بانک 118
لیست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تهران
قیمت محصول : 0 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

امروزه استفاده از بانک اطلاعات مشاغل بسیار رونق پیدا کرده به طوری که هم اکنون بانک اطلاعات دانشگاه ها و مراکز عالی تهران نیز ارائه شده و افراد می توانند اطلاعات کامل و جامع را از طریق این بانک دریافت نمایند.

 

لیست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تهران

بانک اطلاعات دانشگاه ها و مراکز عالی تهران

یکی از جدیدترین بانک اطلاعاتی که ارائه شده است و بسیار کارآمد می باشد، بانک اطلاعات دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی تهران می باشد. این بانک اطلاعاتی که به همراه مشخصات کامل و آپدیت شده می باشد یک بانک ارزشمند از سایت های نیازمندی مجله های محلی و روزنامه های رسمی کشور بوده که از شرکت هایی که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت می کنند جمع آوری شده است. اطلاعات موجود در این بانک شامل نام فرد مسئول، نام مرکز، نام صنف، آدرس و تلفن ثابت است به طوری که افراد می ‌توانند از این پکیج کامل جهت بازاریابی تلفنی و حضوری استفاده کنند. جالب است بدانید از آنجایی که این بانک اطلاعاتی که هر سه ماه یکبار به روز رسانی می شود و آخرین آپدیت آن نیز در سایت ارائه می گردد شما می توانید همواره جدیدترین بانک های اطلاعاتی مشاغل را داشته باشید.

 

لیست دانشگاهها و مراکز عالی تهران

هنگامی که شما به  بانک اطلاعات دانشگاه ها و مراکز عالی تهران مراجعه می کنید طبیعتاً با لیست جامع اطلاعات دانشگاه ها و مراکز عالی تهران مواجه می‌ شوید که به راحتی می توانند از طریق این بانک اطلاعات در خصوص این دانشگاه ها اطلاعاتی به دست آورید. از جمله دانشگاه های ارائه شده در این لیست که اطلاعات کاملی از آن وجود دارد می توان به دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه افسری امام علی، دانشگاه امام صادق، دانشگاه الزهرا تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه خاتم، دانشگاه خوارزمی تهران، موسسه آموزش عالی آل طاها، موسسه آموزش عالی مهر البرز اشاره کرد. هنگامی که شما این بانک اطلاعات را دریافت کنید به طور کامل اطلاعاتی از این دانشگاه ها دریافت خواهید کرد.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید