بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-جهرم
قیمت محصول : 2,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

تهیه کردن اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای شما داشته باشد و شما می توانید از این اطلاعات در موارد مختلف استفاده کنید. با این وجود باید بدانید که امروزه تهیه کردن این لیست و اطلاعات مربوط به آن می تواند کاری بسیار سخت باشد و نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تهیه اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم صحبت کنیم و نکات بسیار مهمی را درباره روش تهیه این لیست و اطلاعات مربوط به آن و همینطور کاربردهای مختلف آن برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که نیازمند تهیه این لیست و اطلاعات مشاغلی که در شهر جهرم فعالیت می کنند هستید ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم

بروزترین و گسترده ترین آرشیو کامل بانک اطلاعات اصناف شهر جهرم | برای اولین بار در کشور جمع آوری انحصاری اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم توسط سایت Bank118

 

لیست مشاغل شهر جهرم

یکی از مهمترین کاربردهای تهیه لیست مشاغلی که در شهر جهرم فعالیت دارند این است که شما با استفاده از این لیست می توانید اقدام به بازاریابی در میان مشاغل و کسب و کارهای این شهر کنید. در واقع شما با تهیه کردن این لیست می توانید مشاغلی که در این شهر فعالیت می کنند را به گروه های مختلف دسته بندی کنید و برای هر گروه برنامه ریزی های جدایی را داشته باشید.

امروزه تهیه کردن این لیست برای فروش یک محصول خاص به مشاغل این شهر و یا ارائه خدمات به آنها بسیار ضروری می باشد ولی با این حال بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه اقدام به تهیه این لیست کنند. لیستی که شما تهیه می کنید باید یک لیست کامل و جامع باشد و اطلاعات دقیق و درستی را درباره مشاغل شهر جهرم در اختیار شما قرار دهد. بنابراین در زمان تهیه لیست حتما به این موضوع دقت کافی داشته باشید.

 

مشخصات موجود در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم شامل :

تلفن ثابت | نام کسب و کار  | نام فرد مسئول  | آدرس پستی | شماره همراه | همچنین به تفکیک کامل و فرمت این پکیج بصورت اکسل و کاملا قابلیت سورت و جستجو بر اساس شغل و… را دارا می باشد . با تهیه این محصول می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا بازاریابی تلفنی هدفمند خود را از همین امروز شروع کنید | همچنین هر 50 روز یکبار بانک اطلاعات مشاغل شهر جهرم بروزرسانی می شود و با یک بار خرید در پنل کاربری خود در سایت Bank118 به آپدیت های بعدی دسترسی خواهید داشت .

گروه پشتیبانی سایت Bank118 با سالها تجربه در امر تهیه و تدوین بانک های اطلاعاتی مشاغل در راستای احترام به شما بازدیدکننده و کاربر محترم ، تمامی توان خود را به کار برده است تا بتواند اطلاعات بروز و گسترده ای از بانک اطلاعات اصناف شهر جهرم را در سایت قرار دهد .

اطلاعات اصناف کشور

اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم تقریبا شامل 400 عنوان دسته صنفی می شود که به صورت کامل و تفکیک شده در این پکیج قرار داده شده است | مهمترین نکته جهت تهیه اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم بروز بودن و اطلاعات کامل می باشد ، همچنین موجود بودن شماره موبایل مدیران اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم بسیار دارای اهمیت می باشد .

 

اطلاعات مشاغل شهر جهرم

در کنار لیست مشاغل این شهر اطلاعات مربوط به کسب و کارهای فعال در شهر جهرم نیز می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید به سادگی با این کسب و کارها ارتباط برقرار کرده و با آنها بیشتر آشنا شوید. بنابراین اگر قصد ارتباط گرفتن با کسب و کارهای شهر جهرم را دارید و علاقه مند به فروش محصولات و یا خدمات خود به آنها هستید حتما باید این اطلاعات را نیز درباره آنها دریافت کنید.

 

هدیه پس از خریداری شماره موبایل اصناف شهر جهرم

پس از خریداری این پکیج ، سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همراه امکانات کامل به ارزش 285000 تومان بصورت هدیه و کاملا رایگان با پایین ترین تعرفه در کشور با آموزش و پشتیبانی کامل را تقدیم شما می کند . پس از تهیه پکیج بانک اطلاعات اصناف شهر جهرم جهت دریافت سامانه خود با شماره 09101972007 تماس حاصل فرمایید

بانک موبایل مشاغل کشور

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم را چگونه تهیه کنیم؟

برای دریافت اطلاعات و لیست مشاغل شهر جهرم وب سایت bank118 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این وب سایت اطلاعات کامل و جامعی را درباره مشاغل این شهر به شما ارائه می دهد که شما می توانید از آن برای ارتباط گیری با این مشاغل و کسب و کارها استفاده کنید. 

 

منبع جمع آوری شماره موبایل شهر جهرم

روش جمع آوری این محصول از شرکت ها و سایت هایی که با مشاغل گسترده در این شهر فعالیت می کنند می باشد | جهت دریافت نمونه این محصول می توانید با شماره 09101972007 ( واتساپ ) در ارتباط باشید | جهت پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته با شماره 09101972008 تماس حاصل فرمایید

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید افزایش فروش و ارائه خدمات شما را تضمین میکنیم 

کافیست با مشاورین ما بصورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید

09101972007 09101972008

همیشه در کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار خود بیاندیشید ؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید