بانک 118
جدیدترین امکانات واتساپ

جدیدترین امکانات واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

جدیدترین امکانات واتساپ در نسخه های آپدیت شده آن، این فرصت را برای کاربران فراهم می کنند تا در فضای محیط این برنامه به صورتی هدفمند و اختصاصی بامخاطبین ارتباط برقرار نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید، برخی از مهمترین ویژگی ها و قابلیت های جدید اپلیکیشن اجتماعی واتساپ را برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

قابلیت ها و جدیدترین امکانات واتساپ

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان اجتماعی در بین عموم مردم در هر رده سنی شناخته می شود که بعد از فیلتر شدن تلگرام به دلیل امکانات و قابلیت های منحصر به فرد واتساپ بر طرفداران آن بیشتر افزوده شد. همزمان با پیشرفت دانش و تکنولوژی، شرکت سازنده این اپلیکیشن محبوب سعی در ارائه جدیدترین امکانات واتساپ را داشته و به برخی از آن ها در این مقاله اشاره ای مختصر شده است. قابلیت ها و امکانات جدید برنامه واتساپ بر اساس گزارش خبر گزاری های مختلف که در نسخه آپدیت شده آن قرار است برای کاربران ارائه شود به شرح موارد ذیل هستند:

امکان پخش پیام صوتی در پس زمینه برنامه پیام رسان واتساپ

 این قابلیت و ویژگی جدید اپلیکیشن واتساپ برای کاربران این فرصت را مهیا میکند تا آن ها بدون دغدغه قطع شدن پیام صوتی از صفحه چت مخاطب مورد نظر خود خارج شده و در صفحه ای دیگر، همراه با گوش دادن به ادامه آن پیغام به چت با شخص دیگری مشغول شود. امکان پخش پیام صوتی در پس زمینه به عنوان یکی از جدیدترین امکانات واتساپ در حال حاضر بر روز گوشی هایی با سیستم عامل ios به صورت آزمایشی فعال شده و شرکت سازنده  به دنبال رفع اختلالات موجود و گسترش قابلیت های آن می باشد. همچنین کاربران با کمک این قابلیت به راحتی می توانند به پیغام های صوتی ارسال شده خود در پس زمینه نسخه دسکتاپ واتساپ گوش دهند.

امکان دسترسی همزمان به پیام رسان واتساپ از چند دستگاه

 یکی دیگر از جدیدترین امکانات واتساپ که در نسخه های آپدیت شده بعدی قرار است برای کاربران ارائه شود، امکان دسترسی همزمان به این برنامه از طریق چند دستگاه مختلف است. به عبارت دیگر، در حال حاضر امکان نصب برنامه واتساپ و ساخت اکانت تنها بر روی یک گوشی هوشمند میسر بوده و به زودی قرار است که حداقل ۴ دستگاه  به طور همزمان به یک حساب کاربری متصل شده و از امکانات و قابلیت های آن پشتیبانی نمایند. همگام کردن مخاطبین، محتوا و پیام های یک صفحه کاربری بر روی چند  دستگاه تنها یکی از چالش فنی های  است که شرکت واتساپ سعی در رفع و بهبود آن دارد.

عرضه قابلیت های بیشتر برای گزینه پیام های محو شونده در واتساپ

قابلیت یکبار مشاهده پیام توسط مخاطب از جدیدترین امکانات واتساپ به حساب آمده که بر اساس آن پیامک ارسالی به محض دریافت و دیده شدن توسط شخص مخاطب از صفحه چت او حذف می گردد‌. فلذا به محض عرضه این ویژگی در نسخه جدید واتساپ، کاربران میتوانند به گزینه ها و امکانات بیشتری برای محو و ناپدید شدن پیام ها در صفحه چت مخاطبین خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیگر از قابلیت های جدید و خدمات پیام رسان اجتماعی واتساپ به امکان حذف پیام ها و یا ویرایش آن ها بدون نمایش جزئیات به مخاطب مورد نظر اشاره دارد که به عنوان یکی از ویژگی های جدید واتساپ قرار است در نسخه آپدیت آن ارائه گردد.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 02128422832
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *