بانک 118
اطلاعات-تولیدکنندگان-آرد-تهران
قیمت محصول : 0 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

در صورتی که شما نیز قصد بازاریابی هدفمند در رابطه با فروش آرد در شهر تهران را دارید، بانک اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران یک منبع مفید برای شما خواهد بود. با استفاده از این بانک اطلاعاتی می توانید در رابطه با فروشندگان و تولیدکنندگان آرد در تهران اطلاعاتی کسب کنید و از این رو خدمات خود را بهتر اطلاع رسانی کرده و به فروش بالاتری دست پیدا کنید.

 

این محصول در 2 نسخه اکسل و پی دی اف تهیه و تدوین شده است . همچنین اطلاعات موجود شامل تلفن ثابت ، شماره همراه مدیریت ، آدرس پستی و نام فروشگاه / مرکز می باشد . لازم به ذکر است آپدیت این بصورت جدید می باشد و هر 90 روز یک بار بروزرسانی می شود . با یک بار خرید این محصول از این پس در پنل کاربری خود در سایت ، دسترسی به آپدیت های بعدی بصورت رایگان خواهید داشت .

 

اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران

در این سایت اطلاعات و شماره موبایل های از فروشندگان و تولیدکنندگان آرد تهران وجود دارد که به صورت اختصاصی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. مشتریان می توانند با مراجعه به این سایت این بانک اطلاعاتی را خریداری کرده و همچنین در برخی مواقع نیز تخفیف هایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. روی بانک اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران بازنگری های فنی و اصلاحات مختلفی صورت می گیرد که این موضوع موجب شده تا تاثیرگذاری این بانک اطلاعاتی بیشتر شود. اصلاحات و بازنگری های صورت گرفته با در نظر گرفتن کلیه شرایط خواهد بود. این بانک اطلاعاتی از صحت قابل قبولی برخوردار بوده و برای معرفی لیست تولیدکنندگان آرد تهران یک منبع بسیار سودمند می باشد.

 

لیست اطلاعات تولید کنندگان آرد تهران

لیست اطلاعات تولید کنندگان آرد تهران

کلیه تولیدکنندگان و شرکت هایی که در رابطه با تولید آرد در شهر تهران دارای فعالیت هستند، با مراجعه به این سایت می توانند بانک اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران را دریافت کرده و مشخصات کامل و بروز رسانی شده فروشندگان مختلف در شهر تهران را پیدا کنند. در این بانک اطلاعاتی  گردآوری اطلاعات از طریق مجله های محلی، شرکت های فعال در این زمینه، روزنامه های رسمی و سایت نیازمندی ها صورت گرفته است. این اطلاعات شامل نام فروشگاه و یا مرکز عرضه کننده آرد، مشخصات فرد مسئول، شماره تلفن، آدرس و شماره موبایل و غیره می باشد که به صورت پکیج بانک اطلاعاتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از طریق این پکیج اطلاعاتی می توان یک بازاریابی تلفنی و حضوری را انجام داد.

 

شماره موبایل های تولید کنندگان آرد تهران

شماره موبایل های تولید کنندگان آرد تهران

 مهمترین اطلاعات موجود در بانک اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران شامل شماره موبایل های تولیدکنندگان و فروشندگان در این شهر است که از طریق یک منبع معتبر جمع آوری شده است. این شماره موبایل ها  را مشتریان می‌توانند به صورت قالب اکسل، تلگرام یا ایمیل دریافت کنند. جمع آوری این اطلاعات با استفاده از روش هایی صورت گرفته تا در آن کمترین میزان خطا وجود داشته باشد و ضریب خطای محصول به حداقل ممکن برسد. همچنین روی این شماره موبایل آپدیت های منظمی صورت می گیرد که متناسب با تغییرات بخش خدمات آپدیت های صورت گرفته اعمال می شوند.

 

شماره تلفن لیست تولید کنندگان آرد تهران

شماره تلفن لیست تولید کنندگان آرد تهران

شما با مراجعه به این سایت می توانید به لیست بانک اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران دست پیدا کنید. در این سایت از طریق یک شبکه قدرتمند که از تولید کنندگان آرد تهران وجود دارد، خدمات به خوبی در اختیار مشتریان گذاشته می شود تا از طریق شماره تلفن هایی که در این بانک اطلاعاتی وجود دارد بتوانند تعامل سازنده‌ای با مشتریان داشته باشند و از این رو سفارشات خود را افزایش دهند. این بانک اطلاعاتی می تواند برای تولید کنندگان آرد تهران یک موقعیت تجاری سودمند باشد. اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی دارای به‌روزرسانی‌های منظمی هستند که آخرین آپدیت های آن ها برای مشتریان روی سایت گذاشته می‌شود.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید