بانک 118
اطلاعات و لیست شرکت های بجنورد
قیمت محصول : 1,990,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

گسترش چشمگیر شرکت های بجنورد، موجب شده تا امروزه بسیاری از کسب و کار های تازه تاسیس و مبتدی در این استان، با استفاده از اطلاعات این شرکت های پیشرفته نسبت به انجام تبلیغات از طریق پنل پیامکی خود، اقدام کنند.

 

اطلاعات شرکت های بجنورد

از جمله شرکت هایی که امروزه در اکثر صنایع کشوری نظیر صنایع تولیدی و بازرگانی فعالیت های گسترده ای را به سرانجام می رسانند، شرکت های خراسان شمالی هستند. این امر موجب شده تا با استفاده از لیست شرکت های بجنورد، بسیاری از کسب و کار های کوچک و تازه تاسیس بتوانند تبلیغات گسترده ای را انجام دهند و به نحوی خود را به مشاغل توسعه یافته معرفی کنند. این امر که یکی از راحت ترین و ساده ترین شیوه های تبلیغاتی در عصر امروز می باشد، با عنوان سامانه پیامکی یا پنل پیامکی شناخته می شود.

بدین ترتیب کسب و کار های نوظهور با در دست داشتن شماره تلفن شرکت های بجنورد، به راحتی پیام های تبلیغاتی خود را برای آن ها ارسال خواهند کرد و می توانند گامی بزرگ در جهت گسترش کسب و کار خود و افزایش بازدهی نهایی بردارند. اما لازم به ذکر است که این راه، تنها با دسترسی به سایت  bank118 امکان پذیر می باشد. زیرا که این سایت، اسامی شرکت های بجنورد و اطلاعات دقیق آن ها را به منظور راحتی کسب و کار ها، در یک فایل جمع آوری کرده و آن را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد.

 

شرکت های تولید مواد غذایی بجنورد

شرکت های بجنورد، از پیشگامان صنعت غذایی در ایران می باشد که امروزه توانسته اند در زمینه تولید انواع مواد غذایی به صورت مستقل عمل کنند. شرکت پردیس آذرگون از شرکت های پیشرو در زمینه تولید عسل و بسته بندی آن می باشد. این شرکت همچنین در زمینه پخش عمده محصولات تولیدی خود نیز فعالیت دارد. برای مراجعه به مرکز پخش این شرکت می توانید به آدرس بجنورد، امام خمینی، کوچه بهار، پلاک 159 مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره تلفن های این مجموعه، با کارشناسان آن ها ارتباط برقرار نمایید.

از دیگر شرکت های بجنورد که در صنعت تولیدات غذایی فعالیت گسترده ای دارد، شرکت نشاسته خوشه زرین می باشد که همان طور که از نام این شرکت نمایان است، در زمینه تولید و بسته بندی نشاسته فعالیت می کند. این کارخانه تولیدی در آدرس بجنورد، شهرک صنعتی، فاز 1، خیابان صنعت 3 واقع شده است و تنها راه های ارتباطی با این مجموعه را می توان شماره تلفن های آن دانست که از طریق سایت bank118 در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

شرکت های بجنورد فعال در صنعت واردات و صادرات

شرکت بازرگانی عرب، از مجموعه وسیع فعال در زمینه واردات و صادرات می باشد که به طور انحصاری در صنعت بازرگانی کاشی و سرامیک فعالیت می کند. این شرکت علاوه بر بازرگانی در این زمینه، به صورت تخصصی نیز در تولید این محصولات پیشرو می باشد. شرکت بازرگانی عرب در بجنورد، چهارراه باسکول، جنب هتل کوروش واقع شده است که برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با شماره های پشتیبانی این مجموعه، تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت های تولیدی مواد شیمیایی بجنورد

از جمله شرکت های بجنورد که در صنایع تولید محصولات شیمیایی فعالیت می کند، شرکت عزت شیمی می باشد. این شرکت فعالیت گسترده ای در زمینه تولید آمونیاک دارد و به پخش و توزیع این ماده شیمیایی مورد نیاز در صنایع نیز می پردازد. لازم است بدانید که شرکت عزت شیمی، از شرکت های تلفیقی تولیدی و بازرگانی می باشد و فراورده های تولیدی خود را به سایر کشور های خاورمیانه نظیر عراق و  افغانستان و همچنین کشور های ترکیه و ارمنستان، صادر می کند.

دفتر پخش این شرکت در بجنورد، خیابان طالقانی شرقی، خیابان بهزیستی، پلاک 19 واقع شده است که برای دریافت اطلاعات خرید آمونیاک به صورت حضوری، می توانید به آدرس ذکر شده مراجعه کنید. این شرکت همچنین امکان مشاوره غیر حضوری را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است که این قابلیت از طریق تماس با شماره تلفن های اعلام شده در لیست bank 118 ، امکان پذیر می باشد.

 

شرکت های فراورده های چوبی بجنورد

شرکت کابینت دوستان، از جمله شرکت های بجنورد پیشگام در تولید صفحه های چوبی ام دی اف می باشد که به صورت اختصاصی آن ها را برای اجرا و ساخت انواع کابینت ها، به کار گرفته است. این شرکت در آدرس بجنورد، سیدجمال الدین اسدآبادی شرقی، روبروی تراشکاری ایزی واقع شده است که مشتریان می توانند به صورت حضوری از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

همچنین برای اطلاع از جزئیات فعالیت این شرکت می توانید با شماره تلفن این مجموعه تماس حاصل کرده و با مدیریت آن در ارتباط باشید. شرکت حسن زاده نیز از دیگر شرکت های فعال در این عرصه می باشد که به تولید انواع کابینت های ام دی اف و استیل، پرداخته است. آدرس حضوری این شرکت به شرح بجنورد، 17 شهریور جنوبی، جنب اداره راهنمایی می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت bank118 کمک بگیرید.

 

شرکت های معماری بجنورد

از جمله شرکت های بجنورد که فعالیت گسترده ای را در صنعت معماری به سرانجام رسانده، شرکت معماری همگامان مهسان مهر می باشد. این شرکت از جمله شرکت های پیشرو در طراحی دکوراسیون به سبک های مختلف نظیر سبک های پرطرفدار مدرن و نئوکلاسیک می باشد که می تواند آن را برای انواع محیط های تجاری، اداری و مسکونی به اجرا در آورد. برای مراجعه حضوری و بهره مندی از خدمات این شرکت می توانید به آدرس بجنورد، خیابان طالقانی، کوچه گرمه ای، پلاک 26 مراجعه کنید و یا از طریق شماره های پشتیبانی، با این مجموعه معماری در ارتباط باشید. لازم است بدانید که این شرکت در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت چشمگیری دارد و می توانید نمونه کار های این شرکت معماری از طریق صفحه اینستاگرام آن ها، مشاهده کنید.

 

شرکت های صنایع روشنایی بجنورد

شرکت برق و صنعت نیروسازان، از شرکت های شناخته شده بجنورد پیشگام در صنعت روشنایی می باشد که به پخش انواع تجهیزات برقی و روشنایی پرداخته است. این شرکت همچنین در زمینه فروش و تعمیر لوازم برقی نیز فعالیت گسترده ای دارد. شرکت برق و صنعت نیرو سازان در آدرس بجنورد، میدان فردوسی، روبروی بانک رفاه واقع شده است و تنها راه ارتباطی با این مجموعه، شماره تلفن آن ها می باشد که از طریق سایت bank118 در دسترس می باشد.

 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید