بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های سنندج
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

انجام تبلیغات از طریق دسترسی به اطلاعات دقیق شرکت های سنندج، یکی از راه های نوین برای گسترش کسب و کار های نوظهور و کوچک می باشد تا بدین ترتیب بتوانند خدمات خود را معرفی کنند.

 

راه های دسترسی به اطلاعات شرکت های سنندج

شرکت های فعال در هر استان، برای کسب و کار های کوچک و مشاغلی که به تازگی پا به عرصه فعالیت در زمینه تولیدات و عرضه محصولات و ارائه خدمات گذاشته اند، اهمیت فراوانی دارند. زیرا که شرکت های بزرگ و معتبر و سطح هر استان می تواند در دیده شدن کالا ها و خدمات شرکت های کوچک تر نقش موثری داشته باشند. اما برای این که بتوانید این امر را تحقق بخشید، لازم است تا به اطلاعات و اسامی شرکت های سنندج دسترسی پیدا کنید.

می توان گفت که راحت ترین روش و ساده ترین راهکاری که می توانید به شماره تلفن شرکت های سنندج دست پیدا کنید و از طریق آن ها به انجام تبلیغات اقدام نمایید، مراجعه به سایت بانک مشاغل می باشد. بانک مشاغل، سایتی معتبر در زمینه ارائه لیست شرکت های سنندج و یا استان های دیگر می باشد که اطلاعات دقیقی از شرکت های فعال در صنایع مختلف را با هزینه بسیار ناچیزی در اختیار علاقه مندان و صاحبین مشاغل قرار خواهد داد.

 

شرکت های تولید مواد غذایی سنندج

شرکت شیرین عسل، از شناخته شده ترین شرکت های ایران در زمینه تولید انواع خوراکی ها نظیر بیسکویت، آب نبات، کیک، کلوچه و … نی باشد که در اکثر استان های ایران نمایندگی دارد. نمایندگی شیرین عسل از حمله مهم ترین شرکت های سنندج به حساب می آید که در آدرس سنندج، کمربندی بهشت محمدی، روبروی سازمان فنی و حرفه ای، جنب ایستگاه تحقیقات کشاورزی واقع شده است. اگر از علاقه مندان محصولات این شرکت هستید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 087-33418568 تماس حاصل فرمایید.

شرکت دلسان، از دیگر شرکت های سنندج فعال در صنایع غذایی می باشد که به صورت انحصاری به تولید و پخش انواع سبزیجات آماده پرداخته است. این شرکت همچنین در زمینه عرضه آبلیمو و آبغوره نیز پیشرو می باشد. محصولات با کیفیت شرکت دلسان را می توان یکی از اصلی ترین دلایل شهرت آن در سنندج دانست. این شرکت در آدرس سنندج، خیابان ادب، نرسیده به چهارراه جام جم واقع شده است و برای ارتباط با کارشناسان آن می توانید با شماره های 087-33662223 و 087-33666622 و 09183711490 و 09186549863 تماس بگیرید.

 

شرکت های سنندج فعال در صنعت تجهیزات الکترونیکی

شرکت ایمن گستر ماد کردستان، از جمله شرکت های سنندج فعال در زمینه تولید و عرضه تجهیزات الکترونیکی می باشد. این شرکت بیش از پنج سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات دوربین های ضد سرقت، مدار بسته و همچنین سیستم های دزدگیر فعالیت می کند و امروزه علاوه بر تولید و عرضه محصولات خود در داخل ایران، در زمینه واردات و صادرات نیز پیشرو می باشد.

مراجعه حضوری به این شرکت از طریق آدرس سنندج، مردوخ شمالی، روبروی زمین والیبال امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید از طریق شماره تلفن 087-2224631، شماره موبایل 09188781571 و شماره فکس 087-2266423، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این، اطلاعات کامل تری در مورد نحوه فعالیت این شرکت در وب سایت آن ها به آدرس www.igm.blogfa.com، موجود می باشد که می توانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید.

 

شرکت های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی سنندج

شرکت بهارستان با شعار “همکاری با شما افتخار ماست” فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین پخش و عرضه آن ها، آغاز کرد. این شرکت از جمله شرکت های سنندج فعال در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی نیز به حساب می آید که دفتر مرکزی آن در آدرس سنندج، برادران نمکی، روبروی اداره منابع طبیعی، پلاک 64 واقع شده است.

این شرکت تجهیزات و محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و بدین منظور شماره های 087-33248554~5 و 09183712154 را برای ارتباط مشتریان با پشتیبانان این مجموعه در نظر گرفته است. همچنین می توانید از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی www.baharestangro.ir نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی و خریداری آنلاین محصولات این شرکت، اقدام فرمایید.

 

شرکت های بازرگانی سنندج

شرکت های سنندج از جمله شرکت های مهم و پیشرو در صنعت صادرات و واردات کالا ها می باشند. به گونه ای که امروزه شرکت های متعددی در این استان فعالیت خود را در امور بازرگانی آغاز کرده اند که یکی از این شرکت ها را می توان شرکت بازرگانی زریبار معرفی کرد. شرکت زریبار در زمینه واردات و صادرات انواع کاشی و سرامیک و همچنین شیرآلات فعالیت می کند. این شرکت در آدرس سنندج، حافظ، کوچه 10 متری اول، پلاک 11 قرار دارد و شماره موبایل 09188741875 را نیز برای ارتباط با مشتریانش در اختیار بانک مشاغل قرار داده است.

البته از طریق تلفکس به شماره 087-6662840 نیز می توانید با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کنید. شرکت تجهیز گستر مهر نیان، از دیگر شرکت های فعال در صنعت بازرگانی می باشد و در زمینه واردات انواع تجهیزات پزشکی و همچنین واردات و صادرات لوازم های آرایشی و بهداشتی پیشرو است. برای خرید حضوری محصولات این شرکت بازرگانی، می توانید به آدرس سنندج، بروجردی، کوچه اوکاف، پلاک 8 مراجعه کنید.  همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 087-2252123 و شماره موبایل 09186640615 تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت های ساختمانی سنندج

“یک ایده تازه …” شعار منحصر به فرد یکی از شرکت های فعال در سنندج می باشد که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت می کند. شرکت پرتوک، مدیر اجرایی انواع پروژه های ساختمانی و معماری داخلی می باشد که می توانید با مراجعه به آدرس سنندج، پاسداران، مجتمع تجاری کردستان، واحد 245 به صورت حضوری از پروژه های اجرایی این شرکت مطلع شده و نمونه کار های آن ها را مشاهده کنید.

همچنین می توانید برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه و بهره مندی از مشاوره های غیر حضوری این شرکت، با شماره تلفن 087-33226622 تماس حاصل فرمایید. وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.arch-projects.com نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است تا بتوانند به صورت آنلاین نیز از خدمات این مجموعه ساختمانی بهره مند.

 

شرکت های صنایع چوبی سنندج

رادیوپور، از جمله شرکت های مهم سنندج فعال در صنایع چوبی می باشد که فعالیت خود را با شعار “کیفیت محصول اعتبار ماست” آغاز کرد. این شرکت به طور تخصصی در زمینه تولید و فروش صنایع چوبی فعالیت می کند و از شرکت های معتبر در زمینه صنایع دستی می باشد. محصولاتی نظیر تخته نرد، قلیان های سنتی و همچنین شطرنج نیز از مهم ترین محصولات دست ساز این شرکت می باشد که همگی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین چوب نظیر چوب گردو ساخته شده اند.

از آنجایی که این شرکت محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند، قیمت های منصفانه ای را برای کالا های خود در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09184500148 تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی www.joinery.ir مراجعه نمایید.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید