بانک 118
خرید اکانت اینستاگرام

خرید اکانت اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

برخی از افراد برای اینکه وارد اپلیکیشن جذاب اینستاگرام شوند و تبلیغ خود را شروع کنند به دنبال اکانت هایی هستند که از قبل فالوورهای زیادی داشته باشند؛ به زبانی ساده تر یک کاربر پیجی در تبلیغات اینستاگرام راه اندازی می‌کند و به شیوه های مختلف اقدام به جذب فالوور می نماید اما پس از اینکه فالوورها به حد مشخصی رسید پیج را به شخص دیگری می فروشد و در ازای آن هزینه ای دریافت می کند. البته خرید اکانت اینستاگرام خود مزیت هایی داشته که می‌توان به سریع تر وارد شدن به بازار هدف اشاره کرد و نیازی نیست که شما برای اینکه از تعداد کم مخاطبان خود را جذب کنید زمان زیادی را صرف نمایید بلکه یک پیج اینستاگرامی در اختیار خواهید داشت که تعداد فالوور های بالایی دارد و قطعاً در بین مشتریان شما و بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرامی تان منجر به افزایش اعتماد  خواهد شد.

اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین و معروف ترین پلتفرم هایی میباشد که بستری را فراهم کرده تا شما بتوانید محصولات خودتان را به نمایش بگذارید و در خصوص ارائه خدمات تان با دید بهتری با کاربران در ارتباط باشید؛ پس شما کافیست که مشتریان جدید را جذب کنید تا آنها پیج شما را فالو کنند.

در برخی از مرجع های معتبر و شناخته شده می توانید خرید اکانت اینستاگرام ارزان را انجام بدهید؛ این نکته را به خاطر بسپارید که برای خرید اکانت اینستاگرام نباید از هر فروشگاه و مرجعی استفاده کرد چرا که ممکن است پیجی که شما خریداری می کنید فالوور های غیر واقعی و فیک داشته باشد که در این صورت هیچ مزیتی جز اینکه رقم تعداد فالوور پیج شما بالاست را ندارد. فالوورهای اینستاگرام به صورت واقعی یا به صورت غیر واقعی هستند. با خرید اکانت اینستاگرام همراه فالوور واقعی شما می توانید به هدف خود نزدیک تر شوید چرا که این فالوورها می توانند پست هایی را که شما در صفحه اینستاگرامی تان منتشر می کنید ببینند و آنها را لایک کنند یا کامنت بگذارند اما در خرید اکانت اینستا با فالوور فیک این این موارد برای شما وجود ندارد.

 

خرید اکانت اینستاگرام ارزان

یکی از بهترین و معتبرترین مرجع هایی که تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا خدمات اینستاگرام را به صورت جامع از جمله خرید اکانت اینستاگرام ارزان در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهد بانک ۱۱۸ است.

همانطور که بارها اشاره شده است اپلیکیشن جذاب اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار می‌رود که کاربران بسیار زیادی در آن عضو هستند و روزانه زمان زیادی را برای سپری کردن در اینستاگرام می گذرانند و طبق آمارها در این پلتفرم حدوداً ۳۰ درصد کاربران ایرانی حضور دارند.

در اینستاگرام می توانید برای خود اکانتی را در نظر بگیرید و با توجه به کسب و کارتان شروع به فعالیت نمایید و قطعاً با وجود انبوه کاربرانی که در اپلیکیشن اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند می توان این فضا را مناسب برای تبلیغ، برندسازی و بازاریابی دانست و حتی یک کسب و کار جدید را شروع کرد؛ اگر شما کسب و کاری کوچکی هم داشته باشید می توانید با خرید اکانت ارزان اینستاگرام کسب و کارتان را گسترش بدهید یا میزان فروش خود را فراتر کرده و به مشتریان زیاد تری دست پیدا کنید.

زمانی که شما برای خرید اکانت اینستاگرام با فالور واقعی اقدام میکنید قطعاً اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند تعداد فالوور های آن می باشد چرا که تعداد فالوور های پیج به عنوان اعتبار آن محسوب می شود؛ مثلا شما هیچ وقت به سراغ خرید اکانت اینستا با ۱۰۰ فالوور نمی‌روید بلکه می‌خواهید خرید اکانت اینستاگرام K10 را انجام بدهید. پس فراموش نکنید که هر کسب و کاری در اینستاگرام برای اینکه موفق شود نیاز به جذب فالوور با تعداد بالا داشته است و به بیان دیگر موفق شدن هر کسب و کار یا عدم موفقیت آن ارتباط مستقیمی با تعداد فالوور های آن داشته است.

شما با خرید اکانت اینستا با تعداد فالوور واقعی بالا می توانید بین بازدیدکنندگان و مشتریانتان اعتماد بالاتری به دست بیاورید تا آنها خریدهای بیشتری از شما انجام بدهند و به عنوان یک مشتری دائم برای شما تبدیل شوند.

 

خرید اکانت ارزان اینستاگرام

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که پس از خرید اکانت اینستاگرام با فالوور واقعی می توانیم مشخصات پیج را تغییر بدهیم یا خیر؟ در چنین شرایطی اکانت اینستاگرام همانند دیگر اکانت ها در این شبکه اجتماعی می باشند و هیچ تفاوتی ندارد؛ پس مواردی چون اسم پیج، رمز عبور و… توسط شما قابل تغییر است و حتی می توانید پست هایی را که از قبل در پیج قرار داده شده را حذف کنید و پست های جدیدی را درج نمایید. اما بد نیست که این نکته را به خاطر داشته باشید این پست ها به گونه ای جذاب بوده اند که منجر به جذب فالوور های زیادی شده اند و در صورت لزوم بهتر است آن‌ها را حذف نکنید. اما در هر صورت همه چیز به نظر و سلیقه شما وابسته است که می توانید بعد از خرید اکانت ارزان اینستاگرام آنها را در نظر بگیرید.

خرید اکانت اینستاگرام با فالوور واقعی به عنوان یک فرصت بی نظیر برای شما به شمار می رود و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید فالوور برای پیج خود جذب نماید. قطعاً تفاوتهای جدی بین اکانت های اینستاگرامی با فالوور بالا و پیج هایی با فالوور کم وجود دارد و تاثیر مستقیمی بر روی بازدیدکنندگانی خواهد داشت که می خواهند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند و در زمان ورود کاربر قطعاً اولین موردی که نظر آن را جلب می کند تعداد فالوور ها می باشد و آنها را هدایت می کند تا از شما خرید کنند.

البته اگر شما پیج اینستاگرامی را از مدت ها پیش راه اندازی کرده اید و موفق به جذب فالورهای زیادی برای آن شده اید اما به هر دلیلی از ادامه فعالیت در پیج تان صرف نظر کرده اید میتوانید از فروش اکانت اینستاگرام استفاده کنید.

 

چرا افراد برای خرید اکانت اینستاگرام اقدام می کنند؟

دلایل زیادی وجود دارد که افراد را ترغیب می کند تا برای خرید اکانت اینستا اقدام کنند. یکی از مهم ترین آنها داشتن یک پیج آماده است که شما میتوانید برای کسب و کارتان از آن استفاده کنید و افزایش درآمد را داشته باشید.

البته پس از خرید اکانت اینستاگرام K10 یا با میزان فالورهای بالا شما تقریباً کار دشواری را در پیش دارید چرا که از طرفی باید پیج خود را مدیریت کنید و از طرف دیگر به دنبال کننده ها توجه نمایید و محتوایاتی را اضافه کنید که به ریزش فالوور منجر نشود. معمولاً افرادی که نسبت به این موضوع آگاهی کافی ندارند از ادمین هایی برای مدیریت پیج خود استفاده می کنند که تجربه کافی و تخصص لازم را داشته اند.

حتی اگر خرید اکانت اینستاگرام K10 را انتخاب کرده اید حتما به موارد زیر دقت نمایید:

صفحه اینستاگرامی می تواند با کیفیت باشد که عکس های منتشر شده در پست های آن با کیفیت بالا باشند و تمامی آنها مرتبط بوده و از درج پست های غیر مرتبط در آن خودداری شده باشد.

استوری هایی که در پیج اینستاگرامی قرار داده میشود از بازدید مناسبی برخوردار است و تعداد لایک و کامنت متناسب با تعداد فالوور های آن می باشد. در کنار موارد گفته شده میزان کاربرانی که پیج را آنفالو میکنند بسیار اندک است.

بخش اکسپلور با موضوع صفحه اینستاگرام به صورت کاملاً مرتبط است و پست های غیر مرتبط کمتر وجود دارد.

 

فروش اکانت اینستاگرام

ویژگی های زیادی در تمامی خرید و فروش اکانت اینستاگرام در نظر گرفته می شود و در واقع شما اکانتی را خریداری می کنید که فرد دیگری برای به دست آوردن فالوورهای آن تلاش کرده است و اگر از مرجع معتبر برای خرید پیج اینستاگرام اقدام کرده باشید قطعاً تمامی فالوور های آن واقعی بوده و از لحاظ نرخ تعامل در رده های بالایی واقع شده است.

امروزه استفاده از پیج اینستاگرام برای انواع کسب و کارها به عنوان یک ضرورت به شمار می‌رود و حتی افرادی که تازه کسب و کارشان را راه اندازی کرده اند نیاز به یک پیج اینستاگرامی دارند.

توصیه می شود کسی که برای خرید پیج اینستاگرام اقدام می‌کند به تعداد فالوور های آن دقت نماید چرا که این موضوع برای کسب و کار شما بسیار با اهمیت است و به صورت کلی کسب و کار ها به سه گروه اصلی تقسیم بندی می شوند که شامل کسب و کارهایی که به تازگی وارد بازار کار شده اند و کسب و کارهایی که کمی از فعالیت آنها سپری شده و تجربه‌های اندکی به دست آورده‌اند و در نهایت کسب و کارهایی که قدیمی و با تجربه هستند؛ این شما هستید که قبل از خرید اکانت اینستاگرام با فالوور واقعی به بیزینس خود توجه می کنید و این سه وضعیت را در نظر می گیرید.

در نهایت اگر کارفرمایی لزوم استفاده از پیج اینستاگرام را برای کسب و کار خود احساس کند باید در گام اول اکانت اینستاگرام را راه‌اندازی کنند و زمان زیادی را صرف نماید تا بتواند فالور جذب کند ولی خرید اکانت اینستاگرام به عنوان یک راه میانبر محسوب می شود.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *