بانک 118
بانک اطلاعات قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران
قیمت محصول : 890,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران را از کجا می توان تهیه کرد؟ این سوال سوالی است که احتمالا برای بسیاری از شما پیش آمده است و شما هم علاقه مند هستید تا این بانک اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید و بتوانید با قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی شهر تهران در ارتباط باشید. بدون شک تهیه کردن بانک اطلاعات قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران به صورت دستی نمی تواند کاری منطقی باشد و شما قطعا نمی توانید اطلاعات جامع و کاملی را جمع آوری کنید. یکی از بهترین راهکارهایی که برای تهیه بانک اطلاعات قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران وجود دارد استفاده از خدماتی است که وب سایت bank118 در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این خدمات صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

این محصول در 2 نسخه اکسل و پی دی اف تهیه و تدوین شده است . همچنین اطلاعات موجود شامل تلفن ثابت ، شماره همراه مدیریت ، آدرس پستی و نام فروشگاه / مرکز می باشد . لازم به ذکر است آپدیت این بصورت جدید می باشد و هر 90 روز یک بار بروزرسانی می شود . با یک بار خرید این محصول از این پس در پنل کاربری خود در سایت ، دسترسی به آپدیت های بعدی بصورت رایگان خواهید داشت .

 

بانک اطلاعات قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران

برای بدست آوردن بانک اطلاعات قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران شما می توانید از وب سایت bank118 استفاده کنید. این وب سایت خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از این خدمات به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. به عنوان مثال زمانی که شما نیاز دارید تا لیست تمامی سفره خانه های سنتی شهر تهران را به همراه راه های ارتباطی آنها بدست بیاورید می توانید به سادگی از این وب سایت استفاده کنید. استفاده از خدماتی که این وب سایت به شما ارائه می دهد مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. کاهش هزینه و همینطور صرفه جویی در زمان دو مورد از مهمترین مزیت های این کار به شمار می آیند.

 

لیست قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران

لیست قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران

گاهی اوقات ممکن است شما به دلایل مختلف نیازمند این باشید که با قهوه خانه ها و یا سفره خانه های سنتی این شهر بیشتر آشنا شوید و یا این که قصد داشته باشید اطلاعاتی را درباره هر یک از این قهوه خانه ها بدست بیاورید. برای انجام این کار شما می توانید لیست سفره خانه ها و همینطور قهوه خانه های شهر تهران را از وب سایت bank118 دریافت کنید. این وب سایت این لیست را به صورت کاملا دسته بندی شده در اختیار شما قرار می دهد که این موضوع باعث می شود تا استفاده از این لیست و پیدا کردن قهوه خانه های مد نظر بسیار ساده تر باشد.

 

شماره موبایل قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران

شماره موبایل قهوه خانه و سفره خانه های سنتی تهران

امروزه شما با روش های مختلفی می توانید با سفره خانه های سنتی و قهوه خانه های شهر تهران در ارتباط باشید. یکی از این راه های ارتباطی استفاده از شماره موبایل این مراکز می باشد که شما برای دریافت این شماره موبایل می توانید به وب سایت Bank118 مراجعه کنید. در این وب سایت شماره موبایل تمامی قهوه خانه های شهر تهران آمده است که می توانید از آن استفاده کنید.

 

شماره تلفن ثابت قهوه خانه ها و سفره خانه های تهران

از دیگر امکاناتی که در این وب سایت وجود دارد این است که شما می توانید به سادگی به شماره تلفن ثابت قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی تهران نیز دسترسی داشته باشید و از این شماره تلفن برای برقراری ارتباط با این قهوه خانه ها استفاده کنید. 

 

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید