بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های خرم آباد
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008
  1. شرکت های خرم آباد، از شرکت های پیشرو می باشند که توانسته اند امتیازات بالایی را در صنایع گوناگون تولیدی، صنعتی، بازرگانی و … به ارمغان آورند. دسترسی به اطلاعات این شرکت ها، برای کسب و کار های نو ظهور به منظور انجام تبلیغات، اهمیت بالایی دارد.

 

لزوم دسترسی به شماره شرکت های خرم آباد

شرکت های پیشرو در صنایع، همیشه از جمله اولویت های تبلیغاتی مهم برای کسب و کار های کوچک بوده اند. به موجب این امر، بسیاری از مشاغل تازه کار توانسته اند خود را به مشاغل گسترده معرفی کنند و محصولات متنوع تری را عرضه نمایند. از شرکت های پیشگام در این عرصه را می توان شرکت های استان لرستان دانست. اطلاعات شرکت های خرم آباد تاثیر بسزایی در معرفی مشاغل به بازار کار خواهد داشت. بدین ترتیب باید با مراجعه به سایت bank118.com/، لیست شرکت های خرم آباد و اسامی شرکت های خرم آباد را به منظور انجام تبلیغات به دست آورید.

سپس می توانید با توجه به اطلاعات کسب شده و شماره تلفن شرکت های خرم آباد، به راحتی سامانه و پنل پیامکی خود را راه اندازی کنید تا پیام های تبلیغاتی شما را به کسب و کار های توسعه یافته، به صورت اتوماتیک ارسال کند. این امر رشد چشمگیر بازدهی را برای کسب و کار های تازه تاسیس به ارمغان می آورد و حوزه فعالیت آنها را گسترش خواهد داد.

 

شرکت های خرم آباد فعال در عرصه حمل و نقل

حمل و نقل را می توان یکی از مهم ترین عرصه های فعالیت دانست که شرکت های خرم آباد در این زمینه پیشرو هستند. شرکت کالارسان چاپار، از شرکت های مهم و شناخته شده حمل و نقل بار به وسیله پیک موتوری می باشد که در آدرس خرم آباد، بلوار بهارستان، خیابان بزرگمهر، پایین تر از ورزشگاه امام علی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خدمات رسانی این شرکت حمل و نقل، می توانید به صورت حضوری به آدرس ذکر شده مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های پشتیبانی این شرکت، تماس حاصل فرمایید.

شرکت تیپاکس نیز از شرکت های شناخته شده حمل و نقل کالا و بار می باشد که نمایندگی خرم آباد این شرکت در آدرس میدان امام حسین، بلوار بزرگمهر، بعد از فروشگاه شاداب عبدیانی واقع شده است. شماره تلفن های پشتیبانی و سایت رسمی این شرکت، از جمله راه های ارتباطی با دفتر مرکزی آن هستند که در bank118.com/ به چشم می خورد.

 

شرکت های تولیدی خرم آباد

شرکت های تولیدی خرم آباد را می توان از دیگر شرکت های پیشرو در صنایع دانست. هر کدام این شرکت ها به طور اختصاصی در زمینه تولید محصولی منحصر به فرد فعالیت می کنند و در بخش های مختلفی تقسیم خواهند شد. از شرکت های تولیدی که در بخش دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و … فعالیت گسترده دارد را می توان شرکت ضیافت مبل ملایر معرفی کرد.

همان طور که از نام این شرکت مشخص است، در زمینه تولید انواع مبل ها فعالیت می کند که به صورت حضوری می توانید به  آدرس خرم آباد، بلوار ولی عصر، پایین تر از کلانتری 15 مراجعه کرده و تولیدات این شرکت را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین برای اطلاع از نحوه خریداری به صورت اقساطی و نقدی نیز می توانید با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید و به صورت مستقیم با کارشناسان فروش آن در ارتباط باشید.

 

شرکت های تولید و پخش مواد غذایی خرم آباد

شرکت عسل لرستان، از جمله شرکت خرم آباد در عرصه تولیدات غذایی می باشد که تا کنون توانسته امتیازات بالایی را در زمینه تولید عسل در این استان، به دست آورد. مرکز پخش و دفتر فروش این شرکت در آدرس خرم آباد، ساحلی، ساحلی 2، نبش کوچه پرستو 2 واقع شده است که می توانید به صورت حضوری برای خرید عسل مرغوب به این آدرس مراجعه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات لازم در زمینه شرایط خرید و فروش عمده تولیدات این شرکت، می توانید با شماره تلفن های پشتیبانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت عسل لرستان دارای یک سایت اینترنتی نیز می باشد که دسترسی به آن از طریق سایت https://bank118.com/، امکان پذیر خواهد بود.

 

شرکت های بازرگانی خرم آباد

شرکت های بازرگانی از دیگر شرکت های خرم آباد پیشرو در صنعت واردات و صادرات کالا ها می باشند که یکی از شرکت های فعال در این عرصه را می توان شرکت بازرگانی نسیم خرم لرستان معرفی کرد. این شرکت از زیر مجموعه های صنعت واردات و صادرات کشور به حساب می آید و به بازرگانی اقلام متعددی می پردازد. آدرس این شرکت واقع در خرم آباد، طیب، کوچه پاکدشت 14، بن بست امام رضا، درب سوم، سمت چپ می باشد که به صورت حضوری می توانید به آن مراجعه کنید. همچنین تماس با شماره تلفن های پشتیبانی این شرکت، امکان ارتباط شما با کارشناسان این مجموعه را فراهم می سازد.

از دیگر شرکت های فعال در این زمینه، شرکت فیدار پارس زاگرس می باشد. این شرکت در زمینه بازرگانی و واردات و صادرات انواع لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو ها و ماشین آلات سنگین فعالیت می کند و در آدرس خرم آباد، جاده تهران، کیلومتر 5، شهرک صنعتی زاگرس واقع شده است. از جمله راه های ارتباطی با این مجموعه بازرگانی، شماره تلفن های پشتیبانی و وب سایت اینترنتی می باشد که در فایل تهیه شده توسط سایت https://bank118.com/، در دسترس قرار گرفته است.

 

شرکت های خدمات و تجهیزات پزشکی خرم آباد

شرکت گوهر شفا، از جمله شرکت های خرم آباد فعال در عرصه تولید انواع تجهیزات و لوازم پزشکی می باشد که آدرس کارخانه تولیدی این مجموعه در خرم آباد، شهرک صنعتی شماره یک قرار دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید این تجهیزات با شماره های پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید. شرکت کمک رسان ایران، از شرکت های معتبری می باشد که نماینده خرم آباد این شرکت در آدرس خیابان ناصر خسرو، بالاتر از میدان ناصر خسرو، خیابان عینی، نبش کوچه دوم (سپهوند) قرار گرفته است.

این شرکت از جمله شرکت های ارائه دهنده تمانی خدمات پزشکی در منزل است که می توان از خدمات این مجموعه برای کودکان دارای اختلال، سالمندان، افراد ناتوان دارای مشکلات حرکتی و … بهره برد. شماره تلفن های پشتیبانی این مجموعه، تنها راه های ارتباطی با کارشناسان و درمانگران شرکت کمک رسان ایران هستند که با مراجعه به سایت https://bank118.com/، می توانید نسبت به دریافت آن ها، اقدام فرمایید.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید