بانک 118
شماره موبایل مهندسین کهکیلویه و بویر احمد
قیمت محصول : 0 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات اصناف به مجموعه‌ای از اطلاعات گردآوری شده در زمینه اصناف و مشاغل فعال در سطح کشوری و استانی گفته می شود. این اطلاعات به منظور ایجاد یک بستر شغلی و درآمدزایی هدفمند و قابل اعتماد ایجاد گردیده و دربرگیرنده پارامترهایی در خصوص مشخصات محل کار، نام خانوادگی موسس، آدرس کد پستی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه تعریف شده  به منظور ارتباط با  افراد مسئول و فعال در زمینه صنف مورد نظر است. پایگاه اطلاع رسانی بانک 118 یکی از مراکز بسیار مهم و معتبر در زمینه ارائه لیست مشاغل و سایر داده های کاربردی در خصوص اصناف کشوری و استانی است.

 

شماره موبایل مهندسین کهکیلویه و بویر احمد

 لیست مشاغل استان کهکیلویه و بویر احمد

 لیست مشاغل و یا اطلاحا دایرکتوری مشاغل از نخستین و اصلی ترین خدمات ارائه شده توسط تمامی پایگاه های اطلاع رسانی مانند بانک 118 است. این اطلاعات به شکل کاملا حرفه ای، تخصصی و قابل اعتماد با استناد به منابع معتبر گردآوری شده و با عناوین مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بانک اطلاعات مهندسین استان کهکیلویه و بویر احمد یکی از انواع پکیج های منتشر شده در زمینه اصناف فعال در این استان است که با همکاری سازمان مهندسی و بسیاری از منابع دیگر جمع آوری و در اختیار متقاضیان سراسر کشور قرار گرفته است.

 

 بانک اطلاعات اصناف مهندسین کهکیلویه و بویر احمد

 مجموعه اطلاعات و داده های گردآوری شده در خصوص  مهندسین استان کهکیلویه و بویر احمد، در دو پارامتر شماره موبایل مهندسین کهکیلویه و بویر احمد با عنوان بانک موبایل مهندسین و آدرس ایمیل مهندسین کهکیلویه و بویر احمد با عنوان بانک ایمیل مهندسین، توسط گروهی از افراد کارآزموده، متخصص و مجرب، به شکل قابل اعتمادی از منابع معتبر به روز رسانی شده، گردآوری و در وب سایت رسمی پایگاه و بانک اطلاع رسانی ۱۱۸ به شکل پکیج هایی در قالب اکسل و یا پی دی اف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اهداف اصلی تاسیس پایگاه های اطلاع رسانی بانک اطلاعات اصناف ایجاد یک فضای ارتباطی به منظور بازاریابی، معرفی، فروش و توسعه هرچه بیشتر بازار کار و اقتصاد شغلی در سراسر استان های کشور و ایجاد یک بستر شغلی مناسب برای فعالیت های تازه تاسیس است.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید