بانک 118
آموزش ساخت گروه در واتساپ

آموزش ساخت گروه در واتساپ

سفارشات و مشاوره 09101972007
پشتیبانی 09101972008

واتساپ از برنامه های کاربردی است که در گوشی بسیاری از افراد نصب شده است. در این مطلب به بررسی نحوه ساخت گروه در واتساپ می پردازیم. شما از طریق واتس اپ می توانید برای دیگران عکس و ویدیو ارسال کنید. از قابلیت های این برنامه کاربردی می توان به امنیت بالا، قابلیت تماس تصویری، تماس صوتی و ارسال عکس و ویدیو اشاره کرد. شما از طریق این برنامه می توانید با دوستان خود در هر جایی که هستند ارتباط تصویری و صوتی برقرار کنید. اگر نمی دانید که چطور باید در واتساپ گروه تشکیل دهید در این مقاله اطلاعاتی درباره نحوه ساخت گروه در واتساپ ارائه می دهیم.

آموزش نحوه ساخت گروه در واتساپ

آیا برای شما پیش آمده که بخواهید به صورت گروهی با دوستان خود مکالمه داشته باشید یا با یکدیگر چت کنید؟ برنامه واتساپ به شما در این زمینه کمک می کند. شما با استفاده از برنامه واتساپ قادر خواهید بود گروه تشکیل دهید و با افرادی که می خواهید در گروه ارتباط برقرار کنید. در این مقاله به شما اطلاعاتی درباره نحوه ساخت گروه در واتساپ ارائه می دهیم.

مراحل و نحوه ساخت گروه در واتساپ

ساخت گروه واتساپ نیز مانند ساخت گروه در سایر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام نیاز به طی کردن چند مرحله ساده دارد. در این بخش مراحل ساخت گروه واتساپ را ذکر کرده ایم. مراحل و نحوه ساخت گروه در واتساپ عبارتند از:

  • اجرای برنامه واتساپ؛
  • رفتن به تب chats؛
  • انتخاب گزینه New Group از منوی اصلی برنامه (آیکون سه نقطه موجود در گوشه ی صفحه)؛
  • انتخاب اعضای گروه از لیست مخاطبین؛
  • تایید این مراحل از طریق انتخاب آیکون سبز رنگ در قسمت پایین و راست صفحه؛
  • تعیین اسم برای گروه مورد نظرتان و فشردن کلید تایید.

ساخت گروه در واتساپ

در قدم اول باید وارد برنامه ی واتساپ شوید. بعد باید از قسمت پایین سمت راست، گزینه س سبز رنگ را انتخاب کرده و از قسمت بالا گزینه New group را انتخاب کنید. در این بخش شما می توانید مخاطبین مورد نظرتان را نیز به گروه اضافه کنید. پس از انتخاب و افزودن مخاطبین باید از قسمت پایین صفحه فلش سبز رنگ را انتخاب کنید. در مرحله آخر نیز می توانید نام و تصویر گروه را انتخاب کنید. سپس تیک سبز رنگ را انتخاب کنید. گروه واتساپی شما به همین سادگی تشکیل می شود و می توانید با تمام دوستانتان در یک گروه ارتباط برقرار کنید. شما می توانید از طریق لینک ساخته شده در واتساپ، این لینک را به مخاطبین دیگر خود نیز ارسال کنید. در ادامه مقاله به نحوه انجام این کار و ساخت لینک دعوت به گروه واتساپ می پردازیم.

نحوه ساخت لینک دعوت به گروه واتساپ

یکی دیگر از قابلیت های واتساپ، امکان ساخت لینگ گروه برای ارسال به سایر مخاطبین می باشد. در صورتی که بخواهید فردی را به گروه دعوت کنید که جزو مخاطبین شما نیست، کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اجرای برنامه واتساپ؛
  • رفتن به تب CHATS ؛
  • انتخاب گروه؛
  • لمس کردن نام گروه خود از منوی بالای صفحه؛
  • انتخاب گزینه Add Participant؛
  • لمس کردن گزینه Invite to group via link از بخش بالای صفحه؛
  • انتخاب و لمس کردن گزینه Copy Link برای کپی کردن لینک دعوت به گروه؛
  • ارسال لینک دعوت به گروه واتساپ به دیگران.

ارسال لینک گروه در متن پیام های تبلیغاتی واتساپ توسط ربات واتساپ 

با گسترش فناوری و رواج شبکه های اجتماعی، استفاده از روش های نوین تبلیغاتی برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید به یک وبسایت بسیار حائز اهمیت است. یکی از این روش ها، استفاده از ربات واتساپ برای ارسال پیام های تبلیغاتی می باشد.

ربات واتساپ قابلیت ارسال متن، عکس، ویدئو و حتی لینک های مرتبط را به صورت خودکار دارا هستند. این روش به تازگی توسط سایت بانک 118 نیز به کار گرفته شده است.

استفاده از ربات واتساپ برای ارسال لینک گروه ها در متن پیام های تبلیغاتی، یک راه بسیار موثر برای جلب توجه مخاطبان و افزایش تعامل با آنها است. با این روش، مخاطبان می توانند با کلیک بر روی لینک، به صورت مستقیم وارد گروه مربوطه شوند و با سایر اعضا ارتباط برقرار کنند.

این روش نه تنها باعث افزایش ترافیک وبسایت می شود، بلکه توانایی ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان را نیز فراهم می کند.

در استفاده از این روش، نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که محتوای پیام های تبلیغاتی واتساپ حاوی ارزش برای مخاطبان باشد. مخاطبان به طور کلی تمایلی به پیام های تبلیغاتی ندارند، اما اگر محتوای پیام شما آنها را جذب کند، مطمئناً به لینک گروه شما خواهند پیوست.

بنابراین، در طراحی متن پیام های تبلیغاتی واتساپ، باید توجه ویژه ای به کیفیت و جذابیت محتوا داشته باشید.

در نهایت، استفاده از ربات واتساپ برای ارسال لینک گروه ها در متن پیام های تبلیغاتی، یک راه بسیار موثر برای جذب مشتریان جدید و افزایش ترافیک وبسایت می باشد.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در قسمت زیر ، روی دکمه مورد نظر کلیک کنید
مشاوره و سفارشات
09101972007 - 09101972008
اشتراک گذاری این صفحه

در قسمت زیر می توانید سوالات خود را مطرح کنید . در فاصله بسیار کوتاهی پاسخ داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *