بانک 118
خرید فالور اینستاگرام

خرید فالور اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین  و کاربردی ترین اپلیکیشن هایی به شمار می‌رود که شما می توانید برای تبلیغ کسب و کارتان از آن استفاده کنید و تقریباً ده سال از ورود این اپلیکیشن کاربردی می‌گذرد و توانسته است به جایگاه بینظیری دست پیدا کند و حتی در ایران محبوب ترین شبکه های اجتماعی باشد؛ با توجه به تعداد انبوه کاربران فعالی که در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت می کنند می توان یک پیج بیزینسی یا کاری ایجاد کرد و شرایطی را به وجود بیاوریم تا به این واسطه خدماتی را که ارائه می کنیم یا محصولات خودمان را به انبوهی از کاربران معرفی نماییم.

طبق آمارهای اعلام شده در کشور ایران اینستاگرام به عنوان دومین اپلیکیشن کاربردی و محبوب به شمار می‌رود و به همین جهت بهتر است که با توجه به اهمیت این موضوع ما چگونگی کار با اینستاگرام را به خوبی یاد بگیریم و در بالا بردن فالور اینستاگرام به صورت واقعی عمل نماییم. قبل از هر چیزی شما باید دید کلی از اینستاگرام در ذهن تان داشته باشید تا بتوانید به افزایش فالور پیچ اینستاگرام تان به صورت واقعی کمک نمایید.

جهت خرید و افزایش فالور پیج اینستاگرام از طریق فرم زیر ثبت سفارش کنید
مشاوره تلفنی 09101972007

افزایش فالوور اینستاگرام

از این قسمت می توانید برای پیج خود فالوور هدفمند و واقعی سفارش دهید . نکته بارز خرید و سفارش فالوور از سایت Bank118 این است که به دو روش اصولی انجام میگیرد

روش اول که در قسمت سفارشات درج شده ایرانی غیر واقعی ، توسط اپلیکشن ها و وب سایت های دیگر بصورت اجباری ادد می شوند در پیج شما که فقط برای بالا  ردن عدد فالور های پیج مناسب می باشد . این روش بین 10 تا 20 % ریزش را به همراه خواهد داشت .

روش دوم افزایش فالور واقعی می باشد که از طریق تبلیغات های هدفمند برای پیج شما گرفته می شود . ابتدا تیم تولید محتوای سایت بانک 118 پیج شما را بررسی میکند سپس اقدام به افزایش فالور هدفمند پیج شما می کند .

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن کاربردی و محبوب اینستاگرام

برای اینکه یک حساب کاربری در اپلیکیشن اینستاگرام برای خود راه اندازی کنید تقریباً پروسه ساده‌ای پیش رو خواهید داشت و به این صورت است که می توانید از طریق آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلفن همراه ثبت نام خود را انجام بدهید و فرقی نمیکند که از چه سیستم عامل هایی نظیر اندروید، ios و… استفاده می کنید در هر صورت باید نسخه مربوطه را از مرجع های معتبر دانلود کنید و بر روی دستگاه خود نصب نموده و به طروق گفته شده ثبت نام خودتان را در اینستاگرام انجام بدهید.

بعد از اینکه ثبت نام خودتان را انجام دادید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و با صفحه خانه روبرو شوید. در این صفحه شما گزینه های متعدد را مشاهده می کنید در کنار آن به صورت کلی جدیدترین پست های کاربران را خواهی دید که آنها را دنبال کرده‌اید و به عنوان فالور اینستا آنها می باشید.

هر کدام از آیکون های اینستاگرام قابلیت های خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند و در واقع امکان ارتباط بیشتر صاحب پیج با مخاطبان خود برقرار بوده است. در این مطلب ما تمرکز ویژه ای بر روی فالوور اینستاگرام داشته ایم اما برای اینکه راحت تر این موضوع را درک کنید به صورت خلاصه هر کدام از این آیکون ها را تشریح نموده ایم.

استوری : استوری به زبان ساده وضعیتی است که شما آن را در قالب یک تصویر، نوشته و... برای مخاطبان تان به اشتراک می گذارید و با کلیک بر روی آن استوری شما قابل مشاهده است. مدت زمان استوری به صورت مشخص شده بوده و پس از این تایم حذف می‌شود و مانند پست به صورت ثابت نخواهد بود.
دایرکت : یکی از قابلیت های بی نظیر اینستاگرام دایرکت است و به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به صورت خصوصی با کاربران دیگر در ارتباط باشید و پست های اینستاگرامی مورد نظر خود را با آن ها به اشتراک بگذارید.

در پایین صفحه اصلی اینستاگرام شما نیز آیکون های دیگری وجود دارد که پست و استوری کاربران دیگر را ببینید یا پست جدیدی درج کنید و اعلان های خود را مدیریت کنید.

اطلاعاتی در مورد فالور اینستاگرام

حتما دیده اید که برخی از افراد برای معتبر نشان دادن پیج اینستاگرامی سعی می‌کند تا فالوور اینستا خود را به هر دلیلی افزایش بدهند و پیج هایی که موفق بوده‌اند تا افزایش فالوور اینستاگرام را به صورت واقعی داشته باشند قطعا در حوزه معرفی محصول یا خدمات موفق‌تر بوده‌اند.

برخی از شرکت ها برای اینکه این ارقام را بالا ببرند اقدام به خرید فالور اینستاگرام می نمایند و متاسفانه گاهی ترجیح می دهند تا از فالور اینستا غیر واقعی و فیک استفاده کنند که هیچ تاثیری در موفق بودن آن ها نداشته است و فقط رقم بالایی در پیج درج میشود که مخاطبان تصور کنند پیج دارای فالوور زیادی است.

خرید فالور اینستاگرام از مرجع های معتبر و شناخته شده به شما کمک می‌کند تا فالورهای واقعی داشته باشید و بین فالور واقعی و فیک تفاوت هایی وجود دارد.

تعربف فالوور فیک

زمانی که صحبت از فالوور فیک می شود یعنی فالووری که بی ارزش بوده و وجود حقیقی ندارد و معمولاً با استفاده از آدرس های ایمیل جعلی یا به روشهای دیگر این اکانت های اینستاگرامی راه اندازی می شوند و به مخاطبان زیادی فروخته میشوند.

این فالورهای فیک در اینستاگرام هیچ فعالیتی ندارند و اگر شما اقدام به خرید فالوور ارزان اینستاگرام به صورت فیک نموده باشید فقط تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش داده اید و هیچ تعاملی با شما ایجاد نخواهد شد.

یکی از روش های رایج و شناخته شده ای که شما می توانید به منظور پی بردن به فالوور واقعی و غیر واقعی در پیج های معروف استفاده کنید توجه به میزان لایک و کامنت می باشد مثلاً در پیج که ۵ هزار فالوور دارد نباید تعداد لایک ها حدود صد نفر باشد یا فقط ۵۰ نفر در زیر پست ها کامنت درج نموده باشند. پس توجه کنید که خرید فالور ارزان اینستاگرام به صورت فیک هیچ تاثیر مثبتی برای پیج شما به همراه ندارد.

بانک 118 به روش های موثر و حرفه ای می تواند افزایش فالور اینستاگرام شما را به صورت واقعی انجام بدهد و هیچ پکیجی مبنی بر فالور فیک و غیرواقعی ندارد.

تعریف فالور اینستاگرام واقعی

برعکس مواردی که برای فالور فیک گفته‌ایم در فالوور اینستاگرام واقعی صدق می کند. فالوور واقعی می ‌تواند تاثیر مستقیم بر تعداد لایک و کامنت شما داشته باشد و همچنین با شما تعامل برقرار نماید و وجود حقیقی دارد و به دلایل مختلفی مثل علاقه به پست های شما یا حوزه کاری مرتبط و… یکی از دنبال کنندگان پیج شما خواهد بود.

میزان فعالیت فالوور در اینستاگرام به عنوان اصلی ترین تفاوت فالور اینستاگرام واقعی با فالور فیک می باشد. افرادی که برای کسب و کار خود پیچ اینستاگرام راه اندازی می کنند تمام تلاش خود را می نمایند تا بتوانند فالور اینستاگرام واقعی جذب کنند چرا که این کاربران میتوانند به مشتریان واقعی و وفادار تبدیل شوند.

اصطلاح دیگری با عنوان فالور اینستاگرام نیمه واقعی نیز داشته ایم و بد نیست که آشنایی با آن بدست بیاورید. در فالور اینستاگرام نیمه واقعی از اکانت فالورهای استفاده می شود که عکس پروفایل و ای دی ایرانی دارند و کمتر کاربری می تواند به فیک بودن آن شک کند. البته در این روش هم درصد کمی لایک و کامنت دارند و صرفا کاربران اکتیوی نمی باشند و فعالیتی هم در اینستاگرام ندارند. این روش نیز همانند فالور غیر واقعی و فیک در اینستاگرام است.

چگونگی افزایش فالور اینستاگرام

اگر که این قسمت مطلب را مطالعه کرده باشید حتما می خواهید بدانید که چگونه می توانید افزایش فالوور اینستاگرام را برای خودتان داشته باشید.

در این رابطه شما باید از روشهای اصولی استفاده کنید و پست های جذاب و باکیفیت را منتشر کنید و سعی کنید محتوایاتی را برای مخاطبان به اشتراک بگذارید که ناب هستند و در پیج های کمتری یافت می شوند. در پیج اینستاگرامی خود علاوه بر انتشار منظم محتواهای باکیفیت بلکه کپشن های مناسبی هم برای آنها بنویسید و از هشتگ های مرتبط استفاده نمایید.

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند به افزایش فالوور اینستاگرام خود کمک کنند اقدام به برگزاری مسابقه های مختلف می نمایند و کمپین‌های را طراحی می‌کنند یا سوالاتی را مطرح می‌کنند که در قالب مسابقه و جایزه بین کاربران است.

بالا بردن فالور اینستاگرام

اگر برای بالا بردن فالور اینستاگرام کاربر به صورت اجباری از وب سایت ها و اپلیکیشن ها انجام شود ممکن است که با ریزش بالایی روبرو باشید ولی به واسطه تبلیغات هدفمند شما می توانید به فالور اینستاگرام بدون ریزش برسید.

بانک 118 به صورت هدفمند و موثر پیچ شما را تبلیغ می نماید تا کاربران با توجه به میل شخصی خود صفحه شما را فالو نمایند و با افزایش فالو پیچ اینستاگرام به صورت واقعی روبرو باشید.

بسیاری از افراد فکر می کنید که پس راه اندازی پیج اینستاگرام خود باید سریعا فالور ارزان اینستاگرام بخرند تا رقم فالوورهای خود را زیاد کنند و این تصور را دارند که اگر رقم فالوورهای آن کم باشند در جذب فالور پیج اینستاگرام خود موفق نخواهند بود. پیشنهاد می شود که هیچ گاه برای خرید فالور فیک اقدام نکنید و اگر تمایل زیادی به اینکار دارید مقدار کمی برای شروع از فالور اینستاگرام ایرانی استفاده کنید.

راهکارهای جذب فالور اینستاگرام ایرانی و غیرایرانی

اگر برای کسب و کار صفحه اینستاگرام راه اندازی کرده اید بهتر است به جای اینکه فالور ارزان اینستاگرام بخرید راه کارهای افزایش فالور اینستاگرام بدون ریزش استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شیوه به بالا بردن فالور اینستاگرام خود کمک کنید یا از بانک 118 استفاده نمایید تا به صورت هدفمند تبلیغ پیج شما انجام گردد. در ادامه به راهکارهای ذکر شده دقت کنید:

پروفایل تان را جذاب نمایید : شاید کمتر به این موضوع توجه کرده باشید ولی جذاب بودن صفحه اینستاگرامی شما می تواند در بالا بردن فالور اینستاگرام نقش اساسی داشته باشد. باید بتوانید تصاویر خلاقانه ای را طراحی کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند به نوعی که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب کند و کاربر مشتاق شود تا همواره پست های شما را دنبال نماید.
هشتگ های مناسبی برای پست های خود انتخاب کنید: ساده ترین راهکار که می تواند بازدید پیج شما را افزایش بدهد و بالا بردن فالور اینستاگرام ایرانی را برایتان به همراه بیاورد استفاده از هشتگ های مناسب است و به واسطه هشتگ های مرتبط و کاربردی پیچ شما بیشتر دیده می شود. (در حوزه کاری تان به دنبال هشتگ های داغ و پرطرفدار باشید).
از مسابقات اینستاگرامی غافل نشوید: یکی از بهترین روش های افزایش فالور اینستاگرام بدون ریزش استفاده از مسابقات اینستاگرامی می باشد و کاربر معمولا منتظر برگزاری مسابقه می باشد و در پیج شما باقی خواهد ماند. با توجه به حوزه ای کاری خود مسابقه های را در پیج برگزار کنید و جوایزی برای ان ها در نظر بگیرید. مثلا بگویید فردی که بتواند پست آخر را بیشتر به اشتراک بگذارد جایزه خواهید داد. این روش به شما کمک می کند تا با کمی هزینه به افزایش فالور پیج اینستاگرام خود کمک کنید.
با پیج های مرتبط تعامل برقرار نمایید: این نکته را بخاطر داشته باشید که معمولا فالور پیج های که در حوزه های مرتبط با شما فعالیت می کنند میتوانند به عنوان فالور پیج اینستاگرام شما نیز باشند و برقراری تعامل با پیج های مرتبط را نباید فراموش کرد.
برای افزایش فالور اینستاگرام بدون ریزش از وب سایت خود هم استفاده کنید: یکی از بهترین ایده های که به شما کمک می کند تا بتوانید فالور پیج اینستاگرام خود را افزایش بدهید استفاده از وب سایت شما می باشد. اگر روزانه بازدید بالایی برای وب سایت شما رقم می خورد حتما ادرس صفحه اینستاگرام تان را درج کنید تا بازدیدکنندگان جدید در صورت تمایل صفحه شما را فالو نمایند.
از تبلیغات آفلاین هم غافل نشوید: اگر فروشگاه موادغذایی یا پوشاک دارید و روزانه مشتریان زیادی به صورت حضوری از شما خرید می کنند بد نیست که آن ها را دعوت کنید تا از پیج شما دیدن نمایند و اینگونه از جدیدترین محصولات شما هم مطلع خواهند شد. میتوانید آدرس پیج خود را کارت ویزیت یا تراکت های تبلیغاتی تان درج نمایید.
تولید محتوای مناسب و مداوم: این نکته در دراز مدت به افزایش فالور اینستاگرام کمک می کند و تاثیر مستقیمی در رشد پیج اینستاگرامی شما خواهد داشت. سعی کنید حداقل در روز یک پست را در صفحه ای اینستاگرامی خود منتشر نمایید
برای پیج خود یک تم جذاب طراحی کنید: شما با این کار به مخاطبان خود احترام گذاشته اید و برای آنها ارزش قائل شده اید و تم جذابی را طراحی کرده اید. طبق آمارهای انجام شده شما با اینکار حدودا 30 درصد شانس خود را برای افزایش میزان فالور اینستاگرام بیشتر کرده اید.
برگزاری لایوهای مفید و آموزشی: می توانید در حوزه ای کاریتان اقدام به برگزاری های لایوهای آموزشی و تخصصی نمایید.

راهکارهای بسیار موثر دیگری نیز وجود دارد که در این مطلب تنها به چندین روش مهم و موثر اشاره کرده ایم

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *