بانک 118
اطلاعات-و-لیست-مشاغل-شهر-مشهد
قیمت محصول : 4,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بروزترین بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد

در جدیدترین آپدیت تعداد 14800 عدد از شماره های جدید مشاغل شهر مشهد به سایت و این محصول اضافه شد . جهت دریافت نمونه می توانید به شماره 09101972008 در واتساپ پیام دهید . لازم به ذکر است اطلاعات لیست مشاغل مشهد منطقه بندی شده است

نمونه تصاویر لیست مشاغل شهر مشهد
مشاغل و فایل های موجود در پکیج اطلاعات شهر مشهد
تهیه اطلاعات مشاغل شهر مشهد به تفکیک شغل

در قسمت زیر تعدادی از عناوین شغلی شهر مشهد به تفکیک آمده است ، جهت مشاهده محصول و مشخصات کامل روی تصویر شغل مورد نظر کلیک کنید

بانک اصناف مشهد

بانک اصناف مشهد یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه خدمات مالی و ارائه خدمات بانکی به صنایع و اصناف مختلف در شهر مشهد است. این بانک با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و کادری مجرب و کارآزموده، توانسته است در حوزه سئو و نیروی تولید محتوا نیز نقش مهمی را ایفا کند.

بانک اصناف مشهد به زبان Persian (Farsi)، به دلیل ارائه خدمات خود برای جامعه ایرانی، تمامی محتواهای خود را به زبان فارسی ارائه می‌دهد. با انتشار مقالات و مطالب مرتبط با بانکداری و اصناف، این بانک به عنوان یک منبع قابل اطمینان و معتبر برای دانشجویان، کارآفرینان و عموم مردم ایران در حوزه های مالی و بانکداری شناخته شده است.

بانک اصناف مشهد تمام تلاش خود را برای افزایش دسترسی و آگاهی عمومی درباره خدمات بانکی و اصناف صورت می‌دهد. با ارائه محتوای آموزشی و اطلاعات مفید در قالب مقالات، وبلاگ‌ها و نوشته‌های انتشار یافته در سایت بانک 118، این بانک توانسته است نیازها و سوالات کاربران را پاسخ دهد و بهبود کارکرد صنایع و اصناف را ترویج دهد.

بانک شماره موبایل مشهد

بانک شماره موبایل مشهد یکی از ضروری ترین ابزارها برای تبلیغ خدمات و محصولات یک کسب و کار در مشهد است. شما می‌توانید از بانک شماره موبایل مشهد جهت ارسال پیامک انبوه و همچنین انواع بازاریابی تلفنی استفاده کنید. بانک شماره موبایل مشهد جزو کاملترین بانک های شماره موبایل بوده که به کاربران در رونق کسب و کار آن ها کمک می‌کند.

مزیت های بانک شماره موبایل مشهد

بانک شماره موبایل مشهد با کمک به افزایش تبلیغات و دیده شدن کسب و کار شما به افزایش فروش شما نیز کمک خواهد کرد. به همین علت می‌توان گفت استفاده از بانک شماره موبایل یکی از بهترین شیوه های معرفی کسب و کار محسوب می‌شود.

استفاده از بانک شماره موبایل مشهد یک روش کم هزینه در میان سایر روش های تبلیغات محسوب می‌شود. به عنوان مثال اگر به تازگی کسب و کاری را در یک محله راه اندازی کرده اید می‌توانید با استفاده از ارسال پیامک انبوه به ساکنین آن محله اطلاع دهید.

ارسال پیامک انبوه نسبت به دیگر روش های تبلیغات بسیار ارزان تر و موثرتر است، چون مستقیما با مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کنید. یکی دیگر از مزیت های ارسال پیامک در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی این است که مخاطب شما احساس می‌کند پیام فقط برای او ارسال شده است و حس خاص بودن را به او القا می‌کند.

اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد

بروزترین و گسترده ترین آرشیو کامل بانک اطلاعات اصناف شهر مشهد | برای اولین بار در کشور جمع آوری انحصاری اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد توسط سایت Bank118

بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد

مشهد دومین کلانشهر ایران و از جمله فعال ترین شهرهای کشور در زمینه های مختلف شغلی می باشد. طبیعتا حجم و تعداد مشاغلی که در این شهر در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند، بسیار زیاد بوده و امکان دسترسی به اطلاعات هر یک از واحدهای شغلی کاری بس سخت و دشوار است.

اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد ما در سامانه بانک 118 این امکان را برای شما هموطنان عزیز مشهدی فراهم آورده ایم تا برای تبلیغات و توسعه کسب و کار خود از بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد که به صورت کامل تهیه کرده ایم، استفاده نمایند. این بانک اطلاعاتی همواره در حال بروزرسانی بوده و در حال حاضر شامل بیش از 20000 رکورد مربوط به واحدهای کاری مختلف می شود.

مشخصات موجود در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد شامل :

تلفن ثابت | نام کسب و کار  | نام فرد مسئول  | آدرس پستی | شماره همراه | همچنین به تفکیک کامل و فرمت این پکیج بصورت اکسل و کاملا قابلیت سورت و جستجو بر اساس شغل و… را دارا می باشد . با تهیه این محصول می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا بازاریابی تلفنی هدفمند خود را از همین امروز شروع کنید | همچنین هر 50 روز یکبار بانک اطلاعات مشاغل شهر مشهد بروزرسانی می شود و با یک بار خرید در پنل کاربری خود در سایت Bank118 به آپدیت های بعدی دسترسی خواهید داشت .

گروه پشتیبانی سایت Bank118 با سالها تجربه در امر تهیه و تدوین بانک های اطلاعاتی مشاغل در راستای احترام به شما بازدیدکننده و کاربر محترم ، تمامی توان خود را به کار برده است تا بتواند اطلاعات بروز و گسترده ای از بانک اطلاعات اصناف شهر مشهد را در سایت قرار دهد .

اطلاعات اصناف کشور

اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد تقریبا شامل 400 عنوان دسته صنفی می شود که به صورت کامل و تفکیک شده در این پکیج قرار داده شده است | مهمترین نکته جهت تهیه اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد بروز بودن و اطلاعات کامل می باشد ، همچنین موجود بودن شماره موبایل مدیران اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد بسیار دارای اهمیت می باشد .

اطلاعات مشاغل شهر مشهد

شما در بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد، می توانید به اطلاعات مشاغل مشهد، آن هم به صورت کامل دسترسی داشته باشید. این اطلاعات شامل مواردی همچون نام فروشگاه و مرکز، تلفن ثابت، شماره موبایل، آدرس، کد پستی، نام مدیر مجموعه و … می باشد. دقیقا همان چیزی که برای تبلیغات کار خود به صورت هدفمند نیاز داشتید.

خوشبختانه ما به صورت کامل از فایل رکورد مشاغل پشتیبانی کرده و سعی داریم کاملترین و دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. شما تنها با یک بار خرید می توانید به پایگاه داده ای با بیش از 20000 رکورد دسترسی داشته باشید

هدیه پس از خریداری شماره موبایل اصناف شهر مشهد

پس از خریداری این پکیج ، سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همراه امکانات کامل به ارزش 285000 تومان بصورت هدیه و کاملا رایگان با پایین ترین تعرفه در کشور با آموزش و پشتیبانی کامل را تقدیم شما می کند . پس از تهیه پکیج بانک اطلاعات اصناف شهر مشهد جهت دریافت سامانه خود با شماره 09101972007 تماس حاصل فرمایید

لیست مشاغل شهر مشهد

بانک اطلاعات و لیست مشاغل شهر مشهد، علاوه بر اطلاعات رکوردها که به صورت دقیق و جزئی درج شده است، شامل موارد دیگری نیز می باشد. در این مجموعه اطلاعات کامل لیست مشاغل مشهد نیز تهیه شده است. با این حساب شما علاوه بر اطلاعات مربوط به هر شغل، می توانید با مشاغل موجود در کلانشهر مشهد نیز آشنا شده و با کمک این پایگاه داده تنها اطلاعات مربوط به مشاغل و صنف دلخواه خود را انتخاب نمایید. با این کار می توانید از بین هزاران رکورد، به راحتی به اطلاعات مشاغل مورد نظر و متناسب با اهداف تجاری تان دسترسی داشته باشید.

فراموش نکنید تمامی این اطلاعات به صورت کامل، دقیق و با حساسیت بالا جمع آوری شده اند. پس می توانید با خیال راحت فایل مورد نظر را تهیه نمایید.

منبع جمع آوری شماره موبایل شهر مشهد

روش جمع آوری این محصول از شرکت ها و سایت هایی که با مشاغل گسترده در این شهر فعالیت می کنند می باشد | جهت دریافت نمونه این محصول می توانید با شماره 09101972007 ( واتساپ ) در ارتباط باشید | جهت پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته با شماره 09101972008 تماس حاصل فرمایید

نظرات

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید