بانک 118
لیست آموزشگاه های کامپیوتر تهران
قیمت محصول : 150,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

ارائه لیست آموزشگاه های کامپیوتر استان تهران یکی دیگر از خدمات و پکیج های منتشر شده در سایت رسمی پایگاه اینترنتی بانک اطلاعات اصناف ۱۱۸ است. این پکیج در خصوص ارائه لیست نسبتا جامع و کاملی از تمامی آموزشگاه های کامپیوتر خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی استان تهران توسط افراد کارآزموده، از منابع موثق گردآوری و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

لیست آموزشگاه های کامپیوتر تهران

 بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

 امروزه بانک اطلاعات اصناف و مشاغل به شکل مرجع و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی، در حال ارائه خدمات و گسترش بستر ارتباطی هدفمند به منظور توسعه بازار کار و اشتغال زایی در جمعیت افراد واجد شرایط  در حیطه های مختلف کاری است.  اطلاعات ارائه شده در پایگاه های اطلاع رسانی از جمله بانک اطلاعات اصناف ۱۱۸ در پارامترهای مختلفی مانند لیست و یا دایرکتوری مشاغل استانی و کشوری، بانک موبایل مشاغل و اصناف، ایمیل اصناف و مشاغل و سایر پارامترهای جزئی ‌تر خواهد بود. آنچه در خصوص گردآوری و ارائه این سبک از اطلاعات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، به روز رسانی و صحت اطلاعات گردآوری شده  از منابع و پایگاه های قابل اعتماد مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده است.

 

 لیست مشاغل و اصناف استانی

 ارائه لیست تمامی آموزشگاه های کامپیوتر تهران، نمونه‌ای از لیست و یا دایرکتوری نوع خاصی از مشاغل مورد نظر در یک استان به منظور آشنایی و کسب اطلاعات در خصوص ثبت نام، مشاوره و گذراندن دوره های مورد نظر توسط متقاضیان است. از دیگر اهداف ارائه لیست آموزشگاه های کامپیوتر تهران، جذب افراد جویای کار در زمینه رشته های مورد نظر و ایجاد یک بستر مناسب به منظور بازاریابی، کاریابی و تبلیغات هدفمند در تمامی حیطه های مرتبط با علوم کامپیوتری در استان تهران و سایر استان‌های کشور است. لیست آموزشگاه های کامپیوتر استان تهران از منابع و پایگاه های معتبری گردآوری شده و با مبالغ بسیار ناچیز به منظور کمک به گسترش ساعت کاری در بستر اینترنتی در اختیار کاربران و متقاضیان قرار گرفته است. پایگاه اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ با کسب فیدبک مثبت،  اعتماد و رضایت متقاضیان، در تلاش به منظور ارتقا و بهبود کیفیت اطلاعات ارائه شده به تمامی کاربران در سراسر استان های کشور است.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید