بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های ایلام
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

مراجعه به بانک مشاغل، راهی ساده برای دسترسی به لیست شرکت های ایلام به همراه اطلاعات دقیق این شرکت ها به منظور استفاده از آن ها در تبلیغات، می باشد.

 

لزوم دسترسی به اسامی شرکت های ایلام

افزایش بازدهی و سوددهی، یکی از آرزو های بزرگ هر کسب و کاری می باشد که البته تحقق این آرزو در گرو استفاده از شیوه های تبلیغاتی مناسب خواهد بود.  شیوه های تبلیغاتی مهم ترین راهی است که می تواند بازدهی نهایی کسب و کار های کوچک و بزرگ را به طور چشمگیری افزایش دهد. این امر موجب پیدایش روش های تازه برای انجام تبلیغات شده که یکی از بهترین روش ها را می توان استفاده از پنل پیامکی عنوان کرد. با استفاده از پنل پیامکی، شما با در دست داشتن شماره تلفن شرکت های ایلام، می توانید آگهی های تبلیغاتی خود را به راحتی و به صورت خودکار برای این دسته از شرکت های گسترده، ارسال کنید.

شایان ذکر است که برای بهره مندی از این روش تبلیغاتی ساده، لازم است تا لیست شرکت های ایلام را از سایت معتبر بانک مشاغل خریداری کنید. در این لیست، اطلاعات شرکت های ایلام به طور کامل قابل مشاهده است و کسب و کار های تازه تاسیس می توانند با استفاده از این اطلاعات، راهی نوین را برای معرفی خود به مشاغل کوچک و بزرگ، طی کنند.

 

شرکت های ایلام فعال در صنعت مواد غذایی

شرکت های متعددی در ایلام فعالیت خود را در زمینه و پخش انواع محصولات غذایی آغاز کرده اند. یکی از شرکت های ایلام فعال در صنعت مواد غذایی را می توان شرکت کولاک غرب ایلام (پرسیکا) معرفی کرد. این شرکت در آدرس ایلام، سرابله، شهرک صنعتی شباب واقع شده است و شما می توانید از طریق شماره تلفن 084-34383894، با کارشناسان این شرکت تولید انواع نوشابه و آب معدنی، در ارتباط باشید. از دیگر شرکت هایی که می توان آن را از شرکت های معتبر و فعال در صنعت مواد غذایی دانست، شرکت آرد سازان ایلام می باشد.

همانطور که از نام این شرکت مشخص است، فعالیت آن در زمینه تولیدات و پخش آرد در سراسر ایلام می باشد که مرکز پخش این شرکت در آدرس ایلام، حافظ، تقاطع بین خیابان واسطی و خیابان شیرخانی واقع شده است. لازم به ذکر است که برقراری ارتباط با کارشناسان و مدیریت این شرکت، از طریق تماس با شماره تلفن های 084-33368998 و 084-33368990 و همچنین شماره فکس 084-33368040 امکان پذیر می باشد.

 

شرکت های پتروشیمی ایلام

در ایلام شرکت های متعددی در صنعت پتروشیمی فعالیت می کنند که یکی از آن ها را می توان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران معرفی کرد. این شرکت که از جمله زیر مجموعه های شرکت پتروشیمی کل ایران می باشد و به تولید و عرضه فراورده های حاصل از نفت و گاز می پردازد. این شرکت پتروشیمی در آدرس ایلام، بلوار بهشتی واقع شده است و تنها راه ارتباطی با کارشناسان و مسئولان این مجموعه را می توان تماس با شماره 084-32222010، عنوان کرد.

علاوه بر این، شرکت گاز استان ایلام نیز از جمله شرکت های اداری و سازمانی این استان می باشد که در آدرس ایلام، چهارراه پیام نور، بلوار تعمیرکاری واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با پشتیبانان شرکت گاز این استان، می توانید با شماره تلفن 084-32235800 تماس حاصل کرده و یا از طریق فکس به شماره 084-32235811 با کارشناسان شرکت گاز، ارتباط برقرار نمایید.

 

شرکت های پزشکی ایلام

از شرکت های ایلام پیشرو در صنعت پزشکی، شرکت کمک رسان ایران می باشد. البته لازم به ذکر است که این شرکت در اکثر استان های ایران از جمله ایلام، نمایندگی دارد. شرکت کمک رسان ایران در زمینه ارائه انواع خدمات پزشکی در منزل برای افراد ناتوان، سالمندان، کودکان و … فعالیت می کند. شما می توانید به صورت حضوری به آدرس ایلام، خیابان حیدری، خیابان مرتضی ساده میری، جنب بانک آینده، مجتمع مهستان 2، طبقه سوم، واحد 6 مراجعه کرده و از انواع خدمات ارائه دهنده این شرکت مطلع شوید.

علاوه بر این می توانید با شماره تلفن 084-33367051~2 تماس بگیرید و با کارشناسان این شرکت پزشکی به صورت مستقیم در ارتباط باشید. شرکت شاهین نیز از دیگر شرکت های ایلام فعال در عرصه پزشکی می باشد. این شرکت در ایلام، ولایت، بالاتر از مسجد والی، جنب فرمانداری واقع شده است در زمینه ارائه و فروش انواع لوازم و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. البته این شرکت در زمینه فروش لوازم ورزشی نیز پیشرو می باشد. جهت برقراری ارتباط با مسئولین این شرکت می توانید با شماره 084-33341254، تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت های تولیدی ایلام

یکی از شرکت های ایلام که در زمینه تولید محصولات، فعالیت می کند. شرکت سلامت پژوهان ابتکار می باشد. این شرکت به طور تخصصی بر تولید انواع پمپ آب تمرکز کرده و همچنین در زمینه تعمیرات پمپ ها نیز فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت تولیدی با مدیریت محمد هادی رجبی نژاد، در آدرس ایلام، شماره یک، کوچه ((بهروز جعفری پور ))،  بلوار امام حسن، طبقه همکف واقع شده است که برای ارتباط با مدیریت این شرکت و اطلاع از نحوه تولیدات و خدمات آن، می توانید با شماره موبایل 09188413475 تماس حاصل فرمایید.

شرکت لوازم آبیاری تحت فشار نیز از دیگر شرکت های فعال در صنعت تولیدی ایلام می باشد که در زمینه تولید، تعمیر و فروش انواع ماشین آلات کشاورزی، فعالیت دارد. این شرکت در ایلام، آبدانان، خیابان شهید باهنر، خیابان اصلی واقع شده است. لازم به ذکر است که موسس این شرکت را می توان خانم سمیه نوری معرفی کرد که از طریق تماس با شماره موبایل 09185101361 می توانید با ایشان ارتباط برقرار کنید.

 

شرکت های تراشکاری ایلام

شرکت های ایلام فعالیت گسترده ای را در صنعت تراشکاری به سرانجام رسانده اند. از جمله شرکت های پیشرو در این صنعت را می توان شرکت تراشکاری نوین دانست. این شرکت در آدرس ایلام، آزادگان (شماره یک)، کوچه (فروشگاه علی نقی نظری)، بلوار شهید بهشتی، طبقه همکف واقع شده است و مدیریت آن را آقای فوآد بادگیو بر عهده دارد. 09187332793 تنها راه ارتباطی با مدیریت این شرکت می باشد.

تراشکاری پارس نیز از دیگر شرکت های فعال در این عرصه می باشد که فرزاد شریفی نیا، مدیریت این شرکت را بر عهده دارد. تراشکاری پارس در آدرس ایلام، جانبازان، کوچه کارخانه قند، بلوار امام حسین، طبقه همکف واقع شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه دهنده این شرکت، می توانید با شماره 09181430273 تماس بگیرید…

 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید