بانک 118
شماره موبایل مهندسین کرمانشاه
قیمت محصول : 290,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

بانک اطلاعات اصناف به مجموعه‌ای از اطلاعات نسبتاً جامع و کاربردی در خصوص لیست و سایر داده های جزئی‌تر مانند مشخصات محل کار، نام خانوادگی موسس، آدرس کد پستی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه تعریف شده  به منظور ارتباط با  افراد مسئول و فعال در زمینه صنف مورد نظر، اطلاق می گردد. امروزه شکل جمع آوری و انتشار این سبک از اطلاعات، از کتاب، دفترچه و راهنما های کاغذی به پایگاه های اینترنتی بانک اطلاعات اصناف تغییر شکل یافته و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

شماره موبایل مهندسین کرمانشاه

 لیست مشاغل استان کرمانشاه

 معمولاً اطلاعات ارائه شده توسط مراکز و پایگاه های اطلاع رسانی مانند بانک ۱۱۸، به صورت کشوری و استانی در خصوص اصناف خاصی گردآوری، سازماندهی و منتشر خواهد شد. ارائه بانک اطلاعات مشاغل استان کرمانشاه در پارامترهای مختلف یکی دیگر از خدمات و پکیج های منتشر شده توسط مرکز اطلاع رسانی بانک ۱۱۸ است. ارائه بانک اطلاعات مهندسین استان کرمانشاه، ایجاد یک بستر ارتباطی هدفمند و کارآمد به منظورانجام پروژه های مختلف عمرانی و غیرعمرانی در سطح استان و یا کشور، انجام شده و به شکل نسبتاً جامع، کامل، قابل اعتماد و به روز رسانی شده در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

 بانک اطلاعات اصناف مهندسین کرمانشاه

 مجموعه اطلاعات و داده های گردآوری شده در خصوص  مهندسین استان کرمانشاه، در دو پارامتر شماره موبایل مهندسین کرمانشاه با عنوان بانک موبایل مهندسین و آدرس ایمیل مهندسین کرمانشاه با عنوان بانک ایمیل مهندسین، توسط گروهی از افراد کارآزموده، متخصص و مجرب، به شکل قابل اعتمادی از منابع معتبر به روز رسانی شده، گردآوری و در وب سایت رسمی پایگاه و بانک اطلاع رسانی ۱۱۸ به شکل پکیج هایی در قالب اکسل و یا پی دی اف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 یکی از مهم ترین ویژگی های لیست مشاغل و بانک اطلاعات تمامی اصناف به شکل کشوری و استانی، امکان برقراری ارتباط هدفمند و ایجاد یک زمینه تبلیغاتی کارآمد به منظور گسترش و توسعه فعالیت های نوپا، مشاغل تازه تاسیس و گسترش ارائه محصولات و کالاهای تولید شده در بازار مصرف داخلی است. تمامی  اطلاعات مذکور توسط پایگاه اطلاع رسانی بانک ۱۱۸، پس از به روز رسانی و مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید