بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های کرمان
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

در صورتی که به دنبال این هستید که در مورد شرکت های کرمان اطلاعاتی را داشته باشید در این مقاله ما را همراهی کنید. اطلاعات شرکت های کرمان برای کسب و کارهایی که در زمینه بازاریابی و مارکتینگ فعالیت دارند بسیار حائز اهمیت است چرا که از طریق این اطلاعات امکان دسترسی به شرکت ها از طریق راه های ارتباطی درج شده‌ امکان‌پذیر خواهد بود و در واقع این کسب و کارها عملکرد مطلوبی در بازاریابی و رسیدن به هدف خواهند داشت.

اطلاعات شرکت های کرمان

اطلاعات شرکت های کرمان به صورت فایل در فرمت های مختلف جمع آوری شده است، در این فایل ها اطلاعاتی از قبیل آدرس شرکت ها، زمینه کاری شرکت ها، شماره تلفن ثابت، شماره موبایل، ایمیل و سایر مشخصات این شرکت ها درج شده است تا به آسانی امکان برقراری ارتباط با شرکت های مختلف باشد.

 شرکت های گوناگونی در استان کرمان وجود دارند که در زمینه های مختلف فعالیت دارند، تنوع شرکت ها این ضرورت را ایجاب کرده است تا کسانی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند به دنبال تهیه لیست کاملی از اطلاعات شرکت ها باشند تا در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی شود. فایل هایی که در سایت ما موجود هستند، اطلاعات جامعی از شرکت های مختلف استان کرمان را در اختیار کسب و کارها قرار می دهند. 

لیست شرکت های کرمان

شرکت هایی که در استان کرمان فعالیت دارند، شرکت های دولتی و خصوصی هستند که در زمینه های صنعتی و غیر صنعتی فعالیت دارند. تنوع شرکت ها در این استان زیاد است و تنها محدود به مرکز استان یعنی شهر کرمان نیست بلکه در سایر شهر های استان شرکت های زیادی وجود دارد که در فایل موجود در سایت ما لیست این شرکت ها جمع آوری شده است. شرکت های صنعتی و غیر صنعتی تاسیس شده در شهر های کرمان، زرند، جیرفت، بم، رفسنجان، شهر بابک، قلعه گنج، ریگان، راور، کوهبندان، انار، بردسیر، بافت، رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب و… در لیستی کامل در سایت ما در دسترس هستند که پس از خرید می توانید مورد استفاده قرار دهید. 

شماره تلفن شرکت های استان کرمان

از مهم ترين راه های ارتباطی با شرکت های مختلف، استفاده از شماره تلفن ثابت این شرکت ها است. از طریق شماره تلفن شرکت ها می توان به بخش های مختلف یک شرکت دسترسی داشت. دسترسی به شماره تلفن ثابت در بازاریابی و مارکتینگ اهمیت بسزایی دارد چرا که به آسانی می توان به معرفی خدمات خود پرداخت و یا از خدمات ارائه شده شرکت ها، استفاده کرد. در فایل های موجود در سایت ما، تمامی شماره های ثابت شرکت ها قرار داده شده است تا امکان دسترسی به آن ها، آسان باشد. همچنین این شماره ها جدیدترین و آخرين شماره های شرکت ها هستند و در صورت تغییر نیز در فایل های جدید بروز رسانی خواهند شد.

شماره موبایل شرکت های استان کرمان

در کنار دسترسی به شماره تلفن ثابت شرکت های استان کرمان، دسترسی به شماره تلفن همراه این شرکت ها نیز از اهمیت برخوردار است، چه بسا که اهمیت دسترسی به شماره موبایل این شرکت ها بیشتر نیز باشد. 

گسترش استفاده از فضای مجازی و روش های نوین تبلیغاتی، ضرورت دسترسی به شماره همراه های مهم از جمله شماره های همراه شرکت ها را دو چندان کرده است، از طریق این شماره ها می توان از ظرفیت تبلیغاتی فضاهای ارتباطی جدید از جمله فضای، مجازی، نهایت استفاده را داشت. از طریق شماره های همراه شرکت ها می توان با شرکت ها به صورت پیامکی ارتباط برقرار کرد و در بازاریابی سرعت عمل بالایی را داشت که لازمه موفقیت در رقابت های امروزی است. 

اسامی شرکت های استان کرمان

در فایل موجود در سایت ما که مربوط به شرکت های استان کرمان است، اسامی شرکت ها به صورت طبقه بندی شده قرار داده شده است. بر این اساس با توجه به زمینه کاری، شرکت ها دسته بندی شده اند، همچنین شرکت ها بر اساس حروف الفبا و به ترتیب قرار داده شده اند تا دسترسی به آن ها آسان باشد. علاوه بر این در فایل ها از طریق منو جست و جو می توانید اسامی شرکت‌ مورد نظر را پیدا کرده و از اطلاعات ارتباطی بهره ببرید. اسامی شرکت ها در بازه های زمانی، مشخص به روز می شود و در صورتی که شرکت های تازه تاسیسی وجود داشته باشد، اسامی آن ها در فایل های بروز شده، اضافه خواهد شد. همچنین در صورت تغییر اسامی شرکت ها، اسامی جدید نیز اضافه می شود.

نکات مهم در مورد فایل اطلاعات شرکت های کرمان

در مورد فایل، اطلاعات شرکت های کرمان که از طریق سایت ما قابل دسترس است، نکاتی وجود دارد که پیش از خرید باید مورد توجه قرار بگيرد:

– اطلاعات شرکت های استان کرمان، به صورت فایل و در فرمت های پی دی اف، اکسل، تکست و.. جمع آوری و قرار داده شده است. این نوع از فایل به راحتی از طریق لپ تاپ، تبلت و موبایل خوانده می شوند و در همه جا امکان دسترسی به این فایل ها وجود دارد.

– این فایل ها، آخرین نسخه های بروز شده از لیست و اطلاعات شرکت های مختلف استان کرمان هستند. اطلاعات شرکت ها بصورت مستمر تغییراتی را شاهد هستند، بر همین اساس نیازمند بروزرسانی هستند. در سایت ما هم آخرین اطلاعات شرکت های استان کرمان گنجانده شده است تا در ارتباط با آن ها دچار مشکل نشوید.

– در صورتی که برای یک بار فایل اطلاعات مربوط به شرکت های استان کرمان را از طریق سایت ما خریداری کنید، دیگر نیازی به خرید مجدد آپدیت های جدید ندارید و با مراجعه به پنل خود می توانید بروزرسانی های جدید را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نحوه خرید فایل اطلاعات شرکت های استان کرمان

خرید و دسترسی به فایل اطلاعات شرکت های استان کرمان از طریق سایت ما بسیار آسان است. کافی است شما فایل شرکت های کرمان را از میان، دسته بندی مربوط به مشاغل این استان انتخاب کرده و در ادامه مشخصات خود را تکمیل و هزینه فایل را پرداخت کنید، پس از آن می توانید از طریق پنل خود، فایل اطلاعات شرکت های کرمان را به راحتی دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.  فایل شرکت های کرمان بر اساس تغییرات شرکت ها و یا تاسیس شرکت های جدید در بازه های زمانی تعیین شده، بروز رسانی می شود و شما می توانید این آپدیت ها را نیز دریافت کنید.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید