بانک 118
ادمین پیج اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

از اصطلاحات رایجی که فعالان حوزه دیجیتال و دنیای مجازی از آن استفاده می کنند، کلمه ادمین می باشد. امروزه ادمین بودن یک شغل محسوب می شود و از درآمد خوبی برخوردار است. یکی از زمینه های اشتغال برای ادمین ها، اینستاگرام است که معمولا ادمین پیج اینستاگرام یا به صورت دورکاری و یا کار حضوری دائم و پاره وقت در شرکت ها و موسسه های مختلف مشغول به کار می شوند. ویژگی های شغل ادمین بودن که غالبا به صورت دورکاری و کار در منزل است، به همراه درآمد بالایی که دارد، سبب شده است که بسیاری از افراد به این شغل علاقه مند شوند. اگر شما نیز مایل هستید پیرامون ادمین پیج اینستاگرام اطلاعات بیشتری را کسب کنید، در ادامه این مقاله از سایت بانک 118 همراه ما باشید.

 

ادمین پیج اینستاگرام کیست؟

اگر اطلاعات کافی از اپلیکیشن اینستاگرام نداشته باشید، حتما فکر می کنید که اینستاگرام فضای ساده ایست که نیاز به هزینه کردن ندارد. اما لازم است این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به گسترش فعالیت در بستر اینترنت، امروزه ماهیت بسیاری از مشاغل تغییر کرده است و از روش های تبلیغاتی و بازاریابی مخصوصی برای آن ها استفاده می شود. بنابراین به منظور بهره برداری هرچه بهتر از این فضا، نیاز است که به اینستاگرام نیز نگاه حرفه ای تری صورت بگیرد.

اینستاگرام علاوه بر جنبه تفریحی و سرگرمی، به منظور بازاریابی و فروش نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ با توجه به اینکه بیش از 300 میلیون کاربر فعال از این پلتفرم استفاده می کنند، بنابراین برای رشد و پیشرفت در آن نیاز است که افراد محتواهای تولید شده را به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند در پیج اینستاگرام خود قرار دهند.

در این میان ادمین پیج اینستاگرام فردی می باشد که مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده می گیرد و با دانشی که از این اپلیکیشن دارد، اقدام به تولید محتوا، تحلیل و آنالیز پیج و همینطور تامین امنیت پیج اینستاگرام می نماید تا اینگونه یک صفحه رشد کند و پیشرفت داشته باشد. با توجه به استقبال بالای افراد از این اپلیکیشن، امروزه شغل ادمینی به یکی از شغل های پردرآمد تبدیل شده است.

 

چرا ادمینی پیج اینستاگرام طرفداران زیادی دارد؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، اغلب ادمین ها کار خود را به صورت دورکاری و از خانه انجام می دهند. برای شروع کار ادمینی به هیچ سرمایه ای نیاز نمی باشد و تنها ابزار کار یک عدد گوشی است. از سویی دیگر ادمین ها می توانند به طور همزمان بر روی چند پروژه کار کنند.

 

مهارت ها و توانایی های یک ادمین چیست؟

ادمین پیج اینستاگرام باید دانش کافی از این اپلیکیشن داشته باشد؛ در واقع ادمین ها با صرف وقت و تمرکز کافی است که می توانند به صورت حرفه ای در اینستاگرام فعالیت داشته باشند. از مهم ترین مهارت ها و توانایی های یک ادمین اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ادمین اکانت اینستاگرام باید به تمامی قابلیت ها و کارکردهای این پلتفرم مسلط باشد.
  • به انواع پروفایل های اینستاگرام و قابلیت هایی که هر یک دارد، آشنا باشد.
  • از روش های جذب و افزایش فالوورهای هدفمند متناسب با زمینه کاری پیج مطلع باشد و بتواند میزان مخاطبان پیج را افزایش دهد.
  • پیج هایی با فالوور بالا را زیرنظر بگیرد و با بهره گیری از خلاقیت خود از آن ها برای تولید محتوای پیج خود بهره برداری نماید.
  • درک درستی از استوری اینستاگرام داشته باشد و به درستی از آن استفاده کند.
  • با مفهوم هشتگ در اینستاگرام آشنایی داشته باشد و به طور صحیحی از آن استفاده کند.
  • ادمین پیج اینستاگرام باید در زمینه تولید محتوا قادر به استفاده از نرم افزارهای موبایلی شامل Inshot  یا Picsart  باشد و بتواند اینگونه عکس ها و فیلم ها را ادیت نماید.
  • به منظور استفاده بهتر از اینستاگرام، از مقالات و منابع معتبر انگلیسی و فارسی بهره ببرد.
  • پیج هایی که ایده های جدید و خلاقانه دارند را فالو نماید و سعی کند با رصد کردن عملکرد آن ها، از آن ها بیاموزد.
  • به منظور عملکرد صحیح در جهت رشد پیج، از ابزارهای آنالیز و تحلیل اینستاگرام به بهترین نحو استفاده نماید.
  • برای اینستاگرام تصویر پروفایل و همینطور بایو مناسب و حرفه ای را انتخاب کند که منجر به جذب مخاطبان بیشتری شود.
  •  

وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست؟

در وهله اول وظایف ادمین پیج اینستاگرام متناسب با شیوه کار صفحه اینستاگرامی مربوطه و هدفی که دنبال می کند، با یکدیگر فرق دارد. ممکن است دسته ای از ادمین ها صرفا مسئولیت اداره کردن یک پیج را برعهده داشته باشند، اما گروهی دیگر علاوه بر مدیریت پیج، تولید محتوا نیز انجام دهند. به طور کلی در ادامه بخشی از وظایف ادمین پیج اینستاگرام را آورده ایم :

  • تولید محتوا به صورت عکس و یا ویدئو و انتشار آن ها در قالب پست و یا استوری
  • نوشتن کپشن و متن مناسب برای محتواهای بارگذاری شده در پیج اینستاگرام
  • هشتگ گذاری مناسب در پست ها و حتی استوری ها
  • دسته بندی استوری ها و ذخیره آن ها در قسمت هایلایت ها
  • دسته بندی پست ها و سیو کردن آن ها در قسمت Guide 
  • پاسخ دادن به کامنت های کاربران در زیرپست ها و همینطور واکنش نشان دادن به ریپلای کاربران به استوری ها
  • پاسخگویی به دایرکت هایی که از سوی فالوورها ارسال می شود.
  • ثبت سفارش در پیج های فروشگاهی
  • مدیریت ارتباط با مشتریان ناراضی از خدمات و یا محصولات پیج اینستاگرامی
  • مدیریت کامنت های نامناسب برخی کاربران
  • برنامه ریزی و مدیریت پیج در جهت افزایش فالوور، افزایش بازدید از پیج ها و همینطور افزایش میزان لایک ها
  • توجه به امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن
  • فعالیت در جهت افزایش نرخ تعامل پیج
  • آشنایی با روش های بازاریابی و تبلیغات به موقع جهت بیشتر دیده شدن پیچ
  • برنامه ریزی مناسب برای قرار دادن پست ها

 

چگونه می توان ادمین پیج اینستاگرام شد؟

برای اینکه بتوانید به عنوان ادمین اینستاگرام فعالیت کنید، نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید و با هر مدرک تحصیلی می توانید در این حرفه مشغول به کار شوید. اما باید بدانید که مسیر اشتغال و کسب در آمد از ادمینی، از آموزش اصولی اینستاگرام مارکتینگ می گذرد و شما برای یادگیری حرفه ای اینستاگرام باید این مسیر را پشت سر بگذارید و نحوه کارکردن با اینستاگرام را بیاموزید.

بنابراین پیش از اینکه شما بخواهید به عنوان ادمین پیج اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کنید، لازم است که نحوه کار با این اپلیکشین و قابلیت هایی که دارد را بیاموزید. همینطور یکی از لازمه های موفقیت در این شغل، آشنایی با تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است. برای اینکار می توانید از ویدیوها و مقالات رایگان در گوگل استفاده کنید و یا در دوره های آموزشی که در این زمینه برگزار می گردد، شرکت نمایید.

بنابراین لازم است ابتدا با قوانین، الگوریتم‌ ها و بخش ‌های مختلف اینستاگرام و انواع فرمت های محتوا در آن و همینطور تکنیک‏ های جذب و تعامل با کاربران، فنون های طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی ، کار کردن با ابزارهای حرفه ای همچون فتوشاپ و … مطلع شوید. کسب درآمد با شغل ادمینی اینستاگرام زمانی آسان است که شما مهارت های لازم را داشته باشید.

 

درآمد ادمین‌ های پیج اینستاگرام چگونه است؟

با توجه به اینکه طی سال های اخیر، اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شده است، زمینه مناسبی را برای اشتغال ادمین های اینستاگرام نیز فراهم کرده است. به طوری که ادمین ها با استفاده از یک گوشی هوشمند و یا یک کامپیوتر می توانند بدون محدودیت کار کنند.

درآمد ماهانه و حقوق دریافتی ادمین پیج اینستاگرام وابسته به زمینه کاری پیج مربوطه نیز می باشد. هر چه تعداد فالورهای یک پیج بالاتر باشد و همینطور ادمین از مهارت و تسلط بالایی در اینستاگرام مارکتینگ برخوردار باشد، بدیهی است که درآمد بالایی نیز خواهد داشت.

اگر مایل هستید با ادمینی پیج اینستاگرام به درآمد بالایی برسید، توجه داشته باشید که لازم است ضمن داشتن مهارت، از توانایی اداره کردن چندین پیج را نیز برخوردار باشید. به طور کلی هر زمان بیشتری را برای اینکار اختصاص دهید، به درآمد بالاتری نیز دست پیدا خواهید کرد. همینطور توجه داشته باشید که ادمینی چندین پیج به طور همزمان و طراحی پست، تولید محتوا، آنالیز پیج و … برای آن ها کار چندان آسانی نیز نمی باشد.

 

سخن آخر

اینستاگرام به صورت روزافزون در حال رشد و پیشرفت است و روزانه به جمع کاربران آن اضافه می شود؛ اما فراموش نکنید رقابت در این فضا بسیار زیاد و تنگاتنگ است و فقط با مدیریت حرفه ای صفحات اینستاگرام، قادر به رشد خواهید بود. بنابراین اگر مایل هستید به عنوان ادمین پیج اینستاگرام در این بستر فعالیت کنید و به درآمد برسید، حتما باید سعی کنید به صورت اصولی و درست مهارت های لازم را بیاموزید.

اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *