بانک 118
تبلیغات رایگان در واتساپ

تبلیغات رایگان در واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

افرادی که به دنبال تبلیغ در شبکه های اجتماعی هستند همیشه گزینه اولشان اینستاگرام، توییتر و … است اما یکی از نکاتی که وجود دارد در شبکه های دیگری چون واتس آپ هم می توان تبلیغ انجام داد که شاید برای برخی چیز عجیبی باشد. برای تبلیغات رایگان در واتس آپ با توجه به اینکه مخاطبان کمتر و خاصی دارد اما بسیار کاربردی بوده و راه های مختلفی وجود دارد که می توان از این روش ها استفاده کرد.

برای ارسال تبلیغات رایگان در واتساپ تنها روش تبلیغاتی استفاده از ربات واتساپ می باشد

موثرترین روش تبلیغات رایگان در واتس آپ

با توجه به اینکه امنیت بالایی که در واتس آپ وجود دارد، یکی از روش های تبلیغات بسیار موثر و ایمن می تواند در واتس آپ انجام گیرد که با هزینه بسیار ناچییز و یا رایگان مواجه می شوید. اما همانقدر که از امنیت بالایی برخوردار است به نسبت شبکه های دیگر مانند اینستاگرام، از محدودیت بیشتری هم برخوردار است. موثر ترین روش تبلیغات رایگان در واتس آپ با ارسال چت های انبوه به چت خصوصی افراد انجام می پذیرد زیرا دیگر مطمئن هستید تا مخاطبان حداقل یکبار پیام شما را می خوانند و شاید جذب کار شما شوند. بهتر است شما با خط های مختلف در روز به تبلغات بپردازید و از هر خط برای ارسال 250 پیام استفاده کن

چالش های تبلیغات رایگان در واتس آپ 

با توجه به اینکه تبلیغات در واتس آپ به صورت انبوه شکل می گیرد و موثر است اما با خود چالش هایی را به همراه دارد: 

  • تبلیغات زمانبر در واتس آپ : با توجه به اینکه به هر تعداد از افرادی که بخواهید پیام بفرستید به همان اندازه باید زمان بذارید اگر بخواهید به صورت دستی انجام دهید بسیار کار زمانبری می شود اما می توان با کمک ابزار ها مانند ربات ها اینکار را کرد که در وقت صرفه جویی شود.
  • محدودیت ارسال در روز: با توجه به اینکه اگر در روز بیش از یک تعداد پیام مانند 500 تا ارسال کنید به احتمال زیاد از طرف واتس آپ مسدود می شوید این موضوع می تواند یکی از بزرگترین چالش ها در تبلیغات رایگان در واتس آپ باشد.
  • احتمال مسدود شدن اکانت واتس آپ: در ارسال تبلیغات با توجه به اینکه ممکن است کاربران شما را ریپورت کنند و یا حتی شما را مسدود کنند احتمال مسدود شدن اکانت شما بسیار بالا است و این موضوع برای شما دردسر ساز بوده همینطور باعث وقفه در کارتان می شود. البته با انتخاب جملات درست به همراه نگارش خوب در تبلیغاتتان و همینطور انتخاب افراد مورد مخاطبتان این مشکل برای شما بسیار کمرنگ تر می  شود.

ضعیف ترین روش های تبلیغات واتس آپی

شاید برایتان پیش آمده باشد که مدت زیادی برای تبلیغات صرف کرده باشید اما نتیجه مطلوبی نگرفته اید این موضوع نشانه ضعفی است که در تبلیغات واتس آپی شما وجود دارد زیرا برخی روش ها برای تبلیغات رایگان در واتس آپ دارای ضعف هایی می باشند. تبلیغات در واتس آپ که با نام واتس آپ مارکتینگ معروف است دارای نوعی روش به نام اس ام اس مارکتینگ بوده که در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی مشابه مانند تلگرام دارای شرایط بسیار دشوار تری است. به همین دلیل برای گذر از این مشکلات و یا زمان بیشتری که به شخصه می توانید صرف اینکار کنید بهترین گزینه اول جمع کردن اطلاعات درست برای تبلیغات است و سپس می توانید کار را آغاز کنید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 09102087178
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *