام خانوادگی صاحب اصلی صنف مورد نظر در تمامی شعبات و نمایندگی های فعال، آدرس پست الکترونیکی تعریف شده در خصوص ارتباط با مسئول پاسخگو در زمینه روابط کاری و مرتبط با صنف مورد نظر، آدرس کدپستی مکان اصلی صنف، شماره تلفن های ثابت و همراه مدیر، موسس، کارفرما، سرمایه گذار و یا مسئول اصلی مرتبط با صنف مورد نظر، شماره ثبت شرکت، موسسه، ارگان، سازمان و یا کارخانجات مختلف و لیست کاملی از مشاغل و اصناف در این شهر تهیه و گردآوری شده است.  بانک موبایل مشاغل ارائه شده توسط مراکز و پایگاه های اطلاع رسان مانند بانک ۱۱۸، کاربردهای تبلیغاتی فراوانی داشته و جهت پیامک های هدفمند، تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

لیست مشاغل شهرستان دامغان

لیست ارائه شده از تمامی مشاغل و اصناف شهر دامغان در زمینه های متفاوتی با استفاده از اسناد و منابع معتبر جمع آوری شده و منجر به ایجاد یک توازن و تعادل در بازار کسب و کار، پیشگیری از تکرار مکررات، هزینه های بی مورد، پرداختن به مشاغل کاذب و بدون درآمد، تامین کمبودهای رفاهی مردم مصرف کننده و ایجاد رونق اقتصادی همه جانبه و فراگیر در این شهر از استان سمنان خواهد شد.

اطلاعات تلفن دامغان

در دامغان، یکی از شهرهای استان سمنان در کشور ایران، وجود دارد. این شهر با همه فرایندهای توسعه و همچنین پتانسیل های اقتصادی و تجاری منحصر به فرد خود، محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری و برقراری تماس های تجاری است. طبیعت زیبای دامغان از طریق تلفن همراه و تلفن ثابت در دسترس است و بسیاری از افراد از این ابزار برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان استفاده می کنند.اطلاعات تلفن دامغان شامل کد شهر (023) است که مربوط به استان سمنان است. افرادی که می خواهند با دامغان تماس بگیرند، ابتدا باید کد شهر را شماره خود اضافه کنند و سپس شماره تلفن مورد نظر را شماره گیری کنند.

همچنین، شرکت ها و سازمان های دامغانی نیز از این کد شهر برای تماس های تجاری خود استفاده می کنند.باید توجه داشت که اگر از خارج ایران به دامغان تماس می گیرید، باید کد کشور ایران را به شماره تلفن دامغان اضافه کنید. کد کشور ایران +98 است.

پس از کد کشور، باید کد شهر دامغان را (023) اضافه کنید و سپس شماره تلفن مورد نظر را شماره گیری کنید. این اطلاعات تلفنی امکان برقراری ارتباط با دامغان را برای همه افراد و شرکت ها در سطح محلی و بین المللی فراهم می کند.

مشخصات شهر دامغان

شهر دامغان یکی از شهرهای استان سمنان واقع در شمال شرقی ایران است. این شهر با تاریخی به هزاران سال قبل باز می‌گردد و در طول زمان به یکی از مراکز مهم تجارتی و صنعتی این منطقه تبدیل شده است. با جمعیتی در حدود ۸۵ هزار نفر، دامغان یکی از شهرهای پرجمعیت استان سمنان محسوب می‌شود.

دامغان با داشتن طبیعتی فراوان و مناظر زیبا به عنوان یک شهر گردشگری معروف است. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به تشکیلات آبی مانند رود سیمره، آبشار عربعلی و دریاچه زاغه چای اشاره کرد. همچنین، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نیز در دامغان به وفور یافت می‌شود. برج میلاد، پل غازانخان، کاخ روستایی آسیاب علی و مسجدجامع شهر از جمله این جاذبه‌ها هستند.

شهر دامغان از لحاظ اقتصادی نیز دارای وضعیت خوبی است. این شهر به دلیل قرارگیری بر مسیر جاده‌های مهم کراس کشوری، به عنوان یکی از مراکز تجاری مهم استان سمنان می‌تواند مطرح گردد. علاوه بر این، شهر دامغان یکی از شهرهای کشور است که تولید صنایع دستی و عرفانی بسیار پر رونق است. قالی‌بافی، قرمزبافی، بروجردی‌بافی و بلوچی‌بافی از جمله صنایع دستی منحصر به فرد و مشهوری هستند که در این شهر تولید می‌شوند.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید