بانک 118
بانک موبایل مشاغل ساختمانی
قیمت محصول : 1,900,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

آپدیت جدید بانک شماره موبایل مشاغل ساختمانی کشور

در آپدیت جدید تعداد 8449 عدد شماره همراه مشاغل ساختمانی کشور به پکیج اضافه گردید . لازم به ذکر است این 8449 عدد شماره همراه بدون خطا و کاملا آپدیت می باشد و تنها شامل شماره همراه مدیریت است . با کمک این سایت شما می توانید به بانک اطلاعات مشاغل ساختمان راحت تر دسترسی پیدا کنید و از طریق شماره تلفن های موجود در آن با مشاغل ساختمانی ارتباط بهتری را برقرار کنید.

 

بانک موبایل مشاغل ساختمانی

بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی

با خریداری پکیج های اطلاعاتی که در مورد یک شغل جمع آوری می شوند، افراد می توانند با آن شغل بهتر آشنایی پیدا کرده و ارتباط بهتری با صاحبان مشاغل برقرار کنند. در صورتی که شما نیز قصد دارید با مشاغل ساختمانی بیشتر آشنا شوید از طریق خرید بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی می توانید به کامل ترین اطلاعات مشاغل ساختمانی دسترسی پیدا کرده و با استفاده از شماره تلفن ها و شماره های موجود در این بانک اطلاعاتی یک ارتباط سازنده و قوی با مشاغل ساختمانی مختلف برقرار کنید. شماره های موجود در این بانک اطلاعاتی با استفاده از روش‌های گوناگونی جمع آوری شده اند تا کاربران بتوانند به اطلاعات دقیق‌تری دسترسی داشته باشند. از جمله روش هایی که برای جمع آوری این اطلاعات به کار برده شده است، می توان به مواردی چون سایت ها، مجله ها و روزنامه ها و فروشگاه های آنلاین و غیره اشاره کرد. همچنین در این بانک اطلاعاتی اطلاعاتی مانند شماره تلفن ثابت، شماره موبایل، نام مشاغل ساختمانی، آدرس و غیره وجود دارد که مشتریان می توانند از طریق این سایت این بانک اطلاعاتی را به صورت پکیج دریافت کنند که به شکل فایل اکسل یا از طریق تلگرام برای آنها ارسال خواهد شد. شماره های موجود در این بانک اطلاعاتی کمک می کنند تا افراد بتوانند به صورت تلفنی و یا حضوری بازاریابی سودمندی برای خود ایجاد کنند.

 

خرید کامل ترین لیست مشاغل ساختمانی

روی اطلاعات موجود در بانک شماره موبایل مشاغل ساختمانی  پیوسته به روزرسانی هایی صورت می گیرد که کاملاً رایگان می باشد. این آپدیت های منظم و بازنگری فنی که روی اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی صورت می‌گیرد، سبب شده تا بانک اطلاعات مشاغل ساختمانی دارای کمترین میزان ضریب خطا باشد. بر اساس اصلاح و بازنگری های صورت گرفته روی اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی شماره های قدیمی که در پکیج کاربران قرار دارند حذف شده و شماره های جدید جایگزین آن می شود تا کاربران بتوانند اطلاعات دقیق‌تری داشته باشند. بنابراین با وجود به‌روزرسانی‌های صورت‌گرفته مشتریان می‌توانند با کلیه مشاغل ساختمانی یک ارتباط و تعامل سازنده تر داشته باشند.

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید