بانک 118
شماره موبایل مهندسین اراک
قیمت محصول : 290,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعاتی مهندسین اراک شامل شماره تلفن های مهندسین شهر اراک می باشد. این بانک اطلاعاتی در قالب یک فایل اکسل با حجم 1 مگابایت ارائه می شود که 2750 رکورد در آن آورده شده است. منبع شماره تلفن های این بانک اطلاعاتی، سازمان نظام مهندسی، روزنامه ها و مجلات و همچنین شرکت های مهندسی در این شهر می باشد.

 

شماره موبایل مهندسین اراک

بانک اطلاعاتی چیست و چه مزایایی دارد

بانک های اطلاعاتی که از آنها به عنوان لیست مشاغل نیز یاد می شود، مجموعه اطلاعاتی در مورد یک یا چند موضوع است که غالبا در مورد راه های ارتباطی با کسب و کار های مشخص و خاص می باشد.

در ادامه معرفی لیست مشاغل و بانک های اطلاعاتی همچنین باید گفت این لیست ها شامل کسب و کار های مختلفی می شود که از جمله آنها می توان به کسب و کارها در حوزه های  مهندسی، ساختمان، برق، شرکت های اداری، اقتصادی، بانک اطلاعات پزشکان، کارخانجات، مشاغل و اصناف گوناگون و متنوع اشاره نمود.

 

بانک اطلاعاتی مهندسین اراک

معرفی لیست مشاغل – بانک اطلاعاتی – خرید لیست مشاغل –  –

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، بانک های اطلاعات منابع مهمی هستند که می توانند برای فعالیت های مختلف بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، گسترش حوزه کاری، گسترش فروش محصولات، برقراری ارتباط با جامعه مشتریان و … استفاده شوند.

در این قسمت از وب سایت Bank118، شما می توانید برای خرید بانک اطلاعاتی مهندسی اراک اقدام کنید. از جمله ویژگی های این نوع بانک اطلاعاتی که شامل شماره موبایل مهندسین اراک می باشد، باید گفت:

  • نوع فایل: اکسل
  • حجم: 1 مگابایت
  • پشتیبانی: دارد
  • تعداد رکورد: 1475 عدد
  • تلفن ثابت: ندارد
  • تلفن همراه: دارد
  • آدرس پستی: ندارد
  • وب سایت: ندارد

همانطور که مشاهده می کنید، بانک اطلاعاتی مهندسین اراک تنها شامل شماره موبایل های این افراد می شود. بنابراین شما می توانید از طریق شماره موبایل ایشان، تبلیغات خود را به راحتی به جامعه هدف خود (یعنی مهندسین شهر اراک) با ارسال یک پیام برسانید.

جمع آوری این بانک اطلاعاتی از طریق سازمان نظام مهندسی، شرکت های مشغول در حوزه نظام مهندسی و روزنامه ها انجام شده است و شما می توانید با تهیه این بانک اطلاعاتی مهندسین اراک، به محتوای آن به راحتی دسترسی داشته باشید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید