بانک 118
شماره موبایل مهندسین قم
قیمت محصول : 390,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات مهندسین قم علاوه بر ایجاد امکان تبلیغات شما برای مهندسان این استان، می تواند اطلاعات بهترین مهندسین و افراد متخصص را برای انجام پروژه های شما نیز در اختیارتان قرار بدهد.

 

شماره موبایل مهندسین قم

خرید بانک اطلاعات مهندسین قم

به طور حتم خرید لیست اطلاعات مهندسین قم با اهداف گوناگونی صورت می گیرد و این اطلاعات با توجه به نیاز خریداران در دسته بندی های مختلف و در یک پکیج کامل ارائه می شود. یکی از اهداف مهم برای خرید پکیج اطلاعات مهندسین قم، کمک به شرکت های مهندسی مختلف برای استخدام نیروهای جدید و متخصص می باشد. از طرف دیگر این شرکت ها می توانند برای رتبه بندی شرکت خود به دنبال افراد داوطلب در این زمینه نیز باشند. اما از دیگر اهداف، تهیه لیست شماره تماس مهندسین انجام تبلیغات و بازاریابی برای گروه ها و شرکت های خدماتی مختلف به شیوه آسان تری امکان پذیر شده است.

 

لیست مشاغل مهندسین استان قم

بانک اطلاعات مهندسین قم یک لیست کامل است که اطلاعات مهمی را در زمینه تمامی مهندسان قم و همچنین شرکت های مهندسی فعال در شهرهای مختلف این استان را اختیار شما قرار می دهد. امروزه مجموعه های آموزشی مختلفی از این لیست جهت تبلیغات و جذب کارآموز در رشته های مختلف مهندسی استفاده می کنند. به علاوه اینکه این مجموعه ها با کمک شماره تماس مهندسین استان قم امکان معرفی پکیج های آموزشی خود را به مهندسان و فعالان این حوزه دارند. علاوه بر تبلیغات تلفنی، از طریق دریافت آدرس مشاغل مهندسی مختلف در این لیست می توانید روش حضوری را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. لازم است بدانید این اطلاعات با دقت بسیار بالایی تهیه شده است و طی دوره های منظم به روز رسانی و آپدیت می شوند. بنابراین در صورت خرید این پکیج، فایل آپدیت شده آن در مراحل بعدی برایتان ارسال می شود. در این صورت دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای دریافت فایل های آپدیت شده ندارید، بلکه پیام حاوی به روز شدن اطلاعات مهندسین استان قم به صورت پیامک یا ایمیل برای شما ارسال شده و شما می توانید با ورود به وبسایت BANK 118 فایل اکسل جدید این بانک اطلاعاتی را دریافت کنید. 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید