بانک 118
بانک اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران
قیمت محصول : 490,000 ریال
بروزرسانی خودکار

بروز رسانی خودکار از داخل پنل کاربری

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته محصولات از طریق تماس تلفنی

گارانتی کیفیت

تهیه و تدوین اختصاصی کلیه محصولات موجود در سایت

مشاوره و پشتیبانی
09101972007 | 09101972008

داشتن بانک اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران می تواند مزیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد چرا که این کسب و کارها معمولا کاربرد زیادی دارند و شما در موارد مختلف ممکن است نیازمند استفاده از خدمات آن ها باشید. امروزه افراد زیادی هستند که قصد تهیه بانک اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران را دارند ولی معمولا این افراد به صورت شخصی شروع به جمع آوری اطلاعات خود می کنند و به همین دلیل با وجود صرف هزینه و زمان بسیار زیاد موفق به جمع آوری اطلاعات کامل نمی شوند. ما در این مطلب قصد داریم درباره یکی از بهترین روش های تهیه بانک اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران صحبت کنیم و نکات بسیار مهمی را درباره این موضوع برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال این اطلاعات می باشید ما را در این مطلب همراهی کنید

 

این محصول در 2 نسخه اکسل و پی دی اف تهیه و تدوین شده است . همچنین اطلاعات موجود شامل تلفن ثابت ، شماره همراه مدیریت ، آدرس پستی و نام فروشگاه / مرکز می باشد . لازم به ذکر است آپدیت این بصورت جدید می باشد و هر 90 روز یک بار بروزرسانی می شود . با یک بار خرید این محصول از این پس در پنل کاربری خود در سایت ، دسترسی به آپدیت های بعدی بصورت رایگان خواهید داشت .

 

بانک اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران

بدون شک شما هم تا به حال چندین بار مجبور به استفاده از خدمات این چنینی شده اید و اگر در شهر تهران زندگی می کنید این نیاز را حس کرده اید که باید اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های شهر تهران را به صورت کامل در اختیار داشته باشید تا در موارد نیاز بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید. حال سوالی که پیش می آید این است که بهترین راه برای تهیه بانک اطلاعات تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران چیست؟ وب سایت bank118 که به صورت جامع در این زمینه فعالیت دارد می تواند به عنوان یکی از بهترین وب سایت های این حوزه شناخته شود که اطلاعات کاملی را درباره کسب و کارهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که نیازمند تهیه این لیست می باشید به شما توصیه می کنیم حتما از خدماتی که این وب سایت به شما ارائه می دهد بهره مند شوید.

 

لیست تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران

لیست تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران

برای تهیه لیست تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران شما می توانید از وب سایت bank118 استفاده کنید. این وب سایت لیست تمامی سلف سرویس های تهران را به صورت جامع و کامل و دسته بندی شده براساس منطقه ای که این سلف سرویس ها در آن قرار دارند در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این لیست بسیار ساده است و شما تنها در چند دقیقه می توانید سلف سرویس های مد نظر خود را بیابید. علاوه بر این در صورتی که برای تهیه غذای مجالس و … نیازمند استفاده از خدمات تهیه غذا بودید نیز می توانید از لیست تهیه غذاهای شهر تهران که توسط وب سایت bank118 ارائه می شود استفاده کنید.

 

شماره موبایل تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران

شماره موبایل تهیه غذاها و سلف سرویس های تهران

برای تماس گرفتن با تهیه غذاها و سلف سرویس های شهر تهران و استفاده از خدمات آن ها شما می توانید اقدام به دریافت شماره موبایل صاحبان این کسب و کارها از وب سایت bank118 کنید و به این ترتیب با آن ها تماس بگیرید.

 

شماره تلفن ثابت تهیه غذاها و سلف سرویس های شهر تهران

شماره تلفن ثابت تهیه غذاها و سلف سرویس های شهر تهران

در صورت نیاز شما می توانید از لیست شماره تلفن های ثابت این کسب و کارها نیز استفاده کنید که برای تهیه این شماره تلفن ها نیز می توانید از وب سایت bank118 استفاده کنید. 

اگر به بانک اطلاعات تهیه غذا و سلف سرویس های کشور نیاز دارید جهت مشاهده جزئیات و خرید آنلاین روی دکمه زیر کلیک کنید

یک نظر بنویسید

دریافت فایل مخاطبین تلفن همراه VCF

کاربر محترم ، فایل مخاطبین تلفن همراه هر محصولی که داخل سایت Bank118 خریداری می کنید برای شما بصورت کاملا رایگان ارسال می شود . کافیست پس از خرید ، نام محصول خریداری شده را به شماره 09101972008 در واتساپ ارسال کنید

پنل ارسال اس ام اس رایگان ویژه مشترکین

به مدت محدود با اولین خرید از سایت Bank118 یک عدد سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کلیه امکانات همچنین پایین ترین تعرفه در کشور برای شما به صورت اتوماتیک در ایمیلتان ارسال می شود

کانال تلگرام بانک 118
پیج اینستاگرام بانک 118
اشتراک گذاری این صفحه ...
20% تخفیف به مدت محدود برای خریداری محصولات

با استفاده از کد p20 در صفحه سبد خرید می توانید  20 درصد تخفیف دریافت کنید