بانک 118
اطلاعات آرایشگاه های آقایان تهران
قیمت محصول : 990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

لیست آرایشگاه آقایان تهران، مجموعه ای نسبتا جامع و کامل از لیست تمامی آرایشگاه های مردانه در سطح استان تهران است که به شکل یک پکیج به روز رسانی شده در قالب فایل اکسل و یا pdf، توسط اعضای گروه بانک اطلاعات اصناف ۱۱۸ گردآوری، سازماندهی و تهیه شده و در اختیار کاربران در فضای اینترنتی قرار گرفته است.

 

بانک اطلاعات آرایشگاه های آقایان تهران

 بانک اطلاعات اصناف و مشاغل

  بانک اطلاعات اصناف و مشاغل، به مجموعه ای از داده های طبقه بندی شده و گنجینه ای از اطلاعات جامع و کاربردی در خصوص اصناف و مشاغل فعال در سطح استان و کشور گفته می شود که توسط مراکز و پایگاه‌ های اطلاع‌ رسانی در بستر اینترنتی تهیه گردیده و این در اختیار متقاضیان و کاربران قرار گرفته است. مجموعه اطلاعات اصناف در برگیرنده داده ‌هایی با عناوین بانک ایمیل مشاغل، بانک موبایل مشاغل و لیست جامع تمامی مشاغل موجود در سطح یک منطقه است. نام و نام خانوادگی کارفرما و یا اشخاص بنیانگذار یک صنف، آدرس کد پستی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه، آدرس محل دقیق اصناف و آدرس پست الکترونیکی مرتبط با فعالیت صنف، پارامترهای گردآوری شده در خصوص اصناف مختلف توسط پایگاه ها و مراکز اطلاع رسانی مانند بانک ۱۱۸ هستند.

 

 لیست مشاغل استان تهران

 لیست مشاغل مختلف استان تهران از جمله آرایشگاه های مردانه، یکی دیگر از خدمات پرطرفدار و بسیار مهم ارائه شده در پایگاه اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ است. آرایشگاه های مردانه استان تهران با هدف معرفی به منظور مراجعه، کارورزی و جذب افراد جویای کار در اختیار کاربران قرار گرفته و یکی از راه های بسیار موثر در زمینه توسعه بازاریابی و کاریابی هدفمند و موفق به شمار می آید. ارائه لیست و یا اصطلاحا دایرکتوری مشاغل در زمینه های مختلف از نخستین خدمات و فعالیت های ارائه شده توسط تمامی مراجع و پایگاه های اطلاع رسانی از جمله بانک ۱۱۸ بوده و یک بستر ارتباطی موفق و کارآمد شاخه های مختلف بازار کار، به ویژه در مناطق محروم و شهرستان های کوچک را فراهم آورده است. قیمت های ارائه پکیج های لیست  اصناف و مشاغل، بسیار و مقرون به صرفه بوده نیاز متقاضیان را به نحو احسنت برآورده خواهد نمود. اطلاعات بیشتر در این زمینه به پایگاه اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ مراجعه نمایید.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید