بانک 118
بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران
قیمت محصول : 990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

فروشندگان آجیل و خشکبار می‌توانند با داشتن اطلاعات تماس آجیل فروشی های تهران خدمات خود را اطلاع رسانی کرده و از این رو فروش خود را چند برابر کنند. بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران می تواند به افرادی که می‌خواهند بازاریابی هدفمندی را در این زمینه به وجود آورنده کمک بسیار زیادی کند.

 

این محصول در 2 نسخه اکسل و پی دی اف تهیه و تدوین شده است . همچنین اطلاعات موجود شامل تلفن ثابت ، شماره همراه مدیریت ، آدرس پستی و نام فروشگاه / مرکز می باشد . لازم به ذکر است آپدیت این بصورت جدید می باشد و هر 90 روز یک بار بروزرسانی می شود . با یک بار خرید این محصول از این پس در پنل کاربری خود در سایت ، دسترسی به آپدیت های بعدی بصورت رایگان خواهید داشت .

 

 بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

 در بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران شماره موبایل و اطلاعات مربوط به تماس مشاغل و فروشندگان آجیل و خشکبار شهر تهران وجود دارد، شما می توانید از طریق خرید این بانک اطلاعاتی خدمات و محصولات خود را به صاحبان مشاغل اطلاع رسانی کرده و از این رو در کسب و کار خود یک رونق به وجود آورید. این بانک اطلاعاتی برای افرادی که در زمینه های زیر فعالیت می کنند، بسیار سودمند خواهد بود.

 تولیدکنندگان، شرکت ها، فروشندگان، کارخانجات، موسسات رفاهی و بانکی، فروشگاه گان آجیل فروشی و کلیه فروشندگانی که قصد دارند صاحبان مشاغل را جامعه هدف و بازاریابی تبلیغاتی خود قرار دهند.

 

لیست اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

لیست اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

 برای کلیه شرکت ها یا تولید کنندگانی که در زمینه مواد غذایی و به خصوص آجیل و خشکبار فعالیت می‌کنند، باید متذکر شد که برای نخستین بار در کشور سایتی به وجود آمده که شامل بانک اطلاعات مشاغل قابل ارائه به خصوص فروشندگان آجیل و خشکبار تهران می باشد که مشخصات کامل و آپدیت شده این بانک اطلاعاتی ارزشمند در آن وجود دارد و اطلاعات جمع آوری شده در این سایت از نیازمندی ها، روزنامه های رسمی کشور، مجله های محلی و شرکت‌هایی که در زمینه آجیل و خشکبار فعالیت می‌کنند گردآوری شده است. از جمله اطلاعات موجود در بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران می‌توان به مواردی مانند نام صنف، نام فروشگاه و یا مرکز، نام فرد مسئول، آدرس، تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و غیره اشاره کرد که در پکیج بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران وجود دارد و افراد می توانند برای بازاریابی تلفنی و یا حضوری به این پکیج مراجعه نمایند.

 

شماره موبایل های فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

شماره موبایل های فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

 بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران دارای اطلاعاتی است که شامل شماره موبایل هایی از فروشندگان آجیل و خشکبار تهران بوده و یک منبع ارزشمند از شماره موبایل های گردآوری شده در این زمینه به شمار می آید  که مشتریان می توانند آن را در قالب اکسل، ایمیل یا تلگرام دریافت نمایند. برای جمع آوری این اطلاعات از روش‌های ویژه استفاده شده تا اطلاعات موجود در آن دارای کمترین زمین ضریب خطای محصول باشند. آپدیت هایی که روی بانک اطلاعات و شماره موبایل فروشندگان آجیل و خشکبار تهران صورت می‌گیرد مربوط به ماه قبلی بوده و هم زمان با تغییرات بخش خدمات روی آنها آپدیت های صورت می گیرد.

 

شماره تلفن فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

شماره تلفن فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

در این سایت با توجه به دانش و تجربه ای که در زمینه مشاغل و اتحادیه های شهر تهران وجود دارد، شبکه ای قدرتمند از فروشندگان آجیل و خشکبار این شهر در اختیار مشتریان گذاشته می شود تا بتوانند از طریق شماره تلفن های موجود در این بانک اطلاعاتی یک تعامل سازنده ایجاد کرده و حجم سفارشات را چند برابر کنند و از این رو موقعیت تجاری خود را تقویت نمایند. همچنین باید ذکر کرد که کلیه اطلاعاتی که در بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار شهر تهران وجود دارد، به طور منظم و هر سه ماه یکبار به روز رسانی شده و آخرین آپدیت های آن را در سایت قرار می دهند.

اگر به بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار کشور نیاز دارید جهت مشاهده جزئیات و خرید آنلاین روی دکمه زیر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید