بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های شهرکرد
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

از آنجایی که شرکت های شهرکرد، در مشاغل متنوعی فعالیت می کنند، دسترسی به اطلاعات و شماره تلفن آن ها، برای کسب و کار های نوظهور به منظور بهره مندی از مزایای تبلیغاتی این شرکت ها، اهمیت بالایی خواهد داشت.

 

دستیابی به اسامی شرکت های شهرکرد

امروزه بسیاری از کسب و کار های کوچک و بزرگ سهم عظیمی از سرمایه خود را به انجام تبلیغات اختصاص می دهند که این امر دلیلی بر اهمیت بالای تبلیغات در عصر امروز خواهد بود. استفاده از شیوه های مختلف تبلیغاتی می تواند تاثیر بالایی در رونق و گسترش یک کسب کار داشته باشد. اما برای این که بتوانید از شیوه های مختلفی نظیر پنل پیامکی استفاده کنید، لازم است تا به اطلاعات شرکت های شهرکرد و شماره تلفن شرکت های شهرکرد دسترسی داشته باشید. به موجب این امر می توانید به راحتی آگهی های تبلیغاتی خود را برای مشاغل و صنف های مختلف ارسال کنید. تحقق این امر تنها با استفاده از خدمات سایت bank118.com امکان پذیر می باشد.

در حقیقت سایت بانک ۱۱۸، لیست شرکت های شهرکرد را به صورت جامع در یک فایل جمع آوری کرده و آن را با پرداخت هزینه اندکی، در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. در این لیست آدرس، شماره تلفن، آدرس سایت، نوع فعالیت مشاغل و … را مشاهده خواهید کرد که به صورت رایگان نیز آپدیت خواهد شد. با در دست داشتن این لیست، ارسال آگهی های تبلیغاتی توسط سامانه پیامکی مشاغل مختلف آسان می گردد و می تواند بازدهی بالایی را برای صاحبین مشاغل به ارمغان آورد.

 

شرکت های تولید لوازم ورزشی در شهرکرد

شرکت های شهرکرد تاکنون به عنوان شرکت های پیشرو در انواع مشاغل و فعالیت ها شناخته شده اند. شرکت تولیدی ورزشی قربانی، از جمله شرکت های فعال در این استان می باشد که در زمینه تولید انواع لوازم ورزشی فعالیت گسترده ای دارد. البته شاخه فعالیت این شرکت تولیدی در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی نیست، بلکه در زمینه تولید انواع پوشاک ورزشی تبحر دارد.

این شرکت محصولات تولیدی خود را همچنین به صورت عمده و تک فروشی نیز عرضه می کند که برای خرید پوشاک ورزشی می توانید به آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، سعدی، روبروی فروشگاه فرهنگیان مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید که به طور دقیق در سایت bank118.com ذکر شده است.

 

شرکت های شهرکرد فعال در صنایع پالایشگاهی

شرکت نیرو گستر هفشجان، از شرکت های شهرکرد فعال در صنایع پالایشگاهی و تولیدات نفتی می باشد. این شرکت در واقع در صنعت پتروشیمی فعالیت دارد و به طور اختصاصی در زمینه تولید انواع تجهیزات پالایشگاهی نفت و گاز و همچنین مخازن نفت و گاز فعالیت می کند. این شرکت پتروشیمی با شعار “در پیشرفت ایران عزیزمان کوشا باشیم” فعالیت چشمگیری را در پیمانکاری نفت و گاز نیز به سرانجام رسانده و توانسته نقش کوچکی در استقلال ایران در صنعت نفت و گاز داشته باشد.

آدرس دفتر مرکزی این شرکت در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، وحدت، کوچه هفتم، پلاک 5 واقع شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت حضوری به آن مراجعه کنید. علاوه بر این، تلفن های پشتیبانی این شرکت نیز در دسترس هستند و از طریق ایمیل این مجموعه نیز می توانید با مدیریت آن ارتباط برقرار کنید.

 

شرکت های صنعتی شهرکرد

شرکت بهاران شیمی بروجن، از شرکت های شهرکرد در عرصه صنعت می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع روغن های صنعتی نظیر روغن موتور های دیزلی و بنزینی، انواع گریس و ضد یخ و … فعالیت می کند. این شرکت در صنعت بازرگانی نیز پیشرو می باشد و از صادر کنندگان روغن های صنعتی به حساب می آید. یکی از دلایلی که این شرکت به عنوان یکی از شرکت های مهم این استان شناخته می شود، این است که تضمین کننده کیفیت محصولات تولیدی خود می باشد و آن ها را با قیمت مناسبی عرضه می کند.

دفتر مرکزی این شرکت در آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، چهارراه بهارستان، پلاک 1 واقع شده است و شما می توانید از طریق شماره های پشتیبانی، با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. البته این شرکت برای راحتی مشتریان، وب سایت اینترنتی خود را نیز طراحی کرده است که برای دسترسی به آن می توانید به سایت bank118.com مراجعه کنید.

 

شرکت های تولید مواد غذایی شهرکرد

از دیگر شرکت های شهرکرد می توان به شرکت پیشرو فناوری پرگاس دژگرد اشاره کرد. این شرکت به طور کلی در زمینه تولید انواع محصولات غذایی فعالیت می کند و در سال ۱۳۹۸ توانست به طور اختصاصی لاین تولید انواع پودر و آرد سوخاری دانه درشت و دانه ریز را راه اندازی نماید. این کارخانه صنعتی نوظهور در آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، قطب صنعتی سامان، فاز 1 واقع شده است و در حال حاضر آدرسی از دفتر مرکزی و یا دفتر فروش آن در دسترس نیست. شما می توانید برای خریداری فراورده های تولیدی این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت آن ها، با شماره های پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید و به طور مستقیم با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

یکی دیگر از شرکت های شهرکرد که در صنعت تولید مواد غذایی فعالیت می کند را می توان شرکت تولید رشته آشی طناز و میثاق معرفی کرد. همان طور که از نان این شرکت نمایان است، عرصه فعالیت آن ها در زمینه تولید انواع رشته های پلویی و آشی می باشد. برای خرید حضوری این محصولات می توانید به دفتر مرکزی آن ها در آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، جاده شهرکرد اصفهان، کیلومتر 30، شهرک صنعتی شوراب صغیر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ذکر شده در لیست bank118.com تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت های ساختمانی شهرکرد

شرکت پارسا نمای چهارمحال، از جمله شرکت های فعال در صنایع ساختمانی می باشد. این شرکت به طور اختصاصی بر تولید انواع دیوار پوش ها و سقف های کاذب برای ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و … فعالیت می کند. به عنوان نمایندگی برخی از شرکت های معتبر پی وی سی و کناف شناخته می شود. دفتر مرکزی این شرکت در آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، امام خمینی، روبروی بانک قوامین واقع شده است که به صورت حصوری می توانید به آن مراجعه کنید. همچنین شماره تلفن های پشتیبانی و وب سایت اینترنتی این شرکت نیز برای ارتباط راحت و ساده تر مشتریان در دسترس می باشد که در سایت bank118.com ذکر شده است.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید