بانک 118
ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ

ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008
آموزش تنظیم کردم ارسال پیام خوش آمدگویی

آموزش تنظیم کردم ارسال پیام خوش آمدگویی

تا حالا شده در واتساپ به کسی پیام بدید ، بعد ببینید که یک پیامک اتوماتیک از اون شخص برای شما ارسال شده است ؟ 😊

به شماره بازدیدکننده محترم پیشنهاد می شود از مقاله های ربات واتساپ | واتساپ مارکتینگ و تبلیغات واتساپ هم دیدن بفرمایید
بله این امکان حرفه ای نسخه واتساپ بیزینس است . برای آموزش در ادامه با ما همراه باشید …

در نسخه واتساپ بیزینس امکانی با نام Away message است که می توانید یک متن کامل تنظیم کنید تا افرادی که برای اولین بار به شما پیام می دهند یک پیام اتوماتیک دریافت کنند . این پیامک اتوماتیک می تواند حاوی لینک وب سایت ، اینستاگرام ، شماره همراه تماس ، پیام خوش آمدگویی ، آدرس ایمیل و یا حتی استفاده از انواع ایموجی ها می باشد .

برای مراجعه به منوی Away message کافیست روی موبایل خود وارد اپلیکیشن واتساپ بیزینس شوید . ابتدا سه نقطه بالا سمت راست را کلیک کنید ، سپس روی گزینه آخر settings کلیک کنید . سپس به منوی Business tools مراجعه و در نهایت روی Away message که یک آیکن چتر در کنارش است کلیک کنید .

پس از ورود به منوی Away message در قسمت بالا سمت و در روبروی گزینه Send away message تیک سبز را بزنید و در قسمت Away message کافیست متن خود را وارد کنید و در نهایت روی کلمه save در بالای صفحه کلیک کنید .

2 گزینه در انتهای صفحه می باشد که به توضیخ این 2 مورد می پردازیم

Schedule : می توانید تنظیم کنید چه ساعت هایی این پیام خوش آمد گویی ارسال شود . یعنی می توانید تنظیم کنید مثلا از ساعت 12 شب به بعد اگر کسی پیام داد به شما ، پیام خوش آمدگویی برایش ارسال نشود که به سه گزینه زیر دسته بندی می شود .

  • Always send ( همیشه ارسال شود )
  • Custom schedule ( تنظیم ساعت های خاص )
  • Outside of business hours ( خارج از ساعت هایی که برای واتساپ بیزینس تعریف کردید ارسال نشود )

Recipients : در این قسمت می توانید تنظیم کنید این پیام برای همه ارسال شود یا افرادی خاصل به توضیح این موارد در زیزر می پردازیم

  • Everyone ( برای همه ارسال شود )
  • Everyone not in address book ( برای اشخاصی که در لیست مخاطبین من نیستند )
  • Everyone except ( برای همه به جزء )
  • Only send to ( فقط برای این افراد )

آموزش تنظیم کردم ارسال پیام خوش آمدگویی به زبان فارسی

آموزش تنظیم کردن ارسال پیام خوش آمدگویی در واتساپ بیزینس به زبان فارسیارسال پیام خوش آمدگویی در واتساپ بیزینس به مشتریان جدید یکی از راه‌های موثر برای برقراری ارتباط اولیه با آن‌ها است. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله به آموزش تنظیم کردن ارسال پیام خوش آمدگویی در واتساپ بیزینس به زبان فارسی می‌پردازیم.اولین قدم برای تنظیم این پیام، ورود به بخش تنظیمات واتساپ بیزینس است. پس از ورود به بخش تنظیمات، به قسمت “پیام‌ها” بروید و سپس روی “پیام خوش آمدگویی” کلیک کنید.

در این قسمت، می‌توانید متن پیام خوش آمدگویی خود را ویرایش کنید و به زبان فارسی بنویسید.در ویرایش متن پیام خوش آمدگویی، می‌توانید از کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت شغلی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شغل شما در حوزه فروش محصولات آرایشی است، می‌توانید در پیام خوش آمدگویی از عباراتی مانند “بهترین محصولات آرایشی را در اختیار شما قرار می‌دهیم” استفاده کنید.

همچنین، می‌توانید در پیام خوش آمدگویی از امکانات و خدمات خاصی که شما ارائه می‌دهید، اطلاع دهید.با تنظیم کردن ارسال پیام خوش آمدگویی در واتساپ بیزینس به زبان فارسی، می‌توانید ارتباط خود با مشتریان را تقویت کنید و آن‌ها را به خرید و استفاده از خدمات شما ترغیب کنید. همچنین، با استفاده از کلمات کلیدی مناسب در پیام خوش آمدگویی، می‌توانید در جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای کاربران فارسی زبان بهتر دیده شوید و بیشترین بهره را از استراتژی سئو خود ببرید.

متن آماده ای که خود ما برای واتساپ خط 09101972007 استفاده می کنیم را در قسمت  زیر قرار می دهیم شاید نمونه خوبی برای شما باشد و بتوانید از نمونه این متن استفاده کنید

با سلام

🙏 لطفا درخواست خود را ارسال نمایید ، پشتیبان تا لحظاتی دیگر به شما پاسخ خواهد داد

💡زمان پاسخگویی پشتیبانی و مشاوره در واتساپ و تماس تلفنی همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹

🙏 برای اطلاع از آپدیت محصولات و تخفیف های مناسبتی حتما شماره 09101972007 را در مخاطبین تلفن همراه خود ذخیره کنید

☎️09101972007
☎️09101972008
☎️09102087178

💡مشاهده خدمات کامل مجموعه بانک ۱۱۸
https://wa.me/c/989101972007

✔ وب سایت
www.bank118.com

✔ پیج اینستا
https://instagram.com/bank118data

✔ کانال تلگرام
t.me/bank118com

نمونه پیام های خوش آمدگویی واتساپ

واتساپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در دنیا، به خصوص در کشور ایران، محبوبیت بسیاری دارد. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها تصمیم می‌گیرند از این ابزار برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند. یکی از راهکارهایی که می‌توان به منظور ارتباط اولیه و ایجاد تعامل با مشتریان در واتساپ انجام داد، ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک است.

ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ توسط سایت بانک 118 به زبان Persian (Farsi) می‌تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان باشد. با این روش، مشتریان به راحتی می‌توانند پیام خوش آمدگویی شما را دریافت کنند و احساس خوبی نسبت به تجربه خرید خود داشته باشند. این پیام می‌تواند شامل اطلاعاتی در مورد شرکت، محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما باشد و همچنین دعوتی برای تماس با شما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر.

با استفاده از سایت بانک 118، می‌توانید این عملیات را به راحتی انجام دهید. این سایت امکاناتی را برای ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ فراهم می‌کند و شما می‌توانید پیام خود را به زبان Persian (Farsi) نوشته و برنامه را برای ارسال خودکار تنظیم کنید. با این روش، می‌توانید زمان و تاریخ ارسال پیام را هم تعیین کنید و به راحتی برنامه‌ریزی کنید که پیام خوش آمدگویی شما به مشتریان در زمان مناسب به آن‌ها ارسال شود.

در نهایت، ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ توسط سایت بانک 118 با توجه به کلمات کلیدی “ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ” می‌تواند به شما کمک کند تا یک ارتباط قوی و موثر با مشتریان خود ایجاد کنید.

پیام خوش آمدگویی اتوماتیک در واتساپ: به دنیای تازه‌ای خوش آمدید!

واتساپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در دنیا، امکانات و قابلیت‌های بسیاری را برای کاربران خود فراهم می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها، ارسال پیام خوش آمدگویی اتوماتیک است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ارسال یک پیام خوش آمدگویی به تمامی مخاطبان خود، آن‌ها را به دنیای تازه‌ای خوش آمدید بگویند.

به واتساپ خود خوش آمدید: هم اکنون با شما هستیم تا در هر لحظه به شما کمک کنیم

به واتساپ خود خوش آمدید: هم اکنون با شما هستیم تا در هر لحظه به شما کمک کنیم. واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است که به کاربران امکان ارسال پیام، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل و اشتراک گذاری عکس و ویدئو را می‌دهد. با استفاده از واتساپ، شما می‌توانید با دوستان، خانواده و همکاران خود در تمام نقاط جهان در ارتباط باشید و اطلاعات را به سرعت و به راحتی با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

خوش آمدید! واتساپ یعنی اینجا جایی است که میتوانید با ما در تماس باشید و برای شروع هر چیزی را که میخواهید بپرسید

خوش آمدید! واتساپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است که به شما امکان می‌دهد با دوستان، خانواده و همکاران خود در تماس باشید. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید به راحتی پیام‌های متنی، تصاویر، ویدئوها و حتی فایل‌ها را به اشتراک بگذارید.

به واتساپ خوش آمدید: اینجا همیشه آماده‌ایم تا به سوالات و نیازهای شما پاسخ دهیم

به واتساپ خوش آمدید ، اینجا همیشه آماده‌ایم تا به سوالات و نیازهای شما پاسخ دهیم. به عنوان یک متخصص سئو و نیروی تولید محتوا، ما در اینجا هستیم تا به شما در بهره‌برداری بهتر از واتساپ کمک کنیم. با توجه به تعداد کاربران روزافزون واتساپ در ایران، این اپلیکیشن به یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در جامعه تبدیل شده است.

با پیام خوش آمدگویی اتوماتیک واتساپ، شما را به جامعه‌ای پر از ارتباطات و اطلاعات خوب خوش آمد میگوییم

با پیام خوش آمدگویی اتوماتیک واتساپ، شما را به جامعه‌ای پر از ارتباطات و اطلاعات خوب خوش آمد میگوییم. امروزه، ارتباطات و اطلاعات به یکی از مهمترین نیازهای انسان‌ها تبدیل شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *