بانک 118
بازاریابی در واتساپ

بازاریابی در واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

واتساپ یکی از بهترین زمینه ها به منظور انجام بازاریابی گسترده با هدف پیشرفت در کسب و کار می باشد. اما شاید برای شما هم این سوال وجود داشته باشد که چگونه می توان بازاریابی در واتساپ را انجام داد که بهترین حالت بوده و موفقیت در آن بالاتر برود. باید ریسک های آن را بشناسیم و تشخیص دهیم که آیا این فضا برای کسب و کار ما مفید واقع می شود یا نه.

در قدم اول باید به این نکته مهم اشاره داشت که واتساپ به هیچ عنوان پیام های تبلیغاتی را به طور رسمی منتشر نخواهد کرد. این موضوع شاید کمی ناامید کننده باشد بنابراین باید اول استراتژی شخصی سازی را در پیش بگیرید و در کنار آن و هم راستا با آن به استراتژی عمومی و بازاریابی بپردازید. البته باید بدانید که این محدودیت ها مانند تعبیه نشدن زمینه فعالیت تبلیغاتی، امکان برقراری ارتباط با تعداد محدود و مشخص و مواردی از این قبیل در برابر مزایایی که دارد شاید چندان مهم نبوده و بتوان برای حل این مشکلات اقدامات دیگری را با هدف تبلیغات در واتساپ انجام داد.

به شما بازدیدکننده محترم پیشنهاد میشه از ربات واتساپ سایت بانک 118 دیدن فرمایید

بازاریابی واتساپی

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی با تعداد بالایی کاربر واتساپ است زیرا هم رایگان بوده و هم به راحتی بر روی گوشی یا تبلت و لپ تاپ نصب می شود. این اپلیکیشن امکان ارسال پیام به صورت متنی، صوتی، فیلم و عکس را دارا می باشد. تنها ایرادی که به آن گرفته می شود این است که با وجود آنکه زیر نظر فیس بوک کار می کند اما مانند فیس بوک و اینستاگرام قابلیت های رسمی به منظور انجام تبلیغات و یا برای بازاریابی به صورت حرفه ای را ندارد. همین امر باعث می شود تا در صورت تخطی از قوانین امکان بن شدن شماره شما وجود داشته باشد زیرا در هر صورت شما با شماره شخصی خود این اپلیکیشن را راه اندازی می کنید.

واتساپ بیزینس ابزاری برای بازاریابی در واتساپ

به منظور انجام بازاریابی در واتساپ و به منظور هموار کردن مشکلات در این راه می توانید از واتساپ بیزینس با هدف بازاریابی در واتساپ استفاده نمایید. این نرم افزار نیز مانند نرم افزار واتساپ کاملا رایگان می باشد و به راحتی می توان آن را بر روی هر نوع گوشی نصب کرد. البته ایرادی که به آن وارد است این است که نمی توانید از آن در لپ تاپ استفاده نمایید و قابلیت نصب بر روی این سیستم را ندارد.

طراحی و برنامه ریزی واتساپ بیزینس زیر نظر فیس بوک انجام شده و از این طریق زمینه برای بازاریابی در واتساپ برای کسب و کارهای کوچک فراهم شده است. امکانات و مزایای این برنامه به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کرده و قابلیت های زیادی را در اختیار شما می گذارد.

ویژگی های واتساپ به منظور کمک به بازاریابی

با وجود آن که واتساپ به طور رسمی و صرفا برای بازاریابی طراحی نشده اما امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با مشتری در تعامل بوده و ارتباط برقرار نمایید.

هزینه کم، ارسال پیام هایی با عنوان خوشامدگویی به صورت کاملا رایگان، تشکیل گروه، عضویت در سایر گروه ها، زمانبندی در ارسال پیام به مخاطبان، Quick Replace، قابلیت ساماندهی و دسته بندی پیام ها، امکان ارسال کاتالوگ برای محصولات و یا خدمات ارائه شده از جمله موارد و ویژگی هایی هستند که واتساپ در اختیار شما قرار داده تا بتوانید بازاریابی واتساپ خود را به منظور شناساندن محصول و یا خدمات به خوبی و به راحتی انجام دهید.

برای انجام بازاریابی می توانید از روش های مختلف مانند نمونه کار و یا عکس و فیلم رضایت سایرین را به افراد جدید نشان داده و در آنها ایجاد اعتماد نمایید. همچنین شرایط ویژه ای برای تعقیب کنندگان خود بوجود آورید تا برای آنها جذاب تر باشید به طور مثال به شرط تعامل بیشتر برای آنها جوایز مختلفی را در نظر بگیرید. همچنین می توانید نظرسنجی هایی برگزار نمایید که هم به شناخت افراد از یکدیگر و هم از شما منجر می شود.

تولید محتواهای به روز داشته باشید و از محصولات و خدمات خود به شکلی جذاب و به روز رونمایی نمایید تا افراد را بیشتر جذب نمایید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 02128422832
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *