بانک 118
دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ

دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

واتساپ یکی از محبوب و پرطرفدارترین پیام رسان های اجتماعی است که امروز بعد از فیلترینگ تلگرام توسط دولت ایران برای ارتباط افراد با یکدیگر در فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این نرم افزار برای افرادی است که بدون نیاز به ذخیره شماره تلفن مخاطب در دفترچه تلفن خود بتواند در فضای این بستر با او ارتباط برقرار کنند. 

به شما بازدیدکننده محترم توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه ربات تبلیغات واتساپ دیدن فرمایید .

 

نمونه کد ساخته شده برای شماره بانک 118

wa.me/989101972007

اگر کد بالا را در واتساپ تایپ کنید و کلیک کنید میبینید که به صفحه چت با ما منتقل می شوید و دیگر نیاز نیست تا شماره ما را در مخاطبین خود ذخیره کنید

 

لینک چت اختصاصی در واتساپ

امروزه در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش عمده ای ارتباطات انسان در بستر فضای مجازی و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد که اپلیکیشن های محبوبی نظیر تلگرام، واتساپ و … با برخورداری از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد، این امر را برای افراد مهیا نموده است. برنامه پیام رسان واتساپ به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اجتماعی به گونه ای برنامه ریزی شده است که برای برقراری ارتباط با مخاطبین و چت با آنها نیاز به ذخیره شماره تلفن شخص در دفترچه تلفن همراه و نمایش نام و شماره او در لیست مخاطبین واتساپ دارد.

در برخی از مواقع افراد و یا صاحبین کسب و کارهای مختلف برای چت با دیگران نمی توانند شماره تلفن همراه خود را در اختیار تمام افراد قرار دهند؛ در چنین شرایطی با ساخت لینک چت اختصاصی از واتساپ می توان بدون نیاز به ذخیره شماره تلفن شخص مورد نظر خود با او ارتباط برقرار نمود. 

 

روش های دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ

روش های مختلفی برای ارسال لینک دعوت به گروه در واتساپ و یا دریافت لینک چت اختصاصی وجود دارد که از طریق آنها می توان فرایند چندمرحله ای چت با دیگران را تنها در یک مرحله پشت سر گذاشت. در یک دسته بندی کلی برخی از روش های دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ را می توان به صورت موارد ذیل مطرح نمود:

استفاده از wa.me برای ساخت لینک واتساپ

یکی از نخستین روش ها برای دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ مراجعه به سایت می باشد. در حقیقت، افراد بر اساس این روش لازم است که شماره موبایل خود را به همراه کد بین المللی کشور محل زندگی، بدون هیچ گونه علامت و عدد اضافی دیگر به صورت فرمت مشخص شده انتهای آدرس داده شده اضافه نمایند. 

نکته: این قبیل از لینک های اختصاصی تنها برای اپلیکیشن واتساپ کاربرد نداشته، بلکه در نسخه تحت وب نیز میتوان برای چت با دیگران، لینک خود را برای مخاطبین مورد نظر خود ارسال نمایید. با ارسال لینک اختصاصی خود در گروه ها و یا چت های شخصی، این فرصت برای افراد فراهم می شود که با کلیک بر روی لینک ارسالی وارد صفحه چت شما شده و پیغام خود را یادداشت نماید.

استفاده از ابزارهای ایجاد کننده لینک واتساپ

یکی دیگر از ساده ترین روش هایی ممکن برای دریافت لینک چت اختصاصی از واتساپ، استفاده از ابزارهای مختلفی است که برای این کار برنامه ریزی شده است. به بیان دیگر، وب سایت و اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که به محض دریافت شماره تلفن شخص، لینک اختصاصی را برای چت او با دیگران در واتساپ ارسال می نمایند. نکته حائز اهمیت در خصوص لینک های ارسالی توسط این ابزارها، ظاهر بهتر و کوتاه بودن لینک اختصاصی ساخته شده است. به طور مثال، وب‌سایت create.wa.link از قابلیت ساخت لینک اختصاصی برای چت در واتساپ برخوردار بوده و افراد با پشت سر گذاشتن چند مرحله ساده می توانند به راحتی لینک اختصاصی واتساپ خود را کپی و دریافت نمایند.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 02128422832

تبدیل شماره به لینک واتساپ، یکی از ترفند های کاربردی برای ساختن آیدی در این پیام رسان می باشد. لینک واتساپ، این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد که بدون ذخیره شماره تلفن همراه افراد، بتوانند با آن ها از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنند.

 

آیا می توان در واتساپ، آیدی شخصی ساخت؟

همان طور که می دانید برای این که افراد بتوانند در پیام رسان ها و اپلیکیشن های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، داشتن آیدی می باشد. آیدی، شناسه ای کوچک و انحصاری برای هر فرد می باشد که با استفاده از آن می توان به راحتی با افراد ارتباط برقرار کرد. در اپلیکیشن های تلگرام و اینستاگرام، قابلیت ایجاد آیدی وجود دارد اما متاسفانه پیام رسان واتساپ، فاقد این قابلیت می باشد.

در واتساپ، از شماره تلفن همراه افراد به عنوان شناسه آیدی آن ها استفاده می شود و هر فرد برای ارتباط با دیگری، حتما باید شماره تلفن همراه او را در لیست مخاطبان خود ذخیره داشته باشد. با این حال امروزه می توان از یک روش جدید برای تبدیل شماره به لینک واتساپ استفاده نمود که این لینک را می توان، آیدی واتساپ هر فرد شناسایی کرد.

 

طریقه تبدیل شماره به لینک واتساپ

در ابتدا نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که تبدیل شماره به لینک واتساپ، خارج از محیط این اپلیکیشن صورت می گیرد. در واقع به بیانی دیگر، شما باید لینک مورد نظر را بسازید و آن را در سایر اپلیکیشن های ارتباطی به اشتراک بگذارید. با این ترفند، افراد برای ارتباط با شما دیگر نیازی به ذخیره کردن شماره تلفن همراهتان نخواهند داشت. روش تبدیل شماره به لینک در واتساپ بدین گونه است که باید تنها در یک لینک کمکی، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در واقع به واسطه این عمل شما دیگر نیاز نخواهید داشت که شماره تماس خود را در اختیار افراد مختلف قرار دهید تا آن ها بتوانند در واتساپ به شما پیام بدهند.

با انجام این ترفند ساده، لینک مربوط به اکانت کاربری شما در پیام رسان واتساپ، ایجاد خواهد شد و افراد پس از کلیک بر روی این لینک، وارد صفحه چت شما خواهند شد. این لینک همچنین قابلیت تبدیل به لینک خلاصه شده و کوتاه تر را دارد که برای این امر لازم است تا از سرویس های مخصوصی استفاده نمایید. نکته قابل توجه برای ساخت لینک حساب کاربری واتساپ، این است که برای کاربران ساکن ایران، حتما باید از پیش شماره 989 استفاده شود.

 

کاربرد تبدیل شماره به لینک در واتساپ

تبدیل شماره به لینک واتس اپ یکی از روش های ابداعی برای ساختن آیدی واتساپ به حساب می آید. در واقع با کلیک بر روی لینک به اشتراک گذاشته شده، می توانید به صفحه چت فرد در واتساپ دسترسی پیدا کنید و با او ارتباط برقرار نمایید. یکی از مهم ترین کاربرد های تبدیل شماره به لینک واتساپ این است که می توان این لینک را در هر اپلیکیشن دیگری به اشتراک گذشت.

اگر دقت کنید در بیو پیج اینستاگرام بسیاری از افراد، یک لینک آبی مربوط به واتساپ را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن، به صفحه چت واتساپ فرد، هدایت خواهید شد و شماره تلفن همراه او را مشاهده خواهید کرد. اشتراک گذاری این لینک برای افرادی که دارای بیزینس و مشاغل اینترنتی هستند، موجب برقراری ارتباط راحت تر با مشتریان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *