بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-بیضا
قیمت محصول : 390,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات اصناف شهرستان بیضا توسط گروهی از اعضای تیم مرکز اطلاع رسانی اصناف و مشاغل بانک ۱۱۸ با استفاده از منابع معتبر گردآوری شده و با هدف توسعه کارآفرینی، راه اندازی مشاغل درآمدزا و دانش بنیان و گسترش بسیاری از مشاغل مختلف در اختیار متقاضیان و کاربران مختلف قرار گرفته است.

امروزه  فرهنگ استفاده از بانک اطلاعات اصناف و مشاغل کشوری و استانی گسترش بسیار زیادی یافته و پاسخگوی احتیاجات مردم در زمینه اطلاع از وضعیت مشاغل منطقه مورد نظر در سراسر کشوراست. پایگاه بانک اطلاعات 118 از جمله مراکز اینترنتی ارائه دهنده خدمات در زمینه اصناف و مشاغل کشوری و استانی بوده و تمامی داده های گردآوری شده را به شکل کاملا به روزرسانی شده در اختیار کاربران و متقاضیان قرار می دهد.

 

 بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

 تا چندین سال گذشته راه اندازی و تاسیس مشاغل تازه بنیاد، احتیاج به تحقیقات فراوان در خصوص اطلاع از وضعیت بازار کار داشته و فرایندی زمان بر و طاقت فرسا محسوب می گردید؛ اما تاسیس مراجع و پایگاه های اطلاع رسانی اصناف و مشاغل به شکل دفتری و یا اینترنتی توانست بسیاری از مشکلات و دغدغه های راه اندازی و گسترش مشاغل نوپا را مرتفع نموده و به عنوان یک راهنمای جامع و کاربردی به منظور اطلاع از وضعیت مشاغل و کسب و کارهای مختلف شناخته شود.

بانک اطلاعات اصناف شهرستان بیضا شامل لیست مشاغل و اصناف این شهرستان، بانک موبایل و بانک ایمیل تمامی مشاغل و اصناف فعال موجود در این شهرستان بوده و در قالب فایل های کامپیوتری در اختیار کاربران و افراد متقاضی تاسیس کسب و کارهای جدید، قرار داده می شوند.

 

اطلاعات و لیست مشاغل شهر بیضا

بروزترین و گسترده ترین آرشیو کامل بانک اطلاعات اصناف شهر بیضا | برای اولین بار در کشور جمع آوری انحصاری اطلاعات و لیست مشاغل شهر بیضا توسط سایت Bank118

 

مشخصات موجود در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر بیضا شامل :

تلفن ثابت | نام کسب و کار  | نام فرد مسئول  | آدرس پستی | شماره همراه | همچنین به تفکیک کامل و فرمت این پکیج بصورت اکسل و کاملا قابلیت سورت و جستجو بر اساس شغل و… را دارا می باشد . با تهیه این محصول می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا بازاریابی تلفنی هدفمند خود را از همین امروز شروع کنید | همچنین هر 50 روز یکبار بانک اطلاعات مشاغل شهر بیضا بروزرسانی می شود و با یک بار خرید در پنل کاربری خود در سایت Bank118 به آپدیت های بعدی دسترسی خواهید داشت .

گروه پشتیبانی سایت Bank118 با سالها تجربه در امر تهیه و تدوین بانک های اطلاعاتی مشاغل در راستای احترام به شما بازدیدکننده و کاربر محترم ، تمامی توان خود را به کار برده است تا بتواند اطلاعات بروز و گسترده ای از بانک اطلاعات اصناف شهر بیضا را در سایت قرار دهد .

اطلاعات اصناف کشور

اطلاعات و لیست مشاغل شهر بیضا تقریبا شامل 400 عنوان دسته صنفی می شود که به صورت کامل و تفکیک شده در این پکیج قرار داده شده است | مهمترین نکته جهت تهیه اطلاعات و لیست مشاغل شهر بیضا بروز بودن و اطلاعات کامل می باشد ، همچنین موجود بودن شماره موبایل مدیران اطلاعات و لیست مشاغل شهر بیضا بسیار دارای اهمیت می باشد .

 

هدیه پس از خریداری شماره موبایل اصناف شهر بیضا

پس از خریداری این پکیج ، سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همراه امکانات کامل به ارزش 285000 تومان بصورت هدیه و کاملا رایگان با پایین ترین تعرفه در کشور با آموزش و پشتیبانی کامل را تقدیم شما می کند . پس از تهیه پکیج بانک اطلاعات اصناف شهر بیضا جهت دریافت سامانه خود با شماره 09101972007 تماس حاصل فرمایید

بانک موبایل مشاغل کشور

 

اطلاعات مشاغل شهرستان بیضا

بانک اطلاعات اصناف شهرستان بیضا، در برگیرنده آدرس دقیق و به روزرسانی شده از محل فعالیت صنف و یا شغل مورد نظر، شماره تلفن ثابت و یا همراه با عنوان پکیج های بانک موبایل مشاغل، آدرس پست الکترونیکی تعریف شده جهت ارتباط با مسئول صنف و یا اطلاع از شرایط ایجاد شاخه های جدید کسب و کار در آن زمینه، با عنوان پکیج بانک ایمیل مشاغل و کدپستی و بسیاری از اطلاعات دیگر است.

 

لیست مشاغل شهرستان بیضا

ارائه لیست کامل مشاغل و اصناف این شهرستان، با اصلی ترین هدف یعنی ارائه اطلاعات مهم و مورد نیاز در خصوص گسترش کسب و کارهای غیردولتی و ایجاد بازار اشتغال، به ویژه برای جوانان، فعالیت خود را آغاز نموده و با حفظ اصول، مقررات و چهارچوب های اخلاقی این نوع از خدمات در سراسر جهان، به ارائه پکیج های اطلاعاتی در طیف گسترده ای از تمام مشاغل و اصناف کشوری و استانی پرداخته است. هزینه های اخذ شده در قبال دریافت پکیج های اطلاعاتی، بسیار ناچیز و مقرون به صرفه بوده و توانسته است طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نماید.

 

منبع جمع آوری شماره موبایل شهر بیضا

روش جمع آوری این محصول از شرکت ها و سایت هایی که با مشاغل گسترده در این شهر فعالیت می کنند می باشد | جهت دریافت نمونه این محصول می توانید با شماره 09101972007 ( واتساپ ) در ارتباط باشید | جهت پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته با شماره 09101972008 تماس حاصل فرمایید

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید افزایش فروش و ارائه خدمات شما را تضمین میکنیم 

کافیست با مشاورین ما بصورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید

09101972007 09101972008

همیشه در کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار خود بیاندیشید ؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید