بانک 118
اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل
قیمت محصول : 0 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

جدیدترین و بروزترین بانک اطلاعات و لیست سوپرمارکت های استان اردبیل | فایل اکسل | 377 عدد

دانلود این محصول کاملا رایگان می باشد

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل

با بانک اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به مناطق جغرافیایی مختلف در خدمت شما هستیم.

 

اطلاعات سوپرمارکت های اردبیل

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به منطقه مولوی: در صورتی که قصد داریم از لیست سوپرمارکت های اطراف مولوی اطلاع داشته باشید می بایست محدوده مولوی، رضازار، بلوار شاپور برزگر و همینطور خیابان امام خمینی را بررسی کنید. سوپرمارکت های شهباز، هایپر مارکت ایران زمین و هایپر مارک یاسمین در این محدوده نزدیک ترین موارد هستند که هایپر مارکت ایران زمین به نوبه خود هم وسیع تر است و هم ظرفیت اقلام بالاتری دارد.  سوپر مارکت ایلیا نزدیک به خیابان کاخ و فرهنگ است و از نظر فاصله به بخش مولوی نیز تا حدودی نزدیک است.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به فاز دو شهرک سبلان : اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به فاز دو شهرک سبلان بر روی دو سوپرمارکت تمرکز کرده است که عبارت است از سوپرمارکت ظاهری و سوپرمارکت میلاد. این دو مورد به خیابان های پیام، خیابان استخر، بدر، بادی، شها، مقدس و نیار نیز نزدیک است. پس از این مورد، هایپر مارکت ایران زمین نیز وجود دارد که به خیابان باکری تا حد زیادی نزدیک است. اینطور که مشخص است این سوپرمارکت گزینه خوبی برای کارمندان شهرک محسوب می شود.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به بلوار کارگر : بلوار کارگر بخش مرکزی اردبیل محسوب می شود که به خیابان های رجای، ارس، دلیر، جزایری، یوسفی و حافظ و مهر دسترسی مستقیم دارد. نزدیکترین سوپر مارکت به بلوار کارگر سوپرمارکت بیگلری است که از سمت جنوب به خیابان های انقلاب و مفتح دسترسی دا و همینطور به هایپرمارکت یاسمین در خیابان امام خمینی نیز نزدیک است.

سوپرمارکت رفاه سینا دومین گزینه نزدیک به بلوار کارگر است که به خیابان مهر و رجایی دسترسی مستقیم دارد. در صورتی که قرار است از طریق خیابان های جانباز و دلیر دسترسی به سوپر مارکت وجود داشته باشد، هایپرمارکت اسفندیاری گزینه مناسبی است که در نهایت به بلوار کارگر ختم می شود. همینطور سوپرمارکت مختاری و ایران آباد به نسبت دورتر از موارد یاد شده به بلوار کارگر هستند.

 

لیست سوپرمارکت های اردبیل

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به منطقه مقدس: از منطقه مقدس اردبیل به دو سوپرمارکت دسترسی مستقیم وجود دارد که عبارت است از، سوپرمارکت های دنیا دیده و طاهری که در خیابان های جنت و معادی قرار دارند.  این دو سوپر مارکت به ترمینال خلخال و کوثر بسیار نزدیک هستند. پس از این دو مورد، سوپرمارکت بشکنه دقیقاً در کنار خیابان زرناس وجود دارد. این سوپرمارکت نسبتاً بزرگ است.

 

اطلاعات و لیست سوپرمارکت های اردبیل مربوط به بلوار دانشگاه : دو سوپرمارکت میلاد و احسان در دو سمت بلوار دانشگاه و نزدیک به دریاچه شورابیل قرار دارند. پس از این دو، هایپرمارکت سیب و سوپرمارکت شهروند بوده که مربوط به بلوار شاپور برزگر هستند و به مسجد شهرک پنج آذر بسیار نزدیک هستند.  سوپرمارکت شهروند دقیقا در بلوار شهید دیده بان قرار دارد و دسترسی از این بخش به دانشگاه محقق اردبیلی نیز بسیار نزدیک بوده و در مسیر آن قرار گرفته است و به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ختم می شود.

جهت خرید پکیج کامل اطلاعات سوپرمارکت های کشور روی دکمه زیر کلیک کنید

از قسمت زیر می توانید اطلاعات سوپرمارکت ها را بر اساس شهر و استان تهیه کنید | جهت مشاهده روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید