بانک 118
بانک اطلاعات فروشگاه های برنج تهران
قیمت محصول : 0 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

در صورتی که قصد پیدا کردن فروشگاه های برنج شهر تهران را دارید، مراجعه به بانک اطلاعات فروشگاه های برنج تهران به شما کمک می کند تا با کلیه فروشگاه های این شهر آشنا شده و همچنین این بانک اطلاعاتی به فروشندگان برنج کمک می‌کند تا خدمات خود را بهتر برای مشتریان شان اطلاع رسانی کرده و در نتیجه فروش بالاتری داشته باشند. بانک اطلاعات فروشندگان برنج تهران یک گزینه بسیار خوب برای افرادی است که قصد دارند بازاریابی هدفمندی در رابطه با فروش برنج داشته باشند.

 

این محصول در 2 نسخه اکسل و پی دی اف تهیه و تدوین شده است . همچنین اطلاعات موجود شامل تلفن ثابت ، شماره همراه مدیریت ، آدرس پستی و نام فروشگاه / مرکز می باشد . لازم به ذکر است آپدیت این بصورت جدید می باشد و هر 90 روز یک بار بروزرسانی می شود . با یک بار خرید این محصول از این پس در پنل کاربری خود در سایت ، دسترسی به آپدیت های بعدی بصورت رایگان خواهید داشت .

 

بانک اطلاعات فروشگاه های برنج تهران

 بانک اطلاعات فروشگاه های برنج تهران دارای شماره موبایل ها و اطلاعات مربوط به فروشندگان برنج در این شهر می باشد که افراد می‌توانند از طریق خرید این بانک اطلاعاتی خدمات و محصول برنج خود را بهتر به صاحبان این مشاغل اطلاع رسانی کرده و در نتیجه کسب و کار موفق تری داشته باشند. بانک اطلاعات و لیست فروشندگان برنج تهران برای افراد فعال در زمینه تولید، شرکت ها، فروشندگان، کارخانجات، فروشگاه های برنج فروشی و همه افرادی که قصد دارند صاحبان مشاغل را جامعه هدف خود قرار دهند، یک بازاریابی تبلیغاتی بسیار خوب محسوب می شود.

 

لیست اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

لیست اطلاعات فروشگاه های برنج تهران

به کلیه شرکت‌ها و یا فروشندگان برنج تهران که در این زمینه فعالیت می کنند باید یادآوری کرد که برای اولین بار در کشور این سایت توانسته یک اطلاعاتی مفید در رابطه با فروشندگان برنج تهران ارائه دهد که در آن مشخصات کامل و به روز رسانی شده ای از اطلاعات فروشندگان برنج این شهر وجود دارد. این اطلاعات با توجه به مواردی مثل نیازمندی ها، مجله های محلی، شرکت هایی که در رابطه با برنج در شهر تهران فعالیت می‌کند و روزنامه‌های رسمی جمع‌آوری شده است. همچنین مواردی مثل نام صنف، نام فروشگاه و یا مرکز عرضه کننده برنج، نام فرد مسئول، تلفن ثابت، آدرس و شماره موبایل و غیره در این بانک اطلاعاتی وجود دارند که خریداران می توانند این اطلاعات را به صورت یک پکیج اطلاعاتی دریافت نمایند. همچنین این پکیج برای بازاریابی تلفنی و یا حضوری بسیار سودمند خواهد بود.

 

شماره موبایل های فروشندگان آجیل و خشکبار تهران

شماره موبایل های فروشگاه های برنج تهران

در بانک اطلاعات فروشگاه های برنج تهران اطلاعاتی مانند شماره موبایل وجود دارد که با استفاده از یک منبع بسیار ارزشمند گردآوری شده است. مشتریان با دریافت این بانک اطلاعاتی در قالب اکسل، تلگرام و ایمیل می توانند با فروشندگان برنج تهران ارتباط بهتری برقرار کنند. جمع آوری این اطلاعات با استفاده از روش هایی صورت گرفته که در آن ضریب خطای محصول به کمترین حد ممکن رسیده است. آپدیت هایی که روی این بانک اطلاعاتی صورت می گیرد به صورت منظم و پیوسته می باشد، به گونه ای که بانک اطلاعات و شماره موبایل فروشندگان برنج تهران دارای آپدیت های مربوط به ماه قبل بوده و همزمان با تغییرات بخش خدمات روی آن ها به روزرسانی هایی صورت خواهد گرفت.

 

شماره تلفن فروشگاه های برنج تهران

شماره تلفن فروشگاه های برنج تهران

 این سایت دارای تجربه و دانش کافی در زمینه مشاغل و اتحادیه شهر تهران است، به گونه ای که دارای یک شبکه قدرتمند از فروشندگان برنج تهران بوده و اطلاعاتی که در اختیار مشتریان می گذارد شامل شماره تلفن هایی است که کمک می‌کند یک تعامل سازنده میان فروشندگان و مشتریان به وجود آید و در نتیجه حجم سفارشات افزایش پیدا کند. بانک اطلاعات فروشگاه های برنج تهران یک موقعیت تجاری بسیار خوب برای فروشندگان و مشتریان خواهد بود. کلیه اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی به طور منظم و پیوسته به روز رسانی شده و آخرین نسخه به روزرسانی شده آن روی سایت قرار خواهد گرفت.

اگر به بانک اطلاعات برنج فروشان کشور نیاز دارید جهت مشاهده جزئیات و خرید آنلاین روی دکمه زیر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید