بانک 118
اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان
قیمت محصول : 1,450,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

جدیدترین و بروزترین اطلاعات سوپرمارکت های استان اصفهان | فایل اکسل | بروز رسانی های منظم

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان

با اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان بر اساس محدوده مختلف جغرافیایی در خدمت شما هستیم.

 

اطلاعات سوپرمارکت های اصفهان

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان مربوط به منطقه حکیم نظامی: لیست سوپرمارکت های اطراف حکیم نظامی بسیار زیاد است اما بدانید که همه اطلاعات این بخش علاوه بر خیابان حکیم نظامی، مربوط به خیابان های ارتش، صفه، جهاد و بخش های انتهایی شفق نیز می شود. سوپرمارکت های انتخاب، سیمی، هدایت 1 در بخش شرقی حکیم نظامی قرار دارند و بسیار به هم نزدیک هستند، سوپرمارکت شبم و سوپرمارکت آنلاین هایپرباز مربوط به بخش غربی حکیم نظامی است. در بخش شمال حکیم نظامی نزدیک به خیابان جهاد، سوپرمارکت مسرور قرار دارد. همینطور در نزدیکی مسرور نیز سوپرمارکت شرایتون فعالیت می کند.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان مربوط به محدوده بزرگمهر: فروشگاه زنجیره ای جانبو نزدیکترین گزینه به منطقه بزرگمهر اصفهان است، همینطور سوپرمارکت آسمان شرایتون و سوپر توت فرنگی شبانه روزی و همینطور فروشگاه مواد غذایی موذنی نیز در اطراف بخش بزرگمهر قرار دارد به خیابان های لاهور و جی نزدیک است. لیست سوپرمارکت های این بخش، مربوط به محدوده مولوی، شاهد، فروغی، جانی و معراج و میثم نیز می شود و سوپرمارکت دیگری برای این مناطق در دسترس نیست و باید مسافتی طی کنند.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان مربوط به بخش رزمندگان: دو سوپرمارکت تمشک و گل محمدی نزدیکترین موارد به بخش رزمندگان هستند همینطور شهربازی ملک شهر اصفهان نیز در نزدیکی همین بخش قرار دارد. فروشگاه جانبو صادقیان کمی آن طرف تر از خیابان امین و بهارستان غربی واقع شده است و مربوط به آزادراه معلم نیس می شود.

 

لیست سوپرمارکت های اصفهان

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان مربوط به منطقه مهر و طالقانی: به طور کلی و بر اساس آمارهای نقشه ای موجود، سه سوپرمارکت آسمان، الماس مشتاق و حسن قضاوی مربوط به بخش های طالقانی و مهر و همینطور خیابان های فجر و ستار و سلمان است.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان مربوط به بهارستان غربی: محدوده بهارستان غربی که در دو سمت آن بزرگراه امام خمینی و آزادراه معلم وجود دارد با سه سوپرمارکت صادقیان، گل محمدی و تمشک تغذیه می شوند. البته که این سوپر مارکت ها مربوط به بلوار بعثت، زینبیه و بزرگراه آقابابایی نیز هستند. بخش های دیگر مربوط به دستگرد، و دولت آباد معمولاً از سوپرمارکت ها دور هستند.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان در خیابان عبدالرزاق: تنها فروشگاه مواد غذایی که در خیابان عبدالرزاق دیده می شود به نام موذنی است که در نهایت نزدیک به بیمارستان فیض و همینطور ترمینال بابل دشت است. این فروشگاه به بخش های احمدآباد و تا حدودی به نشاط نیز نزدیک است. دسترسی از این بخش به فردوسی کمی سخت است.

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اصفهان بخش مرکزی: سوپر توت فرنگی شبانه روزی یکی از فروشگاه های تازه تاسیس در اصفهان است که در میدان مرکزی بزرگمهر واقع شده است و دسترسی از این سوپر مارکت به خیابان های جی، مفتج و بلال و بی سیم بسیار آسان است و به خیابان عبدالرزاق نیز وصل می شود و توانسته محدوده گسترده ای را تغذیه نماید.

جهت خرید پکیج کامل اطلاعات سوپرمارکت های کشور روی دکمه زیر کلیک کنید

از قسمت زیر می توانید اطلاعات سوپرمارکت ها را بر اساس شهر و استان تهیه کنید | جهت مشاهده روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید